Felix perspektiv:
kunde någon få slut på detta helvete? fattade inte Daff att det räckte med att sjunga igenom en sång 1 gång! vi kunde ju den redan?
"okej då kör vi låten igen & Felix du kan väl snälla iallafall försöka?" sa daff och suckade.
Resten av the fooo kollade med ledsna ögon på mig, dom hatade mig säkert. dom ringde aldrig mig längre när dom skulle spela fifa. i deras ögon var jag nog bara en plåga just nu, men dom visste även att om dom sparkade ut mig ur bandet så skulle ännu fler fans lämna.
efter att vi sjungit låten IGEN (dock så hade inte jag sjungit men det var hemskt att höra på) så var det dax för Daffs "Felix klagande"
"Felix för sista gången kan du inte ens försöka? du förstör för resten av bandet "
klagade daff & jag suckade
"säg sanningen bara, du vill inte bli av med jobbet vilket du blir om jag håller på så här! du bryr dig fan heller ett skit om vårat "band" så sluta bara låtsas"
röt jag och drog ut från studion.
jag behövde en fet jävla fest just nu & en jävligt mycket heta tjejer!
jag drog fram telefonen och smsade Alex om han visste någon fest som pågick just nu. snabbt fick jag svar om att någon mil bort så hade någon kille ett stort party som hade spårat rejält! perfa!
ikväll skulle jag bli stupfull!
jag drog fram bilnyckel och hoppade in i bilen & så snabbt som jag körde så var jag framme på några minuter. jag klev in i huset och kände snabbt lukten av sprit och ljudet av hög musik! snabbt skyndade jag mig in i köket för att hämta lite till sprit till mig med.
"öj hej mannen" sa en mörk röst bakom mig, jag vände mig om och fick se Dave.
"läget" svarade jag samtidigt som jag hällde ner sprit i min röda plastmugg.
"det finns jävligt mycket heta brudar där borta & jag har redan legat med två av dom"
sa Dave och pekade mot hörnet där ett 10 tal tjejer satt. jag drog mig snabbt dit och fick direkt kontakt med en av dom. hon bet sig sexigt i läppen och jag satt mig direkt brevid henne och då hoppade hon snabbt på mig och vi började hångla.
Emilys perspektiv:
"TACK så hemskt mycket jag älskar er alla" skrek jag till fansen innan jag klev av från scenen och gick mot min loge.
"åh hej Emily du var fantastisk idag!" sa Tina när hon gick förbi mig. Tina var min sångpedagog och var en av dom personerna som har hjälpt mig dit jag är idag.
"åh tack så mycket!" svarade jag och log stort! jag älskade när jag fick beröm för min sång för då kändes det som att allt slit jag hade lagt ner, var värt de för att folk älskade det som jag gjorde!
Tina gick ut genom dörren från min loge och jag började byta om till en grå mjukisdress. jag var inte en sånn kändis som bara syntes i märkeskläder utan kunde lika gärna gå ut i min mjukisdress! för mig så handlade inte mitt kändisskap om mina kläder utan om min röst och kanske lite min dans, men ingenting om mitt privatliv eller om hur jag såg ut.
"emily det är dax att åka!" skrek Ylva, min manager.
"påväg!" skrek jag tillbaka och gick sedan ut från logen och in i turnebussen där jag bäddade ner mig i sängen och började svara fansen på twitter via min dator.
Fansen betyder allt för mig, dom finns alltid där för mig och utan dom så skulle jag inte vara påväg till Norge för att ha en konsert som sålt slut på 10minuter just nu. tack vare mina fans så hade jag besökt över 17 länder, vilket är mycket eftersom att jag endast är 17 år och som 10 åring så hade jag knappt besökt finland! mina föräldrar arbetade väldigt mycket när jag var liten, därför så hade jag inte varit på så många semestrar i mitt liv, men jag hatade dom inte för de utan tvärtom! dom var dom bästa föräldrarna som man kunde ha eftersom att dom alltid hade stöttat mig och gjort allt för att jag skulle ha det så bra som möjligt! jag älskade dom,mina fans, mitt crew, jag jag älskade alla som hade hjälpt mig vare sig det bara var att personen hade tagit upp min penna som jag hade tappat!
-----------------
vad tyckte ni?
kommentera babes puuuusss
YOU ARE READING
it's not real feelings
FanfictionAtt säga att Emily Cole är känd är en underdrift! hon är sångerska och har miljontalsfans men har ändå fötterna på jorden & det är väl därför som så många gillar henne! Emily har alltid varit den snälla flickan som vill alla väl och hon har alltid v...