Dimineata sosi rapid cu soarele care nu mai putea sta putin acolo cuminte. Mor de somn si nu ma ridic din pat. Ma intor inapoi si adorm la loc.
-Trezirea. E 12 si nu teai trezit.
-Bine bine. Mormai suparat indreptanduma spre baie.
-Toti stau la usa ta crezand ca ai murit. Nici unul nu vrea sa intre.
-Ok.
Mam schimbat de pijamale. Mam echipat si iesind din camera mea observ ca ne e nimeni.
-Neata. Zic intrand in bucatarie.
-E 12.
-Da. Mor de somn. Mike e nesuferit. Nu ma mai lasa sa dorm.
-Foartr bine.
-Merg la Kail dupa misiunile de azi. Va astept la mine in birou. Anuntati si pe baieti.
-Ok.
Am batut la usa lui Kail si realizasem ca nu se aude nimic. Un badygard sa apropiat de mine.
-Sa intamplat ceva?
-Nu raspunde. Kail?
Focul de arma sa auzit imediat. Eu fortam usa dar nu a mers. Mam dat in spate si am alergat spre usa spargando cu piciorul.
Kail cu pistolul la cap. Deja ranit.
-Pe tine nu trebuia sa te omoare?
Atunci sa intors spre mine cu un alt pistol.
-O miscare gresita si trag.
-Suntem intro agentie care e de partea noastra. Nu acept tradarea. Zic apropiinduma de el. Desi avea pistoale false dar bine camuflate.
-Muriti amandoi.
-Acum cine moare. Pistolul meu e indecis.
-Ok. Tu!
-La anu.
A tras cu glont de hartie iar eu in cap am tintit. A cazut imediat jos. Lam deszegat.
-Mike cheamal pe Dandy aici, te rog!
-Acum.
Nu ii lua prea mult si aparu cu trusa de prim ajutor.
-De ce badygarzi nu se mai misca din fata usi de spaima?
-E un mister. Ajutal pe el. Eu duc chestia asta afara.
-Tris de ce ai facut asta?
-Boul asta ieri a furat informati de valoare si in plus nimeni nu la lasat sa intre.
-Deschideti usa. E iubitul meu. Dracun voi ...
-Ii faceti voi vant astuia? Iam intrebat aruncand gramada de oase pe jos.
-Cum ai putut sa imi omori soțul?
-I se curata ranile. Asta e un nemernic fara viata.
-Ok!
Iam speriat. Imi pare rau de ei dar merita. Am apucat sa iau misiunile. Ma uitam peste ele. 3 misiuni dintre care 2 au loc aproape in acelas timp.
-Intra.
-Ce face Miuca mea?
-Bine tati.
-Ce zici sa mergem la un fast-food?
-Sigur. Planurile mele sunt gata. Mai imi trebuie foarte putine detali.
-Super-mamma venim acum!
-Yey.Mam distrat de minune. Poate ca si deoarece eu eram vesela. Nu reslizasem ca am pierdut atata timp.
-Cat e ceasul? Il intreb eu savurand sucul de capsuni si afine.
-16:10.
-Oh Nu. Platesti tu. Eu is morta. Cum am putut intarzia atat?
-Esti ok?
-Da. Pa.
-Pa.Ajunsa in fata sediului am respirat usurata. Masinile se triplasera. O sa ne distram. Curtea in care ma aflam este destul de mare. Am vazut printre ele si masinile Felinelor mele. Am urcat sus si ma uitam la ei.
-Buna. Ce mai faceti? Zic intrand in incapere.
-Esti vie.
-Notam in calendar. Prima zi in care ai intarziat.
-Ok. Copii ducetiva si va schimbati in ceva comod. O sa ne distram.
-Si?
-Va explic planul pe drum. Cum facem de obicei. Acum doar sa avrm grija.
-Inainte de asta, ai facut ceva cu iubitul meu. Intreaba una dintre femei.
-Nu. Eu sunt inca disponibila. Dar am observat cateva asistente de pe aici dandui interes. Zic eu razand.
-Cee? Oh nu... Andre!!!
Eu radeam.
-Ok.
-Am terminat.
-Bine. Haideti afara sa va arat cum invat eu copii sa traga cu un pistol.
-Ce?
-Haideti. Cine mai vine cu noi?
-Noi.
Toti am iesit afara in curtea uriasa.
-Luati cate un pistol si ascundetiva. Cine e impuscat iese din joc. Eu o sa am grija de pistoale. Toate trag cu apa. Care ramaneti primiti un cadou. Noroc.Ne jucam in curtea uriasa. Copii au ramas foarte multi. Nu ne interesa de nimic.
-Stop. Gata. Joc incheiat.
-Am castigat! Zbiara copii care au mai ramas.
-Bravo. Acum sa mergem sa ne schimbam. Nu vreau sa racesc.
Dau sa merg si am ametit pe loc. Nu ma mai puteam tine pe picioare. Noroc cu Dandy care a fost atent pe mine.
-Tigroaico?
-Ok Dandy.Pov. Cobra aka Sebastian.
-Unde dracu esti? Striga Wolf la mine.
-Ori vorbesti mai frumos ori plec imediat. Sunt la spitalul din Sevilla. Ama mici probleme. Cand vina vezi.
Iam inchis telefonul asteptand sa iasa Mark din cabinetul in care a trebuit sa p aducem pe Sia. Imi place numele asta.
-Doctore vam zis. E sora mea.
-E inconstienta. Cheamati tatal.
-Dar...
-Acum.
Am auzit asta. Puma e langa mine. Sigur a auzit si el. Sa ridicat rapid cu telefonul in mana.
-Cheamal pe Beta. Te rog. O sa avem nevoie de el.... Si ce dracu facem?... Dar Alpha? ... Da. E unchiuo ei... No si? ... Nu cred ca reusim altfel. Sau Stefi? ... Nu nu are....
-Puma dar daca sar preface baiatul cu care a fost in Anglia?
-Esti un geniu. Acum stiu de ce esti cine esti. Chematil pe Scott.
-Domnule doctor.
-Nu. Avem nevoie de cineva cu acte.
-O sa ajunga unchiul ei domnule doctor.
-Atata timp cat au acelas nume si semneaza putem face transferul.
-Ok.Scott asta e super de treaba. Iam facut acte false si lam imbracat ca si cum ar avea mai multi ani. Arata bine.
-Gata.
-Incepem transferul.
Nu imi vine sa cred ca ea are nevoie de sange si nimeni nu ia putut da acordul. Noi am facut analize si se pare ca doar eu, Pantera si Mark avem 0z.
Toata ziua am fost alaturi de Marksi cativa oameni. Toti incercau sa se tina puternici pana intrun anumit punct. Sa auzit o alarma sin camera ei. In 2 secunde un doctor si cateva asistente erau in salonul ei.
-Ce se intanpla? Zbiara unul sin barbati inalti.
Cei din mari mafioti au plecat . stiau ca nu au cu ce sa o ajute. Ma intreb daca nu ar fi fost in fata sediului.
-Puteti intra sa o vedeti. Ne anunta una din asistente.
Am intrat pe rand. Doctorul acela se uita atata la ea. Nu ii convenea ceva. Ajunsa sa merg si eu doctorul a realizat parca cine era. Mam apropiat de ea si aparatele o luasera razna. Au intrat speriati si ei inauntru. Doctorul nu stia ce se intampla.
-Stefiii... Zbiara Sia din toti rarunchi. Mark cu mine o dineam de brate sa nu faca nimic prostesc. Se agita prea tare. Toti incercau s o potaleasca dar nici cum. Doctorul ne spuse sa o lasam sa vedem ce face. A tulito pe usa si nu am vazuto dupa. El sa dus la un alt pacient iar noi am ramas in camera.
-Tu de ce esti aici? Zice barbatul inalt si bine facut.
-Seba hai sa mergem. Face crize.
-De asta imi pasa mie. Venim saptamanal aici. Deci nu imi pasa.
-Trebuie. Hai...
-Ok. Dar doar pentru tine .
-Laurentio.
-Sebastian.
-De ce?
-Pentru ca e verisoara mea de 25.
Am inceput sa rad singur. Lam luat pe Mark si am plecat spre Germania. E adevarat. Venim noi doi foarte des in Spania. Nu doar pentru ca consiliul nostru are sedinte. Ci si pentru ca iubesc spania. Aici am copilarit.
-Seba daca venim maine?
-Sigur. Oricum avem misiune in portugalia. Ce agentie e acolo?
-Nu stiu. Cred ca Windy.
-Si?
-Ei bine. Ei au sedii in toata spania. Nu ma intreba.
-Ok. Hai sa mancam ceva si ne intoarcem la ea.
-Mersi ca esti cu mine. Alti ar fugi mai iute ca vantul.
Am mancat la un restaurant de 3* si maiapoi neam intors la spital. Lam gasit pe doctor in fata receptiei. Se ruga sa vina sa semneze iesirea.
-Buna ziua.
-Oh, vreau sa semnati ceva pentru Caty.
-Cine? Intreb eu.
-Fata la care ati fost ieri. Sti tu? Care cand sa trezit a tulito pe usa.
-Aaaa... Ok. Zice Mark desi cred ca si el e la fel de aburit ca mine.
-Pe aici.
Ajungand la etajul 14 coboram si vedem o fata plangand in fata unui cabinet.
-Caty? Esti ok?
-Zi ca e bine. Te implor. Zice aceasta Caty desi cred ca e Sia.
-Da. Acum da. Ok. Zice Mark si o ia in brate.
Incearca sa isi traga lacrimile dar nu reuseste. Intre timp fetele din echipa ei incearca sa o linisteasca.
-Nu iai promis ca nu mai plangi. Zice Puma.
Se ridica si pleaca. Intra in alta camera. Merg incet dupa ea. Vad o batrana intinsa pe pat.
-Buni, va omor pe amandoua. Singura mea familie. Mia trebuit mafie. Mia trebuit tata vitreg. De ce nu am putut sa traim fericiti. Imi pare rau. Te rog, intoarcete si ai grija de noi. De Stefi. Nu mai sunt fata de liceu. De ce neai parasit? La fel ca el! De ce?
Am ascultat la usa cuminte. Sigur a izbugnit in plans. Serpi mei fac treaba care eu trebuia sa o fac. Dar nu stiu. Simt ceva pentru ea. Sper ca nu e ceea ce cred.Am plecat de acolo. Ma simteam incomod pe langa toti. Caty se pare ca e numele dubluri care a venit foarte rapid. Doar parul lor era diferit. Trigroaica sigur il vopsea. Trebuie sa fie diferita. Serpii au rezolvat toata treaba. Maine va trebui sa fug inapoi in Germania.
-Da.
-Cum se simte Seba?
-Am vazuto plangand. Nu prea bine. Buna si sora ei sunt in spital.
-Numele ei?
-Vlad...
-Sarpe cu clopotei, cobra.
-Ok. Ar trebui sa fi mai dragut. A suferit mult. Laso in pace, da.
-Ok. Maine luam avionul
-Sigur. Ne vedem la hotel.Cum vi se pare capitolul? Astept voturi.
CITEȘTI
Agentia Tiger, Tigroaica
ActionAgentia Tiger. Povestea Elenei Wolf care ajunge ,,din gresala" la agenta rivala tatalui ei vitreg . Ce sa intampla cu ea si prieteni ei ? Nu dezvalui mai mult. Cititi si veti afla. Are greseli de scriere si ortografie... ..... INCA.....