Pov Elena.
Intra din nou in ring si dupa nici 10 secunde baiatul e pe jos. Numaratoarea arbitrului ma trezeste din visare. Cand ajunge la 0, eu urc in ring. Urmandumi exemplul. Saream toti cu trofeul mare si auriu.
-Asta inseamna ca nu imi iau bataie de la Fred ala ?
-Da. Nu iti iei. Ca altfel iill bat eu.
Felinele ma asteptau langa ring.
-Pe cine ziceai ca bati ? Il intreaba Dandy.
-Pe minunatul Fred.
-Baieti?
-Ce vrei ?
-Uitati.
Cum am ramas doar noi. Inauntru au intrat cateva persoane inarmate . Prin cateva se refera la vreo 60 de persoane. Normal. Doar Tigroaica exagereaza.
-Aveti ? Ma intreaba Paul.
-Da.
-Cine nu are pistol in spatele nostru.
-Putem sai omoram ? Ma intreaba Irina.
-Nu am nimic in potriva.
-Incepem sa tragem pana a intrat tata cu Laura.
-Scumpo. Ce sa intamplat ? Zice Laura ingrijorata catre Andra.
-Ei au inceput.
Perfect. Ei sau scos. Eu nu mai scap.
-Domnisoara ,maine la aeroport. Nimic de discutat.
Sa intors cu spatele si a plecat. Deabea atuci am respirat.
-Avem noroc ? Intreaba Dandy
-Sper. Ultima data si muschi muschilor mei plangeau.
-A si nu uita. Cereti demisia
-Laura ,sorry dar sar putea sa ma intorc. Poate nu ca antrenoare ci ca partenera de afaceri.
-Ok.~~~Dupa aterizare. ~~~
Neam asezat pe canapea vrand sa vedem ce ne va da
-In primul rand nu mam suparat fiindca erau mafioti si nimeni de la noi nu a fost ranit. Vam chemat pentru alceva. E vorba despre sora ta.
-Sora mea ?
-Wolf vrea razboi.
-Tata,unchiule voi credeti ca nu stiu. Sunt la curent si cu ce a mancat la ora 11:23:44. Stiu totul. Si razboiul nu a inceput inca.
-De curiozitate ce a mancat? Zice Maya.
-Supa de pui si la desert 3 eclere. Zic amuzata.
-Intorcandune la misiune. Intro ora sa fiti gata. Va trebui sa intrati in vila lui Kiler Quld. Il omorati pe el si luati copii aducandui vii si fara rani.
-Ok. Elena randul tau. Zice Dandy. Mike imediat imi arata mapa vilei.Toti gata de plecare. Am urcat in 4 masini. Eu fiind cu Dandy, Scott cu Paul ,Fred cu Voltar si Jeck cu fetele.
Intram cand Mike zice ca a terminat de oprit camerele. Ma uit la copii care erau draguti. Chestia era ca trebuie sa nu speriem copii . Eu le zic copii dar unu sau macar unul are 16-17 ani. Ce naiba mai vorbesc. Miam intrat in personaj si am intrat intro lume interzisa.
-Esti asa frumos.
-Ce zici sa o facem?
-Hai la mine. Am prieteni care vor si ei. Urcati in masini.
-Uite. Omoarai pe toti din casa
-Prieteni ajutatii. Mike cat mai avem ?
-3minute.
-Ok. Incepe distractia.
Fiecare peraoana a murit mai greu. Unde ar mai fi fost distractia. Dupa ce la toti leam facut poza am intrat in masina mea. Ajunsi la sediu ii ducem pe toti pana la intrare. Matahalele se pozitionasera in fata noastra. Dandy era primul.
-Dativa la o parte. Zice el.
Eu rad si raman pe loc.
-Scumpa ta sefa e plecata. De abia astept urmatorul antrenament. Mai vreau sa va rup oasele. Ce? Nu aveti antrenamentul in 2 minute. Ne vedem maine dimineata cand va da drumul Zac.
-La o parte. Sa nu va fac creeri praf. A zis Volter
-Cine ma va obliga ?
-Eu. Zic baieti mei.
-Gata boys. Ma ocum mai tarziu. La o parte.
Cand ma vadusera mureau de frica.
-Bine...zice unul din matahale.
-Mike ai retinut. Ii vreau la mine in birou mai tarziu. Acum am treaba. Prieteni,mergem?
-Sigur. Zic ei cu un zambet urias pe fata de parca ar fi un copil mic la care ii dai inghetata.
Cand Kail ii vede pe copii ii imbratiseaza si pe cea mai mica o invarte. Am uitat ca sa va spun ca sunt cinci la numar. Trei baieti si doua fete.
-Kail ,de cand nu team mai vazut.
-Mersi Tris. Cum ?
-Papusa ce zici ?
-Nu. A fost doar putina actorie. Bucurate de el.
-A venit cineva sa te vada. A zis ca e intrecere. Te asteapta in birou.
-Mersi. Voi va faceti bagajele ca plecati. Am zis si am intrat in biroul meu.
-Ce faci?
-Bine. Ce cauti aici ? Cum ?
-Ma anuntat cineva ca nu ai mai dat pe acasa si nu ii mai raspunzi la telefon de vreo 2 luni. Ce sa fac ? Apar aici. Si ca ajutor lam avut pe tatal tau
-Mama ce mai face ?
-Nu stiu. Tata nu ma lasa sa vorbesc cu ea.
-Ok.
-O sa plec. Am si eu de lucru.
-Te iubesc.
-Si eu te iubesc.
Dupa ce ma ia in brate imi intinde o bratara de argint cu cristale.
-E asa frumoasa.
-Sa iti aduci aminte de fratele tau.
-Am si eu ceva.
Iam intins o cutiuta cu o bratara de argint cu o inimioara si mai multe bilute. Asta e ⬇
Dupa asta a plecat. In nici 5 minute au intrat cei doi badyguarzi care probabil au iesit din tura si in blond. Cred ca el e Zac.
-Zi repede barbi. Am antrenament.
-Esti scazut din functie. Si vei face timp de o luna paza la inchisoarea cu tortura. Nu am chef de astea. Si voi doi mai plecati in camera 709. Imi chem echipa sa se ocupe de voi. Paza luati.
-Ce ? Ce drept ai tu curva imputita ?
Atunci tata cu unchiul meu au intrat si zambetul de pe fata lor sa transformat in incruntare.
-Cum ai facuto ?
-Cum a facuto ? A intervenit Kail
-Pe cine si cum a facuto ? Zice Maya iar in spatele ei toti prieteni mei cu Stefa .
-Asculta tu aici , il iau de guler si il trantesc de vitrina din stanga mea in ea nu am decat fotografi, tu de mai indrasnesti sa mi te adresezi cu asa ceva o sa ceri sa te omor. Atat o sa te chinui.
-Tris , controleazate. E si ea.
-Puma lasama dracu in pace.
-Ok
-Felinelor maine la ora 9 in avion. Cu bagajele facute. Acum in 709 pentru ca vreti razbunare. Am plecat in camera schimbanduma intr-un tricou mov ,cu blugii taiati. Si sa nu uitam de geaca de piele si pistol. Am plecat spre pista cu un BMW Negru cu geamurile fumuri. Persoanele noi sunt cinci la numar. Si se indreapta spre masina mea ce cocmai a facut un drift perfect. Cobor din masina ai ma sprijin de capota.
-Buna Tigroaico. Ei sunt noi . El e Louis...
-Hei Sanil. Tu ii ti locul azi? Vreau o cursa si nu imi pasa cum ii cheama.
Mam asezat la linia de start si langa mine au aparut mai multe masini. Nici una nu ma atras. In cursa am intrat sapte concurenti. Parasuta a aparut si ea cu un pistol in mana. Iar au ramas fara steaguri. Macar de data asta nu a ales sutienul ei pe post de streag. Am turat maainile si la focul dr arma am derapat toti de pe loc. Stilurile noastre sunt foarte asemanatoare. La curbe nici unul nu a vrut sa incetineasca. La ultima curba chiar si eu a trebui sa incetinesc. Curba are 90°. Si noi , eu aveam cel putin 300 km\h. Pe locul drept ce era de vreum km am acelerat la maxim si am trecut la o distanta de o secunda fara de ceilalti. Am zambit usor si am iesit din masina asta. Cu Felina ii intreceam cu o distanta mai mare. Chestia e ca asta nu are mai mult in bord de 320 la ora.
Sanil a venit in fata noastra cu 20.000€. Si celelalte persoane ce au concurat au venit langa mine. Pe locul doi este o fata ? Iar restul sunt baieti.
-Buna cursa. Ian laudat pe toti.
-Nici tu nu ai fost rea. Zice fata.
-Ok. Ce ziceti de o prezentare. Vreau sa cunos persoanele cu care aproape am facut egal.
-Prima tu.
-Tigroaica pe nimele de pista ai mafioata.
-Hell ... Zice fata care are parul albatru deschis cu suvite verzi. Ochii sunt de culoarea mari azuri in zori zilei. E inbracata intro pereche de blugi cu flori de cirese pe ei si un tricou negru simplu.
-Xender. Baiatul cu parul blond cu putin albastru la varfuri. sunt de culoarea scoartei de copac. Este imbracat intr-o pereche de pantaloni negri asortat cu un tricou albastru inchis cu doua semne hiragana(japoneza) pe el mari scrise cu alb.
-Abraxis. Baiatul asta are blugi cu un tricou verde inchis. Ochii sunt ca iarba primaveri. Iar parul alb-argintiu cu suvite mov.
-Psycho. Parul lui fiind de culoare roscat si ochii lui sunt de culoarea mari. Este imbracata intr-o pereche de pantaloni gri iar un tricou negru cu doua inimioare mov.
-The Scorpion. Parul lui are culoarea portocalie cu ochii smaraldului. Are o perechie de blugi negri si un tricou albastru deschis cu doua flori negre.
-Killer. Parul lui fiind saten cu ochii ca a lui Xender. O pereche de pantaloni negri scurti si un tricou de aceasi culoare.
-Inantata.
-Si noi. Zice Abraxis.
-Voi doi ? Ceva ? Ii intreb pe Xender si Killer.
-Frati.
-Semanati mult.
-Nu e un complement. A marait Xender.
-Hei Tigroaico ?
-Nu ai plecat ?
-Nu. Deja vrei sa scapi de mine ? Intreaba bunul meu frate.
-Nu. Acum dami o imbratisare.
-Voi ceva ? Iubiti ?
-Iubiti?Nu. Frati da ! Zicem amandoi amuzati.
-Am iubita.
-E batran. Am zis eu abtinanduma sa nu rad.
Sanil a aparut in peisaj.
-Sanil te rog eliberezi groapa si imi cauti concurenti. Am chef sa merg pe acolo.
-Noi fiind primi asai ?
-Sunteti 9 la numar. Mai caut unul sau nu?
-Nu. Cas fricosi.
-Ok.
Am luat Felina din garaj si mam uitat la ea inainte sa merg la start. Ne avand nimic am urcat si am pornit
CITEȘTI
Agentia Tiger, Tigroaica
ActionAgentia Tiger. Povestea Elenei Wolf care ajunge ,,din gresala" la agenta rivala tatalui ei vitreg . Ce sa intampla cu ea si prieteni ei ? Nu dezvalui mai mult. Cititi si veti afla. Are greseli de scriere si ortografie... ..... INCA.....