Evettt yeni bölümle yine ve yine sizlerleyim. Büyük ihtimalle şuan bana sövüyorsunuz bu kız haftalardır nerede diye... Fakat durun bisövmeyin yahu :-D Halam ameliyat olduğu icin apar topar çanakkale'ye geldim ve internetsiz kaldım lütfen affedin beni.Umarim unutulmamışımdır.Elimden geldiğince uzun yazdım hepinizi seviyorum.Yorumlarınızı ve votelarınızı eksiketmemenizi diliyorum.
.....
Ajdar'ın Şah Damar şarkısı kulaklarıma dolarken yüzümü buruşturup kulaklarımı tıkayarak bir küfür savurdum.Berke!! Cidden seni öldüreceğim.Bu kadar şakacı çocuk olmanın bedelini ağır ödeyeceksin akıllı bıdık...
Telefonun alarmını kapatıp hemen mutfağa koştum.Dolaptan 1 sürahi suyu kaptığım gibi Berke'nin odasına ilerledim.hâlâ uyuduğuna adım gibi eminim.
Kapıyı yavaşça açıp kafamı içeri uzattım ve BİNGOOO!!
Horul horul uyuyordu.Gerizekalı! bunu onun yanına bırakmayacağımı bile bile uyuyordu.Bu çocuk cidden gerizekalıydı.
Bir sürahi soğuk suyu, piç smile gülüşümü yüzüme yerleştirdikten sonra kafasından aşağı boşalttım.
-Ebenin...,diyerek aıçradı yataktan.
-A-aaaa küfür etme bakalım akıllı bıdık :D
-Irmak cidden ebeninki ya n'apıyorsun sürüngen kertenkele yavrusu
-Ya hem beni Ajdar'la uyandır,hem de laf söyle ohhh ne alâ memleket.Ne bekliyodun çiçekle falan mı uyandırayım? Ayrıca daha kötülerini de yapabilirdim haline şükret ve benim ebem erkek eminim bu isteğini büyük bir zevkle yerine getirir ;-)
-Cidden ama cidden sana laf yetiştirilmez.Hayır,nasıl bu kadar hazır cevapsın anlamıyorum.Valla benim adım çıkmış hazır cevap diye,bir de seni tanısalar.
-Of Berke amma konuştun sende be valla ya dır dır dır beynimi s*kt*n resmen.
-Kusura bakma da her sabah suratıma buzlu su yiyerek uyanmıyorum piremsess
-Hadi giyin okula gideceğiz daha
-kusucam şimdik yeminle lafı bile yetti ben buzlu su yemeye razıyım okula gitmeyelimm
-ayy hayır gerizekalı diyeceğim ama değilsin.Biliyorum.
-Bende biliyorum bebeğimm :D
Kafasına yastık fırlatarak dışarı çıktım.Tam merdivenlerden inerken Semayla karşılaştım,en iyi arkadaşım bana o kadar uzaktı ki son zamanlarda aynı evin içinde bile farklı şehirlerde gibiydik sanki.Bİliyorum saçma geliyordu,ama onu o kadar uzun zamandır tanıyorum ki öyleydi iste.Benden uzaklaşmasının sebebini çözememiştim halâ ama nefret ediyordum bu durumdan.Semanın bana bakışları kin doluydu sanki.Hayır hayır bana öyle gelmiyordu,insan yıllar geçirdiği en iyi arkadaşını tanımaz mı?Bakışları resmen kin kusuyordu.Bu konuyu daha sonra düşünmek üzere rafa kaldırıp bir diğer alakasız konuya atlıyorum.Evet Berke'ye gerizekalı olmadığını biliyorum demistim çünkü cidden aşırı zeki bir gerizekalıydi.O nasıl oluyorsa artik.Dersaneye gitmemesine rağmen sınav puanı benden30 puan yüksekti üstelik sırfbenim için puanından 20 puan düşük bir üniversiteye girmisti Üstelik asla ders çalışmazdı.Ciddi ciddi çok zekiydi fakat bunu kullanmak istemiyordu.İstese fazlaca şey başarabilirdi.Dolabımın başına gelmiştim düşüne düşüne.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ KIZ
RomanceBen Irmak babasının dersanesiyle tartışması sonucu yeni dersaneye geçiş yapmak zorunda kalan ve hayatı alt üst olan bi kızım. Aşktan korkarken korktuğum başıma gelirse ne olur peki ? Karanlık sokaklarda birini aramak gecelerce o kişi için ağlamak na...