O intalnire neubisnuita

68 2 0
                                    

-Ha...
-Nu mau cam cautat. Sunt frumoase.
-Asai. Nimeni nu pune mana pe ele. Dupa spusele lui.
-Eu o sa iau una din masinile stricate. Sigur mai reparam ceva.
-Eu plec la masa. Ai grija ce faci. Si sa nu te atingi de masini.
-Stai linistit.
Iau uneltele si intru sub un Audi pe jumate mort. Dupa vreo 2 ore de lucrat la el imprumutand unele piese de pe la alte masini am reusit. Mai trebuie doar vopsit. Am luat imediat tuburile de vopsea si  inceput sa ma joc.
-Te distrezi.
-Gata. O noua masina in miscare. Arata ok. Are cateva modificari cu viteza. Si arata ca cea mai noua masina de aici.
-Ai dreptate. Mia a venit sa te anunte ceva.
-Nu exista telefoane.
-Trebuie sa pleci la o intrunire. Te schimbi si pleci in Madrid. Vei lua orice masina vrei.
-Te duci la pista si imi aduci felina.
-Ok. Pa.
-Pa.
-Deci?  Ce masina sa fie? 
-Una speciala. Merg sa ma schimb.
Am cautat ceva timp si am gasit o rochie albastru foarte inchis cu o curelusa argintie. E pana la genunchi asortata cu pantofi de 5. Daca lupt cu cineva nu vreau sa ajung sami rup piciorul din cauza unor tocuri inalte. Mam fardat putin si nu pot lipsi ochielari de soare speciali.
-Mike sti ce trebuie sa fac? 
-Nu. Dar arme?  Geanta? 
-Mike. Rochia asta e plina de arme. Si geaca la fel. Geanta e ca sa o pierd.
-Ok. Pa.
Ies si cand ajung in dreptul usi aud vocea Irinei
-Unde pleci asa? 
-Am putin de lucru. Nuti fa griji. Ma intorc cat de repede.
-Deabea iam convins sa imi dea masina. E mai greu decat pare.
-Ce ar trebui sa fac? 
-Pai pe tine nu tea anuntat nimeni? 
-Nu.
-O sa fi premiata si va trebui sa furi informati despre Cobra neagra.
-Bine. Frecventa va fi 10.45.
-Sa zicem cai ok. Ai mancat?  Mai vrei ceva? 
-O sami ia ceva. Plec de pe acum. Mai opresc. Nu-ti face griji.
-Ok. Pa.
-Ceao.
La Madrid merg fix la sediul in care ne intalnim.
-Doamna. Sa va ajut? 
Ii fac semn ca nu si ma asez pe scaunul cu numele meu. Atunci atrag atentia. Sunt temuta dar imi place sa ma joc. Atunci vad cum doua matahale se apropie de mine.
-Nu ai ce cauta aici. E scaun rezervat.
-Da. Pentru mine.
Scot lantul de la gat si il strang in mana. Un doi vad cum seai inmoaie. Apare fratele meu. Se aseaza pe scaunul de langa mine.
-Vine si tata?  Il intreb.
-Nu. E putin prins cu super glu de o carte.
-Ok. Spun rambind. Cemi pasa ca ma vad cei mai mare mafioti ca discut cu fiul lui Wolf. Ok. Asta e ciudat.
Apare si Vipera. Si pe ea o cunosc. Suntem aliate.  Sau ma rog. Eu am invatato multe si iam salvat viata de vreo cateva ori deci imi e datoare pe viata. Si imi vibreaza telefonul. Ma ridic de la masa si plec afara.
-Cei? 
-Asa se vorbeste domnisoara?
-Ce vrei?  Cine esti? 
-Vreau sa fi ucisa si o sati spun la momentul potrivit.
Se apropie 6 masini de mine. Din ele coboara Tigruri si echipa lui. Nici lui nu ii lipsesc ochelari. A incercat sa se dea la mine si niciodata nu ia iesit. Cred ca ma iubeste dar nu ii raspund niciodata
-Esti singurica. 
Nui raspund si caut nr. lui Laurentio.
-Ma anunti sa stiu ce trebuie sa fac sau vrei sa ma omor pe aici.
-Iei tot ce poti afla de Cobra. Cu cine vorbeste din cei mai mari mafioti.
-Misiune de supravegiere. Ok. Pa.
-O. Papusa se supune. Cu cin lucrezi?
-Nu stiu. Cu tine probabil... Sau cu echipa mea...ps.
Urc din nou scarile si cand intru toti mai putin eu si Tigrul nu suntemla loc. Ne punemsi noi jos si incepe discursul.
-Ne pare rau ca vam chemat dar...
Toti primim un mesaj. Eu  am doua. De la Maik si anonim
,, Soarele rasare
Esti in siguranta.
Soarele apune
Finta draga pleaca. ''Anonim.
,, Cladirea va exploda. " Mike
Cine poate fi finta draga?  In aceasta incapere sunt 5 persoane pe care le cunosc. Trimit la fiecare cate un mesaj ca ne intalnim afara in parcare.
-Ce dracu ai?  Ai citit poezia ai teai impacientat? 
-Da si asta dar Mike mia trimis mesaj. Cladirea o sa explodeze. Eu plec. Daca vreti sa scapati cu viata plecati si voi.
Urc in Felina mea si merg la un restaurent sa mananc. Nu ajung bine ca vad un baiat cu ochelari se apropie de mine. Cred ca e cobra.
-Stiai?  Ma intreaba incordat.
-Am aflat cand mai erau 10 minute.
-Si...
-Mie mie foame si daca vrei hai sa iei si tu pranzul.
-Ok. Ma gandeam ca ma arunci in aer.
-E... Sa zicem ca sunt prea lihnita.
-O deci. Esti singura?
-La ce te referi? 
-La conferinta.
-Da. Sper sa nu afle nimeni. Daca afla o sa ajung la o morala de vreo ora. Stiu ca sunt sefa dar ei sunt familia mea. Deci o cam merit.
-Si eu sunt singur. Dar la mine morala e mai lunga.
-Iak... Doar cand ma gandesc zici cami plutesc creieri.
-Esti mult mai draguta decat pari. Nu imi vine sa cred ca trebuia sa aflu informati de la o minunata domnisoara.
-Gandesti cu voce tari si si eu aveam aceas misiune. Tu lucrezi la vreo agentie? 
-Da. Dar deja o urasc. Ma am bine doar cu Mark aka Soimul. Tu? 
-Si eu dar inca nu o urasc. Am persoane pe care nu le supor dar nu sunt chiar asa. Si din cate stiu Soimul e la Wolf. Si eu sunt la Windy.
-Wow. Informata fata.
-Ce zici sa pastram legatura dar informatile sa ramana intre noi.
-Cred si eu. Dar asta inseamna ca misiunea esueaza si la mine e ceva.
-Sunt gustoase pastele. Se vede ca au un bucatar bun.
-Nu mai vreau sa aud de terci.
-Cea mai scarboasa mancare. Daca ai nevoie de ceva sa ma anunti.
-E valabil si pentru tine.
Atunci inta felinele in incapere.
-Daca nu e aici te omor. Zice Leopardul. Se uita prin incapere si eu mam facut mai mica pe langa Cobra. Nici mult nu dureaza ca apar Serpi.
-Esti mort daca nu e aici.
Si el se uita prin incapere apoi cand da de felinele mele se uita urat. Placa ambele echipe afara si noi platim si iesim cat mai repede inainte sa fac ceva necugetat.
Iam gasit in sparele restaurantului cu pistoalele uni catre alti. Am fluerat ai toti se uitau la mine.
-Ok. Nu am expladat si lasati pistoalele jos in momentul asta.
-O nici gand. Ei au inceput. Spune un Sarpe.
-Nu sunteti copii mici. Spune Cobra. Atunci dua focuri de arme se aud. Eu ma indrept si vad ca cea impiscata e Mia si mana dreapta a lui Cobra.
-Armele jos in momentul asta pana nu primiti un glont in cap. Striga Cobra si toti Serpi ascund pistoalele.
- Jos pistoalele. Am zbierat mai tare ai toti scapa pistolul. Ma indrept spre cel ranit ceilalti sunt pe punctul de a scoate pistolul.
-Ok. Nu e prea adanc implantat.
Scot penaeta ai il scot cat sa nu il doara si apoi curat rana cu o bucata din rochia mea. O leg frumos si am terminat.
Cobra iai ia piatolul si trage aafel incat sa ma rateze ai sa nimereasca uni ce ne urmareau.
-Mia cum se simte?  Zic dintro data.
-E implantat foarte adanc. Nu cred ca va scapa usor. Eu deja nervoasa cred ca spargeam totul.  O iau in brate ai o asez pe bancheta din spate. Urc la volan si ma indrept spre infern.
URASC SPITALELE. De ce tot acolo ajungem. Ajung la cel mai apropiat spital ai o opereaza pe loc.
Dupa vreo 3 ore de credeam ca fac gaura in gresie a iesit doctorul.
-Cum se simte? 
-Daca nu sunteti membra a familiei nu putem sa va dam informati.
-Am dreptul la o informatie. Eu am aduso aici. Deci am dreptul sa stiu daca e bine.  Nu am stat atat la apital doar pentru distractie. Urasc spitalele. Sunt cea mai buna prietena a iei. Si daca nu vrei atunci o sama vezi cumintru la puscarie ca tiam dat o palma de ai lesinat.
-O-ok. Este mai bine. Se vede ca rana a fost dezinfectata.  Ea e in siguranta.  O sa va anunt daca intervine ceva.
-Ok. Uitati nr. meu de telefon. Spun si ies din spital. Il urasc. Nici unul nu ma urmarit. Si imi suna telefonul.
-Sunteti bine?  Cumati scapat din explozie?  Ma intreaba David.
-Eu ok. Dar Mia a avut un mic incident. A fost impuscata urat in abdomen. Am aduso la spital si mai nainte a iesit din operatie. Starea ei e ok. Nu atiu cand eexternata.
-Ok. Poti sa vi inapoi. Voi trimite pe alcineva sa stea cu ea. Te poti intoatce.
-Nu am apucat sa discut sau sa aflu ceva desptre Cobra. Misiune esuata.
-Ok. Stai linistita. Misiunea era  mai mult sa vada cat de activa poti  fi.
Te asteapta Irina si mie mie somn. Pa.
-Mike sa ii faci noptile un cosmar.
-Sigura.
-Da. Si mersi ca esti prietenul meu.
-Acum, prieteni tai incearca sa dea de tine.
-Anuntai ca ne vedem maine seara. Si eu la drum. Am luat masina si am condus spre casa. In difuzoare se auzea BUG mafia.
Ajunsa acasa deja se facu 9(p.m)
Merg la Laurentio sa ii zic ce sa intamplat. Bat la usa si nu aud nimic. Mai bat odata si aud un foc de arma. Deschid usa repede si vad pe Laurentio impanzit de 3 Samurai.
-Insfarsit va gasesc. Ati luat datele. Zic eu cu vocea subtire.
-Nu.  Nu ne lasa batranul asta.
-Il iau eu.
Merg in spatele lui Laurentio si iau scaunul cu rotile impingandul in spate. Apas butonul de alarma si ma prefac ca, caut informatile. Apar 5 de la paza si ii iau ce cei 3Samurai. Unul vine spre mine.
-Verificarea...
-Tris,  Agent 19845607.Spun si arat insigna.
-Ok.
-Esti bine?  Alo,  raspunde? 
-Nu. Is ametit.
-Nu te ridica... Spun dar nu ma asculta ai cade peste mine. Ne puteti ajuta putin. Continui si imediat unul vine si il ridica de pe mine.
-Sunt mai bine. Duceti in Camera Neagra. Si dublati securitatea. Tu imi dai raportul misiuni.
-Din cate ai auzit a fost un esec. Cladirea a expladat si nu am apucat sa vorbesc deloc cu Cobra.
-Ok. Si imi pare bine ca esti inca in viata. Dute si tu si ai grija de cei 3. Vezi ce poti scoate de la ei.
-Bine.
Intru si mai sunt imca o data controlata.
-Buna prieteni.  
-Deci dupa ce ne faci sa credem ca esti la noi in echipa ne tradezi? 
-Nu. Nu am foat la voi in echipa. Eu doar o sa scot informarile de la voi.
-Iti zic tot. Si asa suntem prinsi si fara Samurai suntem morti.
-Buna.
-Ceau Iri. Ce faci aici? 
-Vlad mia spus sa vin aici.  Tu?
-Ce stiu mai bine sa fac.
-Alo?  Suntem invizibili?
-Am devenit peste noapte? 
-Ne ziceti tot ce stiti si nu va omoram.
-Nu suntem asa prosti. Plus mai avem inca cativa samurai pe aici.
-Da. Stiam. Am trimis dupa ei si trebuie sa apara incurand.

Agentia Tiger,  TigroaicaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum