Že by se nám pan panic zabouchnul do holky?!

186 14 1
                                    

Celou cestu jsem novou pasažérku pozoroval ve zpětném zrcátku. Nebyla ošklivá. Vlastně... byla docela hezká. Sice už byla tma a nebylo pořádně vidět, ale stejně jsem si nemohl pomoct a znovu se podíval do zrcátka.

Zbývající cesta domů trvala asi jen deset minut, mezi kterými se Hobimu nějakým záhadným způsobem podařilo zjistit, že se jmenuje Alissa, je jí 20 let a pochází z Wellingtonu.

"Here is address," řekl Hobi svou špatnou angličtinou, jakmile jsem zaparkoval. Vystoupili jsme, z kufru vzali tašky s nákupem a vešli dovnitř.

"Calvin!"

"Alissa!"

Nějaký kluk, docela podobný Alisse, vyběhl z našeho obýváku a obejmul ji. Asi ten její brácha, co o něm mluvila. Za tím Calvinem vyšel i Namjoon.

"Představím vám je," řekl korejsky (anglicky bychom mu nerozuměli), "tohle je Calvin," ukázal na bratra Alissy, "a Alissa, s tou jste se už nejspíš seznámili." Poté se otočil na hosty: "That's Jimin and Hobi." Všichni jsme si potřásli rukama, navzdory tomu, že v Koreji se místo toho vždy ukloníme. Ale to oni jako cizinci nemohli vědět. Potom si je tam samozřejmě odchytil Jin a začal jim vyprávět ty jeho slavné nevtipné vtipy.

Nenápadně jsem zatáhl Namjoona stranou: "Oni jsou sourozenci, že jo? Ten Calvin s Alissou."

"Ooooo! Že by se nám pan panic zabouchnul do holky?!" řekl dost nahlas.

"Pšššt! Proč tak řveš! Já se zeptal jen tak, mě se nelíbí."

Namjoon ale zvážněl: "Hele, ale teďka bez prdele, na tu sahat nebudeš, Calvin by z toho nebyl moc nadšenej."

"Jo, chápu, vždyť já s ní nic mít nechci. A jen tak mimochodem, neviděl jsi Yoongiho, Jungkooka a Taeho?"

Tak jo, tady je další část, doufám, že se líbila ❤️
Já vím, zatím je to nic moc, ale příští část
bude věnovaná všem Taegi a Taekook shiperům 😂👌

Spolužák [BTS FanFiction]Kde žijí příběhy. Začni objevovat