După dus merg în bucătărie și mănânc ceva . Îl văd pe Vlad cum vine spre mine .
-Hei. Vrei să mă ajuti la niste masini. Am cam 20 de reparat și nu le pot face singur.
-Sigur.
-Am auzit ca Domnul Deivid a luptat însfarsit corect. E adevarat ?
-Da. De ce ?Pana acum nu sa mai luptat corect ?
-Nu. Toți lam vazut luptând doar murdar.
-Deci ce masini reparăm?
-Tu te ocupi de astea 10, eu de celelalte 10.
-In seara asta e vreo cursa?
-Da. Pe pista Trigroaicei.
-Cine concureaza cu un ford focus? Nu are nici o șansă ...
-David. A fost provocat. Ai doar grija ca totul sa fie ok. Nu cred ca trebuie nimic de reparat.
-Cine a reparato sau verificato ultima oară ?
-Ce e?
-Frane taiate sau încurcate cu aceleratia. Motorul praf. Unele piese vitale distruse.
-Hei, ce sa întâmplat cu masina mea?
- Distrusă complet. Îți fac rost de alta in curand.
-De unde? Mai sunt 8 ore.
-Exact. In 5 minute e gata.
-Elena. O masina se închiriază cu cei putin 12 ore înainte . Nu ai cum.
-Alo? Inca o masina. Ford focus pregătită pentru cursa de diseara pe pista Tigroaicei.
-Cu cine vorbeste? Intreaba Vlad derutat.
-Habar nu am. Spune David.
-Am rezolvat. Spun intran sub urmatoarea masina.
Le verific pe toate apoi ma duc sa ma schimb pentru cursa.
-Nu ai voie sa vi cu mine. Spune David.
-Ok. Spun si ma intorc in camera mea ca apoi sa o iau prin spatele vile, prin padure si sa ajung la cursa cat mai repede.
-Buna Trigoaico. Pentru cine e Forful? Ma intreaba Jack., mecanicul extraordinar si directorul pistei.
-Omul de acolo. Dami cheile mele.
-Tine. Se indeparteaza de mine si ajunge in fata lui David.
-Mi sa spus sa îți dau cheile la Fordul Focus. E la linia de start.
-Mersi.
Eu mă îndrept spre vestiar. Ca sa sa ma aranjej. Azi, cursa asta castigata si trebuie sa ma arat. Sunt imbracata intro bluza neagra cu floricele aurii, geaca de piele in care am un pistol imprumutat de la David fara sa stie si niste pantaloni tot negri.
-Trigroaico gata. Azi e ziua cea mare.
Nui mai spun nimic si mă asez la start. In dreapta îl pot vedea pe Tom si in stanga cineva necunoscut mie. In fata noastra apare o curva mai mult dezbrăcată decat imbracata cu doua stegulete. Odata se steguletel ating pamantul apas aceleratia pana jos întrecândui pe toți . In spatele meu BMW lui Tom si in spatele lui îl pot vedea pe David cu Fordul. Tin o viteza uriasa pana la primele curbele periculoase . La astea trebuie sa am grija. Încetinesc pana ajung la 200 la ora. Prima find in forma de,, S" urmata de una in forma de,, 4" si in incheierea curbelor una in forma de,, L". Acelerez dupa astea la refuz si ajung sa il intrec pe Tom care e cam avariat.
-Tigroaica a castigat. Spune amicul meu Jack.
-Hai afara pisicuță . Aud un om zicând .
-Nu. Am foarte multă treabă . Nu mai pot sta. Pa pa.
-Trigoaica e tot timpul așa ? Spune David.
-Da. Are o familie care nu o lasă sa faca asfel de curse si le face pe furis. Ii raspunde Jack.
-Cum o cheama? Spune David.
-Nu pot sa zic. Mar omorî.
Aud conversația si dupa apas pedala de acelerație sa ajung in garajul pistei apoi o iau la fugă prin padure si sar geamul ajungand in camera mea. Noroc ca e la parter.
Descui camera si merg sa mananc ceva. Totul este intunecat.
Gasesc prin frigider doar un pateu vegetal.
-Trebuie niste cumpărături .
Mănânc si ma arunc la somn.
-Mami uite. E pentru tine. Zice o fetita de 5 ani cu un desen in care este o familie.
-Foarte frumos. Dar cine sunt?
-Eu, tu si tati.
-Tatal tau nu mai vine. Va veni altul.
-De ce? Uite-i tati?
-Pai sa luat o mica vacanta. Uite-l, a sosit tati.
-Tatiii... Zice fetita alergând spre masina care tocmai a sosit.
Din ia ies un barbat si un baiat de cam 7 ani.
-El nu e tati.
-Buna scumpete. Spune mama fetiței sarutãndul pe baiat.
-Mami cine sunt?
-El e tatal tau si fiul lui, Mark.
-Ce faci prințesuca mica?
-Bine tati. Spune fetita cu zambetul pe buze.
Mă trezesc devreme despul de devreme si pun ochii pe ceasul de pe noptiera care indică 7. Fac un duș și mă îmbrac pentru antrenament.
Intru in subsol si surpriză . Nimeni. Iau un pistol si niste casti deschizand usa la camera izolată fonic si incep sa trag. Din plictiseala am încercat sa trag si cu mâna stângă dar e mult mai greu. Dupa iau pumnalele si le arunc in manechinele speciale.
Dupa vreo ora si pea colo ma indrept spre sacul de box. Imi pun manusile si incep sa ma descarc pe el. Lovesc și dintrodata la picioarele mele simt un fel de nisip.
-Super. Acum daca nici tu nu poți suporta atunci eu de ce pot.
-Ce sa întâmplat aici? Spune David intrand în încăpere . Eu stând pe o banca hidratandumă.
-Ea a fost. Spune Sarah arătând spre mine.
-Vino.
-Ok.
Spun si ma îndrept spre serios.
-Ce ți a facut bietul sac?
-Nimic. Eram cu minte la alcineva. Si ma trezesc cu nisip pe jos.
-Bine. Haide. Azi avem treabă .
-Dar cat e ceasul ?
-11. De ce?
- Așa .
Ne îndreptăm spre ringul de box unde sau adunat ceva oameni.
-Acum in ring si încearcă sa iesi cat mai întreagă .
Mia pus in față un băiat de varsta mea. El fiind în pozitia acea patetică. Eu în poziție dreapta.
- Ține minte numele Cosmin. El te va bate măr .
-Tine minte ca o fată nu înseamnă mereu o curva.
Spun si ii trag un picior in burta de statea lat pe podea.
-Păpusica are talent. Spune prietenul nostru lat.
-Păpusai mata. Zic dandui una unde soarele nu rasate. El zvârcolinduse pe jos de durere.
-Ok. Nu mă asteptam la asta. Urmatoarea.
O fata draguta de 18 ani cu parul blond si ochii verzi. Vine spre mine amenintator si incearca sa imi dea una in maxilar. Eu ferinduma.
-Ooo... Mai nimerit...
-Serios? Spune ea fericita.
-Nu. Spun lovindo in maxilar si in burta.
-Ok. Urmatoarea.
-Nu îmi dai pe cineva cu care mă pot distra putin?
Îmi da un gras de vro 5 tone.
-Sa te vad...
Imi iau avant si îi nimeresc burta cu piciorul de cade jos.
-Urmatorul.
Scot telefonul si mă joc pe el. O fata incearca sa mă lovească. O prind de mână si o dau peste cap.
-Urmatorul.
-Sa te vad.Apare Tom macnificul.
Bag telefonul la loc si mă uit la el. In pozitia de atac si alergând spre mine cu un cutit in mana.
-De cât timp faci asta? In intreb in timp ce sar capra peste el.
-3 ani cred.
-Eu de vreo 9. Când lupt cu adevărat .
-De ce mai întrebat ? Spune iar eu ii fur cutitul si il bag burta.
- Să stii cu cine te pui. Zic iesind din arenă după apă . Mor de sete.
-Destul pentru azi. Dar ia zimi ce am acum pe mine?
-3 pistoale, 5 cutine, o bomna si o sabie.
- Dragut. Uite. Asta va fi a ta. Spune dandumi sabia.
-Mersi. Pa.
Mă indrept spre camera mea pentru a ma schimba si a ma duce la prietenul meu.
-Hei cu ce te ajut?
-Mecanicule nou. Si azi avem o cursa. Deci undeva la 20 de masini trebuie pregatite.
-Ok. Iau eu astea.
-Sigur.
Ne apucam de verificat la ele.
-Care e camera ta?
-14. De ce?
-Camera 13 e cu fantome. Am crezut ca stai in ea.
-Si ce îți face fantoma? Care e povestea ei?
-Acum vrio 10 ani Alberto Kasando a fost un om al informatici experte. A fost gadit in camera lui mort. Dupa vreo 4 ani au bagat o novice . In fiecare zi era chiauna si la cel mai mic sunet tipa. Era intrun fel posedata. La o saptamana distanta ea a fost gasita in camera cu un cutint in inima. Nimeni nu a crezut ca e o fantoma decat dupa ce anul trecut din nou un novice a fost instalat acolo. Si ea la fel. La o saptamana a fost gasita la fel. Si asa a patit fiecare om care intra in camera. Seff a spus ca nimeni nu mai are voie acolo.
-Tu chiar crezi ? Adica ,vin la tine in camera ,te fac sa nu mai dormi si dupa o saptamana de teroare te omor. Fantoma te astept.
-Ai intrat ?
-Nuu... Am terminat. Merg sa mananc.
-Stai. Vin si eu.
Mergem in bucatarie si nu gasim nimic de mancare.
-Iar nu are cine sa gateasca.
-Esti mort de foame ? Il intreb si el raspunzandumi negativ. Apoi continui .O sa dureze la 10-15 minute. Am gasit.
-Ce faci ?
-Spaghete. Am gasit tot ce aveam nevoie.
-Suna bine.
Dupa ce termin de mancat si a mai ramas foarte multe spaghete le bag in frigider si il vad pe mecanic spaland vasele.
-Mersi . Credeam ca o sa pleci sa iti continui nu stiu ce treaba.
-Tu ai gatit , ai batut vreo 7 novici,imi asculti povestile si esti uimitoare. Asa ca pot si eu sa spal cateva vase. Zice si eu simt cu rosesc putin.aooi ma uit la ceas. Vad va e 11:37.
-Pa. Noapte buna.
Incui una camerei in urma mea si ma inbrac in alte haine. Imi iau ochelari de soare modificati ca sa pot vredea chiar si in locurile intunecoase.
Sar pe ceam si incep sa alerg. Nimeni in urma mea. Dupa 10 minute ajung la pista. Gasesc 10 masini la start.
-Salut Jeck.
-Tigroaico ,Ai venit !
-Cand nu am venit la o cursa?
-Avem cam multii. Regele din spania, cel din italia si cea si germania, 3 parasute cazute de printre nor crezand ca te vor invinge si 4 oamemi printre care omul care iai inmanat fordul. De ce ma rog?
-Nu stiu exact. Cand am vazut masina distrisa... Vorbim dupa cursa. Pot concura?
-Da. Team inscris. Poate castigam 200.000.000 € in seara asta.
-Bani frumosi. Ma duc.
Ajung in garajul cu toate masinile mele. Aleg o cheie la intamplare si o iau pe cea a,, Felina",. Prima masina cu care am cadtigat. E o masina de un indigo intens.
-Sa iato pe Tigroaica cu prima masina cu care a concurat.
Regi si regina imi fac semn sa cobor.
-Avem o oferta. Dupa cursa ai vrea sa te alaturi uneia dintre mafiile noastre. Spume Leon, castigatorul curselor internationale pe locul 2 mereu si conducatorul agentiei Dragon din Spania. Un tip dragut si calm.
-Eu... Nu pot.
-De ce , Tigroaico? Ma intreaba David apropianduse de noi.
-Eu sunt intro agentie. Am prieteni. Am pista si daca plec de aici sar puteam sa ma probleme.
-Cu cine? Intreaba Alexandra.
-Cu mine... Spune o voce cunoscuta.
-Afara de pe pista mea.
-De ce ma rog? Ma intreaba tatal vitreg.
-Sunt proprietara pistei. Sunt cea mai buna si cu drag te poftesc sa imi parasesti pista.
-Tigroaica, ce intampla?
-Jeck asta e problema.
-Domnule Wolf.
-Te rog nu si tu...
-Ce e draga?
Urc la volan imi turez Felina. Plec prin multime si duc masina la locul ei. Alerg pana in camera mea si incep sa plang.
-De ce naiba trebuie sa imi strice totul. De ce? Daca afla cineva de aici sunt moarta. Ei se afla in conflict. Nu nu nu.
Adorm incet cu gandul la tatal meu vitreg.
CITEȘTI
Agentia Tiger, Tigroaica
ActieAgentia Tiger. Povestea Elenei Wolf care ajunge ,,din gresala" la agenta rivala tatalui ei vitreg . Ce sa intampla cu ea si prieteni ei ? Nu dezvalui mai mult. Cititi si veti afla. Are greseli de scriere si ortografie... ..... INCA.....