- YoonGi POV -
Két hónap. Azóta nem láttam őt. Semmi hír, még MiHi-t sem kereste. Egyszerűen mintha a föld nyelte volna el. Szinte minden nap van valahol fellépésünk. Már ez sem érdekel. HyeSoo nélkül minden céltalan lett. Mindent elvesztettem. A próbákon sokat tévesztettem és a fellépéseken sem tudtam a maximumot nyújtani. Azzal, hogy elhagyott, valami meghalt bennem. Sosem fogom kiheverni. Az életemben az első lány, akit közel engedtem magamhoz. HyeSoo, szeretlek. Hiányzol ...... nagyon hiányzol ......
- NamJoon POV -
Valamit tennünk kellene, de fogalmam sincs, mi lenne, ami felrázná YoonGi-t. Rengeteget hibázik, a fellépésen sem tökéletes. Teljesen elveszítette érdeklődését minden iránt, csak fekszik az ágyon vagy dalokat ír. Sosem engedi, hogy megnézzem. Biztosra veszem, hogy mind HyeSoo-ról szólnak. HyeSoo a kurva életbe, hol a csudában vagy? Miért hagytad itt? Teljesen maga alatt van, alig eszik, Jin úgy tukmálja bele a kaját. Lefogyott, előszedte a túlméretes ruháit, hogy ne vegyük észre. De a legrosszabb az, hogy a lelke sérült, de nagyon. Újra az a zárkózott YoonGi lett, aki visszabújt a védelmet jelentő csigaházba.
- HyeSoo POV -
Szeptember 1. Kookie születésnapja van. Biztos megünneplik valahol. Most én is ott lehetnék velük, YoonGi-val. Nagyon hiányzik.
Ma is egész nap én voltam a kávézóban. Jöttek-mentek a vendégek, fellendült a forgalom, egyre többen jártak ide. Egy fiatal srác ült az egyik bokszba és mondta, hogy vár valakit, addig nem rendel semmit. Nem telt el öt perc, nyílt az ajtó és meghajolva köszöntöttem az új vendéget. Amikor felnéztem, döbbenten néztünk egymásra. A belépő vendég ugyanis nem más volt, mint Kookie.
- N-noona ..... te itt?! Hová tűntél és miért mentél el? Mindenki téged keres. Hyung .... teljesen maga alatt van.
- Kookie ...... jól vagytok?
- Noona, azt mondd meg, miért hagytad el hyungot? Gyere vissza! Miért nem akartál velünk dolgozni tovább? Megbántottunk valamivel?
- Kookie, bocsássatok meg nekem! Soha nem bántottatok semmivel, de el kellett jönnöm. Ne haragudj, nem tudok többet mondani. Tudom, ma van ...... Boldog születésnapot, Kookie! – és gyorsan megpusziltam az arcát, majd visszamentem a pult mögé.
- Noona, gyere vissza hozzánk! Nem léphetsz ki így hyung életéből! Semmi nem érdekli, egész nap csak fekszik az ágyon, mindig hallom amikor sír ..... Jin hyung alig tudja belebeszélni a kaját ...... Hiányzol neki.
- Kookie, értsd meg, nem mehetek vissza! Én már lezártam mindent és kérlek, ne mondd el senkinek, hogy találkoztunk. Ha elmondod, továbbmegyek innen és újra eltűnök.
- Noona ......
- Könyörgök, Kookie, ne nehezítsd meg azt, ami így is olyan nehéz.
Mint kiderült, a fiatalember Kookie bátyja volt, aki feljött a fővárosba, hogy az öccsét felköszöntse születésnapján. Azért választották ezt a kávézót, mert kívül esik a város forgalmától, kisebb az esély, hogy rajongók hada üldözné őket. És pont ide kellet megbeszélniük a találkozót. Több mint két órát beszélgettek, és Kookie sűrűn nézett felém. Remélem tartja magát ahhoz, hogy nem árul el senkinek, mert akkor tovább kell állnom. De nem tudom hová mehetnék, mert most van munkám, szállásom is.
- Noona, kérlek .....
- Kookie, ne ...... Így is nagyon fáj. Ne áruld el, hogy találkoztunk, könyörgöm.
- De ...... eljöhetek máskor is meglátogatni téged?
- Ha nem szólsz senkinek és csak egyedül jössz, igen. Hiányoztok.
- Akkor gye ......
- Nem lehet .... soha többé.
- JungKook POV -
Azt hittem nem jól látok, mikor a kávézóba belépve HyeSoo-val álltam szemben. Hát megtaláltam! De mit keres itt? És miért nem jön vissza? Egyáltalán miért ment el? Olyan megtört, szomorú az arca.
Egyszerűen nem értem, miért tűnt el. Hiába kérdeztem és hiába mondtam jöjjön vissza, mert hyung teljesen maga alatt van, hajthatatlan maradt. Megígértette velem, hogy senkinek nem árulom el, mert akkor tovább kell mennie és újra eltűnik. Fájó szívvel, de megígértem, mert így legalább tudom, hogy hol van és elmondhatom ...... ááá, nem mondhatom el! De talán NamJoon hyungnak, ő majd kitalálja mit csináljunk.
Ma nem volt próba, mert a születésnapom van, biztos szervezik az esti meglepi bulit. Siettem vissza a dormba. Egész úton azon gondolkodtam, mit és hogyan mondjam meg NamJoon-nak, hogy láttam HyeSoo-t.
- Megjöttél? Találkoztál a bátyáddal?
- Igen, és ....... – aztán gyorsan elharaptam a mondatot – Hyung, beszélhetnék veled? – fordultam NamJoon-hoz.
- Persze, mondd csak!
- De ...... négyszemközt szeretném.
- Haha, csak nem csajozáshoz kérsz segítséget? Ahhoz itt vagyok én! – kiáltott fel Jimin.
- Nem, de csak vele akarom megbeszélni.
- Akkor gyerünk a szobámba.
Ahogy felmentünk a szobájába, becsuktam az ajtót és be is zártam.
- Mit csinálsz Kookie? Miért zárod be az ajtót?
- Hyung ..... valamit mondanom kell. De senkinek nem szabad tudnia róla.
- Valami baj van?
- Hyung ...... találkoztam HyeSoo-val.
- Mi?! Hol?! Mikor jön vissza?
- Hyung, a kávézóban ahol a bátyámmal találkoztam. Ott dolgozik.
- Egy kávézóban? Mi az isten csudáját keres ott? És mit mondott, miért ment el?
- Nem árulta el, de néhány mondata szöget ütött a fejembe.
- Miért, mit mondott?
- Hát azt, hogy el kellett jönnie, meg hogy ne nehezítsem meg neki, mert így is fáj. Valahogy olyan furcsa volt.
- Jól van?
- Igen, de ugyanolyan, mint YoonGi ..... az arca beesett, szemei karikásak. Szerintem ő is lefogyott. Alig mosolyog, és az arca ...... olyan szomorú és meggyötört.
- Hol van ez a kávézó?
- Hyung ..... ne, azt mondta ha elárulom, újra eltűnik. – de végül kiböktem.
- Az istenfáját, csak nem hagyom, hogy így szenvedjenek mind a ketten! Valami nekem nagyon sántít a dologban, és ennek a végére fogok járni! – ezzel felállt és kirohant a szobából.
- NamJoon, hová mész? – kérdezték a többiek.
- Van egy kis dolgom, majd jövök – és mentében még jól bevágta az ajtót.
- Kookie, mit mondtál neki, amiért ilyen elmeháborodott lett és elrohant? Hova ment egyáltalán? – kérdezte HoSoek.
- N-nem mondtam semmit ..... és nem tudom, hova ment.
HyeSoo mégsem tudott eléggé elrejtőzni, a maknae véletlenül rátalált. NamJoon vajon mit fog mondani?
YOU ARE READING
Csak te kellesz
FanfictionHyeSoo barátnője segítségével munkát kap egy ügynökségnél, stylistként dolgozhat a BTS mellett. Hamar beilleszkedik a csapatba, és csak titokban lesi azt a fiút, akiért már elég régóta epekedik. Úgy tűnik, érzései viszonzásra találnak, de vajon medd...