Jungkooku!

156 10 1
                                    

Na nic jsem nečekal a běžel za ním.

"Jungkooku!" volal jsem. Ale pozdě, už se zamknul do koupelny. "Jungkooku!!" bouchal jsem na dveře, "Jungkooku!!"

Po chvíli jsem to vzdal a sednul si na zem, zády opřený o zeď.

"To Yoongi začal, " mumlal jsem si spíš pro sebe, "já mu říkal, že miluju někoho jinýho."

Uslyšel jsem scvaknutí zámku. Jungkook otevřel a podíval se na mě. Oči měl ještě zarudlé od pláče.

"Jestli chceš jít dovnitř, tak můžeš."

Vstal jsem a vešel za ním do koupelny. Jungkook zavřel dveře.

"Ty víš, že bych s Yoongi nikdy nic..."

"Už si tím nejsem tak jistý," skončil mi do řeči.

"Tak jak ti to mám dokázat?"

"Co dokázat?"

"Že miluju tebe a nikoho jinýho."

"To už nemůžeš vzít zpátky, už ses s nim líbal."

Dlouze jsme se na sebe podívali. A já zase cítil ten tlak v rozkroku.

"Tohle taky nebudu moct vzít zpátky," řekl jsem a políbil ho. Kookie jako kdyby to čekal a dal mi ruce na zadek. V tu chvíli jsem si uvědomil, jak moc ho miluju, on je něznější, vtipnější a hezčí... a lepší než Yoongi.

"Tae, slib mi, že se už nikdy nebudeš líbat s někým jiným."

"Slibuju," začal jsem mu rozepínat kalhoty. Jungkook vzdychl.

"Kookie? Jseš si jistej, že to chceš? Nejseš pořád rozlobenej?"

"Chci tě. Chci tě jako nikdy předtím."

Usmál jsem se a kleknul si. Vytáhl jsem mu ho z trenek a pomalu si ho strčil do pusy. Jungkookovi se zrychlil dech, opřel se o zeď a zavřel oči.

"Tae, nepřestávej..." zavzdychal.

Znovu jsem si uvědomil, jak moc ho miluju. Lehce jsem se do něj zakousnul. Zasténal. Tohle ho vždycky přivádělo do extáze.

"Otoč se," přikázal jsem mu. Kooki se poslušně otočil a automaticky si spustil kalhoty až ke kotníkům, předklonil se a zapřel se rukama o zeď. Plivnul jsem si do ruky a rozmazal si to po mém penisu. Lubrikant mám v ložnici v šuplíku... Dneska to budeme muset zvládnout bez něj.

"Aaaa...," Jungkook se prohnul v zádech, jakmile jsem do něko vniknul. Začal jsem přirážet a on začal vzdychat.

"Kookie, moc tě miluju."

I need holy water 😂 btw, doufám že se ti
kapitola líbila😘. Tak zase u další části👋

Spolužák [BTS FanFiction]Kde žijí příběhy. Začni objevovat