Vyvalila som oči. Zas a raz za ten istý deň. Keď som si otvorila Instagram, hneď prvý mi vybehol Patrik. Pridal fotku. Spočiatku, kým sa Instagram smrteľne pomaly načítaval, som si myslela, že je to moja fotka. Lenže on stihol odfotiť moju kresbu, ešte v ateliéri. Ani som si toho nevšimla! no pri popisku som sa musela pousmiať.
Je naozaj talentovaná ♥
O čítanie komentárov som však tentoraz nestála. Možno... možno by mi to malo byť jedno, tak ako akýkoľvek názor na moju osobu doteraz. Minulosť ma naučila byť značne flegmatickou, takmer na všetko. Avšak ohľadne vecí, na ktorých mi skutočne záležalo, som sa vedela aj biť. Vždy tomu tak bolo. Často si ľudia potom hovoria – tichá voda brehy myje. No čo, mám to napísané aj v znamení.
Keď mi začal vibrovať mobil, vedela som koľká bije. Vzdychla som si, no potom sa usmiala. Toľko k psychickej príprave na otázky, ktorými ma Rebeka zavalí, sotva zdvihnem hovor. Vedela som to, pretože stihla fotku vidieť ešte predo mnou. Ale nevadilo mi to. Taká Rebeka už raz je. A zato ju mám taktiež rada.
Prv ale, než som zdvihla, zadívala som sa na uložený portrét v rohu izby. Nemohla som mu ho dať, trvala som na tom, že ho riadne zabalím, aj keď to znamenalo, že mu ho budem musieť v pondelok odovzdať, pred všetkými.
VOUS LISEZ
Instagramová láska
Nouvelles„Celkom ako v diele od Romaina Rollanda, Peter a Lucia, no nie?" Odfrkla som si: „Tí sa ale určite nezoznámili na Instagrame." Obálku pre príbeh vytvorila ElenWh :)