Když jsem se probudil, všichni kromě Vho, Jungkooka a Allisy byli pryč. Dole jsem na stole našel vzkaz od Hobiho, že odjeli do města. Tak jsem si lehnul na pohovku a pustil televizi. Zrovna dávali nějaké anime pro děti.
Po chvíli sešla dolů Alissa. Byla... nádherná... na sobě měla jen volné bílé tričko, přes které jí byli vidět bradavky... Cítil jsem, jak mi začíná stát. Ne, proboha, teď ne. Mysli na něco ošklivého... jak třeba tvoje máma vybuchuje a rozlétává se kolem jako kousky masa, kostí a vnitřností... nejde to... bože, ta je tak sexy...
"Good morning," usmála se a sedla si vedle. Ach bože...
"Good morning."
"Anime, oh, I love anime. Do you know Death Note? It's my favorite one!"
"Yeah," zrudnul jsem v obličeji. nevěděl jsem co říct, jak jsem byl nervózní. A ona si ještě ke všemu asi všimla té boule v mých trenkách.
Anime už skončilo a ona na mě něco mluvila anglicky. Když pochopila, že jí nerozumím, prostě vzala ovladač a přepla kanál. Náhoudou na zprávy.
"V centru Soulu vybuchla bomba. Zatím se počet obětí odhaduje na 30 mrtvých. Policie nevyvrací, že se mohlo jednat o teroristický útok."
Panebože. PANEBOŽE! Vždyť tam jsou právě Namjoon, Yoongi, Hobi, Jin a Alissy brácha.
Zpráva sice byla v korejštině, ale Alissa jí rozuměla moc dobře. Zbledla v obličeji.
"Jimin?" chytla mou ruku, "they could be dead."
"No... no dead," snažil jsem se jí uklidnit. Nebo vlastně spíš uklidnit sebe.
Vzdal jsem mobil a okamžitě zavolal Namjoonovi.
Nebral to.
Tak JHopovi.
Taky ne.
Jin.
Ne.
Yoongi.
Nic.
Alissa ještě prozvonila Calvina, ale ten měl vypnutý mobil.
"What we are going to do?" Přitiskla se ke mě na pohovce, hlas se jí třásl zoufalstvím. Rukou jsem jí setřel slzy.
"They... okay... alive."
ČTEŠ
Spolužák [BTS FanFiction]
FanfictionNamjoona jednoho dne napadne, že si domů pozve svého bývalého spolužáka z Nového Zélandu... do domu BTS. Nejdřív je to ok, všichni se skvěle baví... ale pak se to nějak zvrtne... :D