Adevata mafioata fara mila

31 1 0
                                    

/// Dupa o luna \\\
De o luna o asteptam sa isi revina. Eu si Irina suntem cele mai devastate. Tatal si unchiul ei incearca ca ne tina depatrede ea cu misiuni dar ajungem cu rani mai multe. Abia au inteles asta. Acum doua zile Jack a ajuns cu mana stanga rupta iar acum o saptamana Dandy cu un glont in umarul grept. Acum sunt bine .
Urmeaza sa plecan din nou la spital unde vom plange din nou. Iar am visat acelas lucru. E a mia oara in luna asta. Toti suntem in masini.
Ajunsi am mers la ea. Cand intram vedem din nou pe pat. Langa ea Luca si Laurentio.
-Andreas nu .... Tipa Elena. Aparatele incep sa sune mai rapid iar ea inbratisaja prima peraoana . Aceea fiind Luca.
-Trebuie sa stai jos. Nu sti cate griji neam facut pentru tine ...
Ea pleaca imediat din salon iar noi ne uitam ca prosti la usa. A luat geaca pe ea . Ciudat.
-Ce a fost asta ?
-Habar nam. Dupa ea .
-Sigur a iesit din el.
Am inceput sa o cautan ca prosti. Am vazuto cum iesea afara.
-Fiecare mafie sa fie gata cu cu mine sa o caute pe Tris. Fara intrebari. Toti incepeti cautarile in intreaga tara.
-Ok sefu.

Pov Elena.

Sunt la cresa. Aici am stat si mam jucat cu copii. Provind cum toti se bucura de atentie. Fiecare zambeste si spune ca este fericit ,se simte iubit si protejat.
-Hei. Poti sa o aduci pe fata aceea ce plange ?
-Sigur.
-Ziva scumpo ce ai patit la mana.
-Mam lovit. Iar acum doctori nu ma mai lasa la mama . Zice ca nu are acte. fetita plage ai ma stange la piept.
-Stai linistita. Il chemi pe doctor si pe mami
-Da.
Am reusit sa o ajut si acum au plecat. Eu ma indrept spre receptie unde semnez fisa de externare.
Plec spre mall care nu e departe sa imi iau o masina. Nu o sai deranjez. Ajung la magazinul auto au ma uit la fiecare masina in parte.
-Cu ce te ajut ?
-O masina mai puternica.
-Avem doar astea.
-Iau Ferariul alb.
-Ok.
-Acum. Tine 4.000 €.
-Ok. Semnati aici si e a voastra.
-Gata.
Am plecat aspre padure. Am intrat nepasandumi ca paza nu ma recunoatea. Am intrat la mine in biru si ma uitam peste multele foi de pe masa. Am observad ca lipsesc de o luna.
-Mike ,prieteni mei sunt in tara ?
-Paul ei bine e in tara. Dar e tinut captiv de catre Vulturul. (Al -mafiotul cate ia luat locul de sef in consiliu)
-Ok. Mersi. Eu plec.
-Si maine seara rusi vor sa plecedin portugalia cu droguri multe.
-Imi scoti harta electronica si le anunti pe feline ca la 2 dupa masa sa fie in sala mare. Unde mai chemi mafia 418. Au un nou conducator de cand am plecat eu.
-Ok. Stai  linistita. Si ai vreo 4 maimutoi noi la usa.
Am acces la cateva scurtaturi din biroul meu. Deschid usa secreta care este in spatele unui dulap urias. Am reusit sa ajung la zona subacoperire.
-Ce frizura vrei?
-Ceva ce sa nu ma incurce cu nimic dar si sexy. Si cat mai repede .
-Gata.
Mia facut un fel de coada prinsa in agrafe . Mam imbracat intrun tricou si niste jensi negru si sa nu uitam geaca de piele.
-Arati bine.
-Mersi.
-Cum te numesti?
-Nu pot sati spun acum dar cand ma intorc promit. Te gasesc tot aici ?
-Da. Pa
-Pa.
Am intrat in Ferrariul nou nout la care Vlad se uita ingrozit.
-Nu musca Vlad.
-Cine esti ?
-Moarte.
Apoi am plecat spre sediul lui Al. Stiam exact unde ae afla. Imi va fi greu sa il prind pentru ca imi stie trecutul si ude sa loveasca sa doara mai tare. Am intrat foarte rapid omorand fiecare pasnic . Ajunsa odata inauntru am luat fiecare pasnic si lam omorat in camera de langa el. La fel si martori.
-Te.am prins.
-Mike care ? Mike ? Grozav.
-Unde crezi ca te duci ?intreaba tata.
-Lasama in pace. Mam ratacit. Zic eu zbatanduma desi nu sunt prinsa de nici unul dintre ei. Pasnicul striga la tata ca sunt o alta parasuta si sa ma lase in pace. Il omor ca sa nu ramana prea multi oameni.
-Blondul si roscata vin cu mine la dreapta. Voi mergeti in stanga . Daca gasiti temnita sau pe  Paul ne anuntati cu acest ceas. Sunt pasnica. Nu omor oameni ptea des.
-Ok ?
Incep sa alerg cu pustolul fixat in jos. Ajung la o rascrice de pasnici si le dac semn sa sara sus. Sau peins de niste tevi mai groase.  Le atarnau picioarele si eu incercam sa ajung si eu sus.
-Sssh
Stateam sa plece prosti astia.
-Prizobieri sunt in vest. La fel si sefu.
-O ce bine. Eu o iau spre est. O sa am grija de porti.
Ceasul meu a inceput sa sune. Ok. Am raspuns si lam auzit ca geme ceva. Gata. E legat la gura.
-Sa plecam.
Lam omorat pe pasnicul ce era aproape de noi. Normal cu un pistol amortizat. La celule se auzea vocea lui Al.
-Zi dracu pe cine cauti si cine esti ?
-O caut pe mamata dar team gasit pe tine. Ma numesc George. Ce ? Nu iti place numele ?
-E nebun.zic eu pentru noi 3. Ma inteleg ok cu ei.
-Da.
-Ok. Eu iau gadygarzile iar voi pe Luca si cei doi.
Deschidem usa cu putere si iam impuscat pe toti. Mai putin pe doi care me se pareau cunoacuti. Lui Al iam aplicat un glont in umarul drept pentru a nu mai trage cu vro arma si in piciorul stang sa nu fuga. Cei doi baieti sunt ai lui Uliului. Este un prieten bun al meu.
-Baieti eliberati si sa plecam.
-Ok. Dar cine esti ?
-Nu va omor. Uliul mar face pres. Sau mai rau. Al dragul meu ce mai faci ?
-Bine. Pana aa ajungi tu .
-Fix demi pasa.
-Ok. Blondule sunt aici doi copii un living. Ii bagi in ferri-ul alb din fata. Iar Luca il bagi pe asta intro masina din garaj. O vom imprumuta.
-Nu am uitat ceva ? Zice roscata.
-Ou nu. Paul.
Am alergat pana in capatul celulelor si lam gasit in ultima. Iam sarit in brate si lam strans.
-Te iubesc. Nu mai face asta in viara ta.
-Curvulira ai gresit persoana.
-O mai taci. Sa plecam. Iei o masina din garaj si ne vedem la sediu. Eu voi avea grija de Stella.
Te asteapta Luca si inca 4 persoane.
Am intrat in biroul lui. Am luat datele importante iar apoi am aruncat chibritul. Stella mia confirmat ca nu mai exista decat cativa badygarzi si iubita lui.
-Ok. Ii dai un scurt circuit ca sa explodeze in 4 minute. Dar nu mai e nici un copil ? Fata ceva?
-Nu. A fost una dar a fost dusa de aici la unul din bady garzi.
-Mersi. Poti incepe.
Leam luat pe toate actele si am plecat de acolo in ferrari. Copii ma asteptau in masina pe bancheta din spate.
-De ce neai scos din casa ?
-O sa explodeze.
-Dar tati ,mami ?
Atunci mama lor urca in masina langa mine. Am plecat in putere iar apoi cladirea a explodat.
-Mersi Stella. Mike cum ne pozitionam ?
-Destul de ok. Luca si blodul,cum ii zici tu ,sunt la o distanta usoara fata de noi.
-Mersi.
-Copii pe spate. Sa nu ajungeti pe parbriz.
-Stai linistita. Sunt constienta ca am copii la bord. Cum sa comportat Alec in ultimul timp.
-Ca in todeauna cu mama. O bate si o jicneste in continu. Zice unul din baieti.
-Taceti.
-Ok. Nu vati inteles niciodata?
-Nu prea. E din cauza ca a tradat mafia mafiotilor. Acum sa intors roata.
-Baieti daca vati pierde tatal vati  supara rau ?
-Am face orice ca mama sa fie fericita.
-Nu mai vreau sal vad.
-Ok.
-Ti vroiam aati spun ca baieti au ajuns si vor face scandal.
-Bine. Mersi Mike. Stella anunta mafia mafiotilor acum sa vina aici. Stiu ca sunt aici.
-Bine.
-Veniti jos . O sa dureze.
Am coborat si am intrat fara sa imi pese de paza.
-...Morti voste, vam dat o misiune simpla. Cat de proati sunteti. Nu avea.cum sa plece din tara.
-Stella anunta mafia mafiotilor acum in aceat loc ne intalnim.
Felinelor si cred ca toti puteati sa il anuntati pe Mike. Iar Stella e si ea o suesa de informati. Badygarzile sa se intoarca la posturi. O sa imi vina prieteni cu masti. Sper ca Paul deja e la consultat. Luca ,Laurentio voi lua sala comunicatilor si as vrea sa veniti ai voi. Blondule ,satenule va rog ca Alec sa fie legat si dus in sala. Voi ,aratand spre mama cu cei doi baieti , ma asteptati in living.
Toti au tacut din gura. Si eu mam indreptat spre sala.

Agentia Tiger,  TigroaicaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum