Celou dobu jsem Alissu pozoroval. Byla... dokonalá. Ano, to je to správné slovo. Celý večer jsem se utápěl v jejích oříškových očích. Srdce mi začalo bušit rychleji, jakmile se usmála a otočila na mě. Ten její úsměv... Ale nemiloval jsem ji.
"Už si jdu lehnout."
"Takhle brzo Jimine?"
"Dobrou."
Nemohl jsem ji milovat. Stejně, ve smlouvě máme, že nesmíme s nikým chodit. Musím to pustit z hlavy. Soustředit se na kariéru. Ale když ona...
Začal jsem stoupat do schodů.
Taky se mě Namjoon trochu dotknul, když mi řekl panic. Není to pravda. Nebo vlastně je, ale jen poloviční. Sice jsem ještě s žádnou holkou nespal. Ale... Kdybych měl začít od začátku... Jednou za mnou přišel Tae. Měl takový ustaraný výraz, vypadal, že se hodně trápí. A tak se mi - jako vždy- svěřil. Zamiloval se... do Jungkooka. Zprvu mě vyděsil, ježiši, on je gay! Co když se kvůli nim rozpadne celé BTS?! Ale potom, co spolu začali chodit, mi to přišlo čím dál tím víc normálnější. A nakonec se spolu i vyspali. Nevím, kdy a jak proběhlo jejich poprvé, o tom se mi Tae nesvěřil, ale... Šel jsem si jednou lehnout, s Taem máme dohromady pokoj. A přistihnul jsem je. V našem pokoji. A Taeho nenapadlo nic jiného, než abych se k nim přidal...
"Proboha! Alisso! Jsi v pořádku?!" uviděl jsem ji ležet v chodbě na zemi. Ani jsem si neuvědomil, že mluvím korejsky a není mi rozumět.
Alissa se pomalu začala zvedat, rychle jsem ji chytnul za ruku a pomohl jí na nohy.
"I'm okay, don't worry, I've just..." zastavila se uprostřed věty. Otevřely se dveře a z koupelny vyšel V s Jungkookem, červení až za ušima. Dobrý bože... ona je přistihla.
"I'm gonna throw up," vběhla do koupelny a zabouchla za sebou dveře. Uslyšel jsem, jak zvrací.
"Ona vás přistihla, že jo."
Jungkook se tvářil sklesle: "To zvrací kvůli nám?"
"Ne... vypila hodně piva. Je asi opilá," snažil jsem se ho uklidnit. Tae chytnul Kookieho kolem ramen a ten si zase položil hlavu na Taeho rameno.
Po chvíli vyšla Alissa na chodbu, vypadala o něco lépe.
"Okay?" zeptal se starostlivě Taehyung, "I am sorry, you see..."
"No, it's okay, I'm fine, I don't mind gays... I've just drunk a lot of beer." Jediné, co jsem rozuměl, bylo, že je v pořádku a potom něco s gayem a pivem. Ach, ta moje angličtina.
Ozvaly se kroky, Namjoon se šel podívat, co se děje. Hned, jak uviděl Vho a Jungkooka, jak tam stojí a drží se kolem ramen, mu bylo jasné, co se stalo. Ostatně nejsem jediný, kdo už jse takhle přistihl. Řekl něco Alisse, ta se zasmála, a dovedl ji do jeho pokoje.
ČTEŠ
Spolužák [BTS FanFiction]
FanfictionNamjoona jednoho dne napadne, že si domů pozve svého bývalého spolužáka z Nového Zélandu... do domu BTS. Nejdřív je to ok, všichni se skvěle baví... ale pak se to nějak zvrtne... :D