Jeden deň Patrik pridal fotku. Bola som tam ja, v dave ľudí, telefonujúc. Samozrejme, na tej fotke som ale stredobodom pozornosti nebola. Spravil to dobre, fotka v sebe skrývala oveľa viac, ako sa povrchne mohlo zdať.
Pamätám si, kde to bolo fotené. Stála som na prechode a telefonovala s mamou o praxi a pracovnej ponuke, ktorú mi tam pred pár dňami ponúkli, vraj ihneď po skončení školy. Bola som nadšená, čo bolo vidno aj na tej fotke. Ani sa nečudujem, že som si ho na protiľahlej strane prechodu nevšimla.
Popisok k fotke mal jednoznačný: Našiel som ťa.
Presunula som sa ku komentárom. Mojich rovesníčok tam bolo viacero, predsa len kúsok ďalej bolo nákupné centrum.
Ktorá to je? :O
prajem ti, dúfam, že nám svoju princeznú predstavíš :)
fakt by ma zaujímalo ktorá to je O.O
Gratulujem!
Už bolo načase!
ktorá to jeeee
Predstav nám ju!
Nechcela som si ani predstaviť, čo by bolo, keby ma Patrik predstavil. Opäť raz žiarlivostné komentáre mazal, no zbytočne. Nevedela som, čo robiť. Ďalej sa ho strániť? Potrebovala som radu.
„Beka? Bojím sa, čo sa stane keď ľudia zistia, že som to ja." povedala som narovinu, sotva zdvihla hovor.
„Chápem ťa. Ale pozri. Patrikovi na tebe záleží už teraz a to ťa ani nepozná. Nie je to šialené?"
„Až priveľmi."
„Podľa mňa tomu nechaj voľný priebeh. Máš predsa ešte nejaký ten týždeň. A hlavne si nemysli, že mi nechýbaš, bez teba je cestovanie autobusom každé ráno nuda. Podľa mňa daj Patrikovi šancu. A potom uvidíš, či to všetko za to stojí."
Kiežby to bolo ale také ľahké.
STAI LEGGENDO
Instagramová láska
Storie brevi„Celkom ako v diele od Romaina Rollanda, Peter a Lucia, no nie?" Odfrkla som si: „Tí sa ale určite nezoznámili na Instagrame." Obálku pre príbeh vytvorila ElenWh :)