- Na, gerlepár, sikerült végre egymásra találnotok? – kérdezte NamJoon. Akkor vettük észre, hogy mindannyian ott vannak körülöttünk és nevetnek.
- Azt hittük már sosem lesz csók! – mondta HoSoek. Még jó, hogy sötét volt, mert látták volna hogy elpirultam. YoonGi átkarolta vállamat és másik kezével nyugalomra intette a fiúkat.
- Nem gondoltam, hogy képesek vagytok végignézni ti perverz disznók ..... de jól van. Most jó kedvemben találtok, ezért megbocsátom nektek.
- Tehát, hyung, akkor most mi a helyzet? – kérdezte Jimin.
- Most? Szerintem mostantól van barátnőm. Igaz, HyeSoo? – fordult felém. Szégyenlősen lehajtottam fejem és csak halkan mondtam.
- Igaz.
- Nem hallottuk rendesen! – kiáltott Tae.
- Igaz! – mondtam hangosabban és YoonGi mellkasába fúrtam fejem, ő meg átkarolta vállamat.
- De noona, azt mondtad, hogy én vagyok a biasod! – játszotta Kookie a sértődöttet.
- Tényleg, hogy is van ez? Ki is volt a biasod? – kérdezte HoSoek.
- YoonGi ...... - súgtam bele mellkasába, mire szorosan átölelt és hajamat megsimogatva adott egy puszit fejemre.
- Noona, pedig én is szeretlek! Ha hyung rosszul bánik veled, majd én megvigasztallak! – vigyorgott Jimin.
- Fiúk, én is szeretlek mindannyiótokat, de ..... – és elhallgattam.
- Tudjuk, YoonGi-t imádod! – mondták kórusban.
- Jól van, be lehet fejezni – csitította őket YoonGi.
- Azt azért tudjátok, hogy ennek titokban kell maradnia, különösen az ügynökség előtt. A rajongókat sem tudjuk, hogyan reagálnának. Sajnos nem mutatkozhattok nyilvánosan sehol ..... – közölte NamJoon.
- Tudom – sóhajtott lemondóan YoonGi.
- Srácok, lassan világosodik, mennünk kellene – szólalt meg Jin.
- Ha már itt vagyunk, nézzük meg a napfelkeltét! – kiáltott Kookie.
- Ez a nyugati part, itt legfeljebb a napnyugtát láthatod – vágta tarkón Tae.
- Tudtam, csak arra voltam kíváncsi figyeltek-e.
- Menjünk, mert ha kivilágosodik fel fognak ismerni bennünket – erősködött Jin. Megtörölköztünk és magunka kaptuk ruháinkat, majd elindultunk a szállodába. Ahogy közeledtünk az épület felé, elhúztam kezem YoonGi-tól, mire csodálkozva nézte távolodó kezemet.
- YoonGi ..... tudod, hogy nyilvánosan nem lehet, vigyáznunk kell.
- Tudom – sóhajtott lemondóan – de hogy fogom én ezt kibírni. HyeSoo, veled maradhatok?
- Mi?!
- Csak veled szeretnék aludni, átölelni, hozzád bújni.
- De a többiek ....
- Soo, kérlek.
- Hát legyen. – mire szája felfelé görbült, szeme meg egész keskeny csíkba húzódott.
Amikor felértünk az emeletre, ennyit súgott.
- Csak lefürdöm, sietek. – és egy puszit dobott felém.
Gyorsan letusoltunk MiHi-vel mi is és a rövidnadrágos pizsamám vettem magamra. Nyílt az ajtó, YoonGi ugrott be rajta bezárva azt maga után.
- Hát te? – kérdezte elcsodálkozva MiHi.
- Én is itt alszom ma éjjel. – mondta torkát köszörülve YoonGi.
- Akkor én átmegyek a helyedre – szedelőzködött MiHi.
- Maradj! Csak itt akarok aludni, ne félj. – nevetett és már bújt is ki farmerjából. Valószínűleg boxer volt rajta, de nem mertem odanézni, elfordultam.
- Jó éjt .... vagy reggelt ..... vagy nem is tudom, mi van most.
- Mindegy, aludjunk – mondtam.
YoonGi szorosan hátam mögé bújt, karját átvetette derekamon és egy hajamra adott puszival kívánt jó éjszakát. Lecsukódtak szemeim és hamarosan álomba merültem.
Arra ébredtem, hogy megszólalt a War of Hormone a mobilomon. Felkaptam az éjjeliszekrényről és gyorsan kikapcsoltam az ébresztőt. YoonGi csukott szemmel feküdt, de megszólalt.
- Neked tényleg ez az ébresztőd?
- Felébresztett? Egyébként igen – kuncogtam.
- Már egy ideje ébren vagyok ..... – és kinyitotta szemét – Jó reggelt! – súgta és szorosan magához vonva megpuszilt.
- Jól aludtál?
- Soha jobban, el tudnám viselni ezt minden éjjel - és megsimogatta arcomat, majd óvatosan megcsókolt. Egyre jobban elmélyültünk a csókban, keze már a pólóm alatt indult felfedező útra – Soo .... – súgta két csók között – nincs rajtad melltartó .....
- Nem abban szoktam aludni – kuncogtam.
- De itt vagyok melletted .....
- Félnem kellett volna valamitől? Azt mondtad aludni fogunk ..... – és tovább kuncogtam.
- De Soo ..... férfiból vagyok ...... – és nagyokat nyelt, miközben keze hátamról előre vándorolt és szép óvatosan melleimet kezdte simogatni. Jólesően megborzongtam és egy pici sóhaj csúszott ki a számon, mire felmordult és erőteljesebb simogatásba kezdett. Ajkaink egymásra tapadtak és szinte fulladoztam csókjától. Én sem maradtam tétlen, kezem felvezettem tarkójára majd nyakát simogattam. A szenvedély eléggé hatalmába kerített bennünket, mire egy mozdulattal maga alá fordított. Apró csókokkal hintette teli nyakamat és vállgödrömet, miközben kis sóhajok hagyták el számat.
- Soo, teljesen megőrjítesz! De ha most nem hagyjuk abba, nem hiszem, hogy képes leszek megállni.
- YoonGi, én még nem ...... - csodálkozva nézett rám -, azt akarom, hogy te legyél az első.
- Soo, még én sem, de majd csak ha ketten leszünk, senki más. Őrülten kívánlak, most viszont fel kell kelnünk. – és még egy utolsó csókban forrtunk össze – Csak egy picit maradjunk még így. Meg kell nyugodnom ..... érted .... így nem tudok visszamenni.
Megcsörrent a mobilom, MiHi hívott.
- Jó reggelt! Felébresztettelek? – hallottam hangján, hogy mosolyog és a háttérből is nevetés hangzott.
- Már ébren vagyunk. De te hova tűntél?
- Már egy órája a fiúknál vagyok, annyira össze voltatok gabalyodva, gondoltam hagyok egy kis időt nektek.
- MiHi ne már ..... nem történt semmi ..... csak aludtunk .....
- De olyan édesek voltatok, le is fotóztalak benneteket. Most a fiúk épp azt nézik.
- MiHi, nem lehetsz ilyen, és meg ne próbáld valahová kiposztolni.....
- Hogy gondolod? Ez csak az enyém, de te is megkaphatod, ha akarod. Egyébként rátok várunk, hogy reggelizni menjünk.
- Hyung! Már kurvára éhesek vagyunk! Az egy dolog, hogy te jóllaktál, de idetolhatnád azt a formás seggedet! – kiabált a háttérből HoSeok.
- Most komolyan, azt hiszik, hogy mi ketten ......
- Nem hisszük, de igyekezzetek már! – kapcsolódott be NamJoon is.
- Ki vagyok hangosítva?!
- Igen, noona ..... hyung ..... éhen halok ..... – rimánkodott Kookie.
- Öt perc! – kiáltott YoonGi.
Milyen kedvesek, hogy megvárják a reggelivel őket :) És azt hitték, történt is valami az éjjel ...
YOU ARE READING
Csak te kellesz
FanfictionHyeSoo barátnője segítségével munkát kap egy ügynökségnél, stylistként dolgozhat a BTS mellett. Hamar beilleszkedik a csapatba, és csak titokban lesi azt a fiút, akiért már elég régóta epekedik. Úgy tűnik, érzései viszonzásra találnak, de vajon medd...