Emilys perspektiv:
"men Tror du verkligen att Felix kommer att må bättre om vi lägger ner the fooo? tror du inte att han kommer att må sämre och se de som att det är hans fel?"frågade jag Daff när vi kom in på ett litet café som vi skulle fika på. på Cafét så fanns det knappt något folk vilket var alldeles perfekt.
"Emily gumman det är Felix vi snackar om, han vet knappt vad vi heter längre! han kommer knappt märka att vi lagt ner the fooo"
"men Daff jag pratade med han & han sa att han faktiskt saknade sina vänner, jag tror att han faktiskt vill att det ska bli sol förut! men han tror att ni hatar honom"
"vaddå så det är vårat fel? vi kan omte bara gå rumt och låtsas som ingenting! inse bara att Felix är felix! "
jag började gå iväg för att jag blev så arg! han kunde inte säga sådär! såklart att Felix mådde dåligt när ingen trodde på han! han behövde stöd för att klara detta, men hur? Daff förstod inte, hans kompisar brydde sig inte alls och hans fans hade gett upp för länge sen!
Felix perspektiv:
jag var full! fullare än nånsin men jämfört med alla andra på festen så var det ingenting! ett tiotal tjejer stod i stortsätt nakna och dansade på ett bord och nedanför så stod alla killar och nästan skrek efter dom. löjligt, ville jag skrika åt dom men jag visste att för en vecka sen så hade jag kunnat varit en av killarna! vad hade hänt?
"hey babe" sa en tjej som kom fram till mig, hon bet sig i läppen och log sexigt. jag visste precis vad hon ville men jag hade inte lust. hade jag blivit gamla Felix? aldrig! för att mot bevisa mig själv så tog jag tag i hennes hand och ledde henne upp till ett av sovrummen där vi började hångla. efter ett tag så började hon dra i min tröja så jag hängde på och drog av hennes kläder jag med. nån minut semare så låg vi båda nakna och hånglade vilket ledde till sex.
nästa dag:
*riiing*
jag kollade på min mobil som ringde, klockan visade 14.05.
"hallå" svarade jag trött.!jag var bakis som fan. jag mindes knappt nånting från kvällen innan, efter att jag legat med tjejen så mindes jag ingenting!
"emh det är jag Emily, Daff säger att vi måste ut och synas tillsammans"
"okej kom hit om en timme då" svarade jag och suckade inombords över att jag var tvungen att kliva upp.
varför var jag tvungen att supa så igår?...
_______________________
ännu en gång så glömde jag att spara och ipaden tog slut på batteri så jag fick skriva om allt! har skrivit om detta kapitel 3 gånger pgr av att jag blev missnöjd också... så kommentera massor nu!!
YOU ARE READING
it's not real feelings
FanfictionAtt säga att Emily Cole är känd är en underdrift! hon är sångerska och har miljontalsfans men har ändå fötterna på jorden & det är väl därför som så många gillar henne! Emily har alltid varit den snälla flickan som vill alla väl och hon har alltid v...