A potom se to stalo...

104 5 0
                                    

Za celý večer jsem se udělal třikrát. Panejo... pěknej výkon. A rovnou do Alissy. Jenom doufám, že nebude mít malé Namjooňátka, to by byl docela průser... Ale když ona je tak dorá v posteli.

Když jsem se ráno s Calvinem probrali, Alissa ještě spala. Musela být vyčerpaná, udělala se nejmíň pětkrát. A tak jsme jí nechali spát a vydali se do centra ještě si JHopem, Jinem a Yoongim. Všichni ostatní ještě pořád spali.

"Jine, šlápni na to," křikl jsem na něj. Chci toho hodně Calvinovi ukázat.

Zaparkovali jsme v podzemním parkovišti, asi 5 minut pěšky od centra.

"Napadnul mě jeden super vtip s autama..."

"Jine, drž hubu, nikoho nezajímaj tvoje vtipy," seřval ho Suga. Od včerejška byl pěkně protivný.

"Hele, jako jestli plánuješ bejt takhle nepříjemnej, taks měl zůstat doma," začal jsem se s ním hádat. Moje dobrá nálada byla rázem pryč.

"Yoongi, od včerejška vypadáš jako přešlej mrazem. Stalo se něco?" snažil se Hobi odehnat hádku.

"To neřeš."

Calvin na nás jen nechápavě zíral a nerozuměl ani slovo.

"Jdem!" zavelel jsem. Nechci strávit celý den hádáním se na parkovišti.

Vyšli jsme ven a vydali se do jednoho obchodu, kde prodávají jen snapbacky. Byl na hlavní třídě. A protože byla sobota ráno, všude bylo narváno. Ani se pomalu nedalo hnout, jak moc bylo všude lidí. S klumaka jsme si nandali roušky a vyrazili jsme. Najednou mě od sebe Calvin odstrčil.

A potom se to stalo...

Výbuch.

Spolužák [BTS FanFiction]Kde žijí příběhy. Začni objevovat