კონსუელა . წარმოთქვა ჰარიმ როდესაც სიცილი დაასრულა.
-გისმენ
-ხვალ მე უნდა წავიდე ვახშამზე. და შენც უნდა წამოხვიდე ..ყოველგვარი კითხვების გარეშე, მაგრამ უნდა წამოხვიდე როგორც ჩემი "მეორე ნახევარი" ტანისამოსს დღის 3 საათზე მოიტანენ ,8 საათზე მზად იყავი მე სავარაუდოდ დილის რვა საათიდან გასული ვიქნები. იმედია ყველა კითხვაზე გაგეცი პასუხი . ახლა კი დაიძინე .მისთვის არაფერი მითქვამს კარები როგორც კი გაიხურა . მაშინვე გადავიფარე საბანი და დავიძინე....
დილის 9 საათია და მე თვალები უკვე გახელილი მაქვს
ჰარი სავარაუდოდ უკვე წასული უნდა იყოს ამიტომაც "ჩემს" ოთახში არსებული "დინამიკები" ჩავრთე სადაც the offsprings-ის -shrek ჩაირთო სახლში როგორც ვიცი მხოლოდ მე და ჰარი ვართ, ჰარი წასულია ... ამიტომ ბოლო ხმაზე ავუწიე და ცეკვა დავიწყე. ის იყო მისამღერი დასრულდა რომ მისტერ სტაილსმა შემოაღო კარები თან პერანგის ღილებს იკრავდა.
-რა ჯანდაბა ხდება კონსუელა?
-არაფერი. მეგონა სახლში მარტო ვიყავი.
-ჰაჰ.. ჩაუწიე მუსიკას.
მივედი და ჩავუწიე
მოვტრიალდი თუ არა .ჩემს წინ ჰარი აისვეტა.
-გუშინაც შევამჩნიე ეს მოკლე შორტები მაგრამ აღარაფერი ვთქვი არ წაგადგება ძვირფასო . ესენი . (თან თითი აატარა ჩორტებს) თუმცა შენს ტრაკს უხდება .
-პფფ. მე გვერდით გასვლა დავაპირე მაგრამ . სტაილსი ჩემს ტუჩებს დაეწაფა . გაწევა ვცადე.
-არ გაბედო გაწევა
უფლება არ გაქვს.
მეც ავყევი კოცნაში ლოგინზე გადამაწვინა ჩემს ფეხებს შორის მოთავსდა და ნიშნების დატოვება დაიწყო.. რა წამსაც მისი ტელეფონი აზუზუნდა.
- სტაილსმა თავი წამოწია და ტელეფონს უპასუხა. საბოლოო ჯამში. ზარის შემდეგ
და იმის მერე რაც გამაბრთხილა რომ 8 ზე მზად ვყოფილიყავი. ჰარი ოთახიდან გავიდა .
სამზარეულოში ჩავედი და პიცა გამოვიძახე არაფრის კეთება არ მინდოდა . 15 წუთში უკვე გემრიელად შევექცეოდი
პეპერონის დიდ ნაჭერს. 6 საათი ისე გახდა რომ.არაფერი საინტერესო მომხდარა. მაგრამ არა 4 ის 10 წუთზე კაბა მოიტანეს
რომელსაც მე არავითარ შემთხვევაში ჩავიცმევდი. ვიბანავე და ხალათი მოვიცვიმ რა მექნა.
ავიღე და ხალათით ველოხებოდი სტაილსს. 8 ს აკლდა 15 წუთი როდესაც კარის ხმა.ვაისმა და 2 წუთში უკვე სტაილსმა შემოაღო ოთახის კარი