Probudil jsem se, hlavu na Jungkookově hrudi. My jsme včera usnuli na jedné posteli? Ani si nepamatuju. Kookie ještě spal, tak jsem se opatrně zvednul a vyšel ven z pokoje. Potom mě ale napadlo, že bych se mohl u snídaně učit ten text nové písničky. namjoon to měl uložené na svém laptopu. V jeho pokoji. Nevadilo mu to, když jsme si občas půjčovali jeho notebook. Většinou si ho kluci půjčovali kvůli těm pornům, co tam měl nastahovaná (já samozřejmě ne, mě stačí můj Kookie) (no dobře, občas se podívám, ale něříkejte mu to).
Vešel jsem do jeho ložnice. Nikdo tam nebyl, asi odjeli do města. Po zemi byly rozházené věci Alissy a Calvina. Měli tady pěkný bordel. A potom mě upoutala ta kamera na komodě. Proč je tady ta kamera? Přemohla mě zvědavost a šel se na ní podívat. Otevřel jsem ji a přehrál si záznam. COŽE?! Namjoone... TY ÚCHYLE!!! Já vím, asi bych to neměl nikomu ukazovat, ale když...
"Jungkooku!" vešel jsem do pokoje, avšak Kookie tam už nebyl. Asi šel dolů. Seběhl jsem rychle schody, tohle mu musím co nejdříve říct. Seděl na pohovce s Jiminem.
"Hele, kluci, musím vám něco uká..."
Najednou se tady objevila uslzená Alissa. A Kookie s Jiminem taky nevypadali moc šťastně. Co se stalo? Ani jsem se nemusel ptát, Jungkook mi to hned vzápětí vysvětlil: "V centru byl teroristickej útok. A zrovna, když tam jeli ostatní."
ČTEŠ
Spolužák [BTS FanFiction]
FanfictionNamjoona jednoho dne napadne, že si domů pozve svého bývalého spolužáka z Nového Zélandu... do domu BTS. Nejdřív je to ok, všichni se skvěle baví... ale pak se to nějak zvrtne... :D