Sabahın köründe yine o en nefret ettiğim lanet olacısa ses beni güzel rüyamdan ve onun iki katı güzellikteki uykumdan beni koparan alarmın sesiydi.
Tanrım nasıl olurdu da tüm kış uyuma fikri bir ayıdan çıkmış olabilirdi aklım almıyordu.Şu hayattaki en sevdiğim şey uykudur bide çikolataÇünkü her türlü sıkıntımdı bu ikisine sığınırım çünkü artık ne birine güvenebilirim ne de aşka inanabilirim.Olanlardan sonra kendime bir daha aşka sığınmamak için söz vermiştim çünkü...
.....
Olamaz tamamen aklımdan çıkmıştı dersaneden önce Berke'yle buluşacaktım.Hemen hazırlanmaya başladım ılık bir duşun ardından siyah streç kotumu üzerine şarap kırmızısı transparan gömleğimi ve altına siyah büstiyerimi giymiştim siyah botlarımıda giydim mi tamamdır.Evet belki güzel değildim ama kendimi seviyordum çünkü bu bendim ve ben tektim kusurlarım beni ben yapan şeydi ve ben onlar olmadan bir hiçtim.
Hemen saçımı da yaptım.Tam aşağı inecekken telefonun mesaj sesi ile irkildim
-BALKON PRENSESSSS :D
mesaj tam da tahmin ettiğim gibi Berke'dendi koşar adımlarla balkona çıktım.Ah tanrım yine ne yapmıştı bu deli 14 yılın etkisi ile beni nasıl mutlu edeceğini biliyordu.Ellerinde onlarca renkli balon bana gülümsüyordu.hepsini yukarı bıraktı bende yakaladım.Yine şımardım sanırım.Berke benim için her zaman çok ayrıydı arkadaştan öte belkide bi aile gibiydi.Balonları balkon demirinin kenarını bağladım ve koşarak aşağı inip Berke'nin kucağına atladım.Biz bir süre böyle kaldıktan sonra geç kalacağım aklıma geldi ve Berke'den ayrılıp arabanın koltğuna oturdum.Vee yine YENİ KIZ olmaya tüm şehvetiyle (!)ikinci günde devam etmek için yola koyulduk.
Tanrım sanırım derse geç kalmıştım.Bilirsiniz biri geç kaldığı zaman tüm sınıf ona cinayet işlemiş gibi bakar bide buna yeni kız olmayı ekleyin offf....
Derin derin düşünürken birden düşüncelerimden sıyrıldım brine çarpmıştım ve düşmüştüm.Söylenerek ayağa kalkarken çarptığım kişinin yüzüne baktım.
Yooo dostum yoo ya bu çocuk ne yapmaya çalışıyordu böyle.Mavi gözlerini gözlerime dikmiş ve beni kaldırma bahanesiyle ellerimi kavramıştı bedenlerimiz ve dudaklarımız arasındaki mesafe o kadar az dı ki nefesini hissedebiliyordum.Kalbim yerinden çıkacakmş gibi çarpıyordu ve ben çocuğun karşısında dilini yutmuş kedi gibi salyalarım akarak ona bakıyordum.
Bu da neydi şimdi.Çok uzun zamandan beri ilk defa böyle hissedyordum.Tabii ki bu sdece refleksti (!) ya da öyle olmasını umuyordum.Hemen kendimi toparlayarak özür diledim ve sınıfa girdim.En arkadaki tek boş sıraya oturdum.Herkes arkadaşlarıyla otururken ben yalnızdım.Aslında memnunudum çünkü halâ kimseye alışamamıştım.derken 20 saniye sonra mavi gözleri rampa saçları ve yunan tanrılarını anımsatan vücüdu ile içeri o girmişti.Sınıftaki tek boş yerin benim yanım olması nasıl bir bokluktu böyle? Ben çocuktan uzaklaşmaya çalıştıkça daha da yakınlaşıyordum. Fakat hayır aşk yoktu ya da öyle olmasını diliyordum.
(Sakın hayatta büyük sözler söyleme,Çünkü hayat gelir ve tüm o planlarını bozar ve tükürdüğünü sana yalatır sonrada ;
-ahahaha nasıl da göt oldun. Diye sırıtır)
Bu söz bigün bana lazım olabilir şimdiden buraya yazıyorum demedi demeyim....
(EVETT YENİ BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIMMM UMARIM BEĞEBİRSİNİZ LÜTFEN OKUMADAN GEÇMEYİN OYLARINIZA İHTİYACIM VAR BEĞENMENİZ DİLEĞİ İLE)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ KIZ
RomanceBen Irmak babasının dersanesiyle tartışması sonucu yeni dersaneye geçiş yapmak zorunda kalan ve hayatı alt üst olan bi kızım. Aşktan korkarken korktuğum başıma gelirse ne olur peki ? Karanlık sokaklarda birini aramak gecelerce o kişi için ağlamak na...