♣ TANITIM ♣

142K 6.2K 1.9K
                                    

Dünyanın Bir Türk Kadın Hacker İle İmtihanı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dünyanın Bir Türk Kadın Hacker İle İmtihanı...

Türkiye'de doğup büyümüş olan Kayra ŞAFAK, 21. yüzyılın en becerikli ve en zeki bir bilgisayar programcısıdır. Tek amacı canı pahasına sevdiği ülkesini iç ve dış tehditlere karşı korumak, sadece kendi ülkesindeki Müslümanlara değil, dünyadaki bütün Müslümanlara, ezilen , dışlanan insanlara yardım etmektir. Kendisine, Sıradan biri fakat Türk anlamına gelen 'Ordinary But Turkish' takma adı veren Kayra, yaptığı bütün saldırıları bu kullanıcı adı altında gerçekleştirmektedir. Çok yakında OBT bütün dünya tarafından tanınan bir isim olacaktır.

İki yıl boyunca üzerinde çalıştığı 'jR#' kod adlı virüsü ile aşamadığı hiçbir program, yazılım yoktur.

Kayra, ABD'nin terör örgütlerine yapmış olduğu silah yardımlarını durdurmasını istemiş, aksi takdirde Pentogon'a tarih boyunca görülmemiş bir saldırı gerçekleştireceğini bütün Amerikan Haber Kanallarını hackleyerek, maske arkasından okuduğu bildiri ile duyurmuştur.

Amerika'da yaşayan insanlar, dizisini, haberini izlerken bir anda bütün televizyonlar kilitlenip, Kayra'nın üç dakikalık İngilizce bildirisini dinlemek zorunda kalmıştı ve bu olay Kayra'nın bütün dünya tarafından tanınmasını sağlamıştır.

Bütün dünya Kayra'nın bu yaptığı bildiriyi manşetlerine taşımış 'Gizemli Hacker, ABD'yi Bütün Amerikan Kanallarını Hackleyerek Yaptığı İllegal Bildirim İle Pentagon'a Saldırı Yapmak İle Tehdit Etti.' bu ve bunun gibi haber manşetleri ile son dakika gelişmesi yayımlamışlardı. Fakat bu tehdite 'Kendini Bilmez Bir İnternet Korsanının Absürt Şakası' olarak tanımlayan ABD hükümeti, gerçekten de tarih boyunca görülmemiş bir saldırıya maruz kalmış, düzinelerce askerini kaybetmiştir.

Hızla gelişen olaylar neticesinde bütün dünya tarafından tanınan bir Hacker haline gelen Kayra, başta CIA, MOSSAD ve BND gibi güçlü istihbarat teşkilatları tarafından Kırmızı Bülten ile arananlar listesine girmiş, hatta öldürülmesi için peşine kiralık katiller takılmıştır.

Bir bilgisayar dahisinin hikayesine tanık olun...

HACKER (Kitap Oldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin