- NamJoon POV -
Kookie találkozott HyeSoo-val! El sem hiszem, hogy két hónap után végre valahonnan előkerült. Nem érdekel, hogy mit ígértetett meg Kookie-val, beszélnem kell vele! Nem hagyhatom, hogy YoonGi teljesen tönkremenjen!
A taxi a kávézótól nem messze tett ki. Összeszedtem a gondolataim, hogy is fogjak hozzá, majd szép lassan elballagtam a kávézóig és lenyomtam a kilincset.
- NamJoon ......
- HyeSoo ..... végre előkerültél!
- Ne ..... NamJoon ..... Tudhattam volna, hogy Kookie elárul, nem bírja majd magában tartani. Most nem maradhatok itt.
- HyeSoo az isten szerelmére, mi történt? És miért kellene tovább menned? Miért bujkálsz előlünk? Megbántottunk valamivel?
- Nam, mindig a legjobbak voltatok hozzám. Én szeretlek titeket, hiányoztok nagyon.
- Akkor pakolj és gyere vissza velem azonnal!
- Nem lehet ...... Nam ..... könyörgöm ......
- HyeSoo, addig nem megyek el innen, míg el nem mondod, mi történt két hónapja, miért hagytál ott bennünket, miért hagytad el YoonGi-t. Teljesen padlón van.
- YoonGi ....... – ahogy kimondta a nevét, lerogyott a székre és keserves zokogásban tört ki. Olyan volt, mint aki két hónapja visszatartja ezt a sírást és most jön ki belőle.
- HyeSoo, mi az isten csudája történt? Mondd el, kérlek! Meg kell tudnom.
- Nam, ígérd meg, hogy nem mondod el soha senkinek, YoonGi-nak különösen nem. Amikor visszajöttünk Brazíliából, felhívott a menedzser és bekéretett az ügynökségre. Azt mondta tud a kapcsolatunkról ..... hogy jól kiszórakoztam magam egy idollal, de egy nőügy nem kell, hogy megzavarja a banda életét. Választás elé állított ......
- Mi?! Milyen választás?
- Azt mondta, vagy eltűnök azonnal és nem jelentkezem soha többé, vagy .....
- Vagy mi?
- Vagy YoonGi ...... YoonGi-t kiteszi a bandából.
- Micsoda?! Ezt mondta az a szemét?
- Azt mondta, elintézi a karrierjét egy életre, ha nem hagyom ott ......
- HyeSoo ...... Ha ezt elmondtad volna, minden másképp alakult volna.
- Nam, én nem akartam, hogy YoonGi ...... A zene az élete, anélkül nem élhet.
- De nélküled sem. HyeSoo, gyere velem és keressük meg YoonGi-t.
- Nam, nem lehet.
- Hát tényleg itt vagy! – meglepetten kaptuk fel fejünket mindketten és döbbenten néztünk arra, aki az asztal mellé állt. YoonGi volt.
- YoonGi POV -
Teljesen magam alatt vagyok. Soo, merre vagy? Annyira hiányzol ..... Ha újra karjaimban tarthatnálak, ha még egyszer csókolhatnám ajkaidat ......
Úgy éreztem éhes vagyok, végül is két hónapja alig eszem, Jin nem győz könyörögni, hogy egyek. Elindultam a konyhába hogy keressek valamit, mikor hallottam a fiúkat, hogy HyeSoo-ról beszélnek. Megálltam és hallgatóztam.
- Egy kávézóban? És hyung odament?
- Igen.
- És mit mondott, miért ment el? Miért nem jön vissza?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Csak te kellesz
FanficHyeSoo barátnője segítségével munkát kap egy ügynökségnél, stylistként dolgozhat a BTS mellett. Hamar beilleszkedik a csapatba, és csak titokban lesi azt a fiút, akiért már elég régóta epekedik. Úgy tűnik, érzései viszonzásra találnak, de vajon medd...