Menneisyydessä oli tapahtunut paljon ja kaikki eivät olleet selkeää.
Se miten minä pelastuin kuoleman tuomiolta oli kuin ihme. Sen jälkeen kuin olin selvinnyt siitä, elimme onnellisina Brentin kanssa vuoden (jos paria kohtaamista Eric kanssa ei lasketa), mutta sitten kun häntä ruvettiin uhkailemaan, jotta hän liittyisi velhopiiriin... elämä muuttui hankalammaksi.
Vaikkakin senkin jälkeen olimme monet kerrat onnellisia ja meillä oli toivoa tulevaisuudessa. Kun tulin raskaaksi kaikki muuttui. Brent yritti eroon velho piiristä, mutta kaikki menivät väärin.
Halusin aina lapsen Brentin kanssa. Aina. Kuitenkin asiat olivat niin huonosti, että lapsi ei olisi ollut turvassa.
Menneisyydessä olin saanut onnellisen lopun. Kirjoitin kaiken ylös, ehkä Bonnieta varten, joka haluaa joskus tietää mitä tapahtui, ehkä ihan jotain muuta varten. Joten sinulle, päiväkirjani lukialle: Anteeksi että teksiti on niin epäselvää, mutta minä en vaan muista kaikkea selkeästi. (Olen kylläkin varmaan jo kuollut kun luet tätä koska minä suojelen tätä vaikka hengelläni.) Tämän tarinan lopuksi haluan kuitenkin korostaa että se loppui hyvin, koska kasvatin kauniin tytön, vaikkakin yksinhuoltajana.
Kuitenkin onnellinen loppu ei varmaan saisi enää uusintaa. Tiedän Ericin olevan vain entistä vihaisempi.
Nyt en tiedä mitä oikeasti pitäisi tehdä. Pitäisikö taistella? Siihen en ainakaan enää yksin pystyisi. Olen jo koittanut saada apua, mutta en saa yhteyttä millään. Linnottautua kotiin ja tehdä suojamuuri? Siihenkään en pystyisi enää yksin. Lähteä karkuun? Jos Bonniella olisi voimia Eric löytäisi hetkessä juuri syntyneen voiman. Toisaalta enää hänellä ei kyllä ole vaikeuksia löytää minuakaan.
Adoptoida Bonnie? En ikinä, IKINÄ pystyisi siihen. Minulle tulee huono olo pelkästä ajatuksesta, mutta... oliko muita vaihtoehtoja? En ainakaan keksi. Minun pitäisi miettiä ahkerammin.
Ehkä tiedän mitä teen... ehkä. Minä pistäisin Bonnien hoitoon vähäksi aikaa, jotta tilanne rauhottuisi. Jäisin itse kotiin.
Koko asia oli kuin tikittävä aikapommi, jossa ei ole aikaa. Se voi räjähtää ihan milloin vain. Eric voi tulla takaisin ihan milloin vain.
YOU ARE READING
Pako Vanhasta
FantasyTekisin mitä vaan hänen puolesta ja se on lupaus. Tuota lupausta en rikkoisi, ikinä. Tiesin että, tuon lupauksen pitämiseksi minun piti myös luopua antaakseni hänelle parasta mitä voin antaa.