7

1.6K 89 1
                                    

Másnap reggel visszarepültünk Japánba két fanmeetingre és koncertre a Boy in Luv mini album bemutatójának promotálása kapcsán, majd hazautaztunk Seoul-ba. Amikor csak lehetőség adódott, lopott csókok, ölelések jutottak részünkre. Vágyakozva néztünk egymásra, többet szerettünk volna, nyíltan felvállalni egymást és nem titkolózni. Mindennap éjszakába nyúlóan próbáltak, a turnéra gyakoroltak. Mindig felhívott telefonon, hogy röviden elmesélje a napját, amikor nem láthattam, és jó éjszakát kívánt. Egy este MiHi-vel néztük a tévét és élvezettel kanalaztuk a fagyit a dobozból.

- Soo ..... három nap múlva elutazunk Európába.

- Tudom, de mit akarsz ezzel mondani?

- Soo .... látom, hogy szenvedtek YoonGi-val. Én reggel elutazom a szüleimhez.

- Elutazol? És mikor jössz vissza? – kérdeztem csodálkozva.

- Mikor indulunk, addigra itthon leszek. Lesz két napotok. A fiúknak szabadnapja lesz.

- MiHi, te most azt akarod mondani ....

- Igen, Soo, azt akarom, hogy boldogok legyetek. Hívd el YoonGi-t, zavartalanul együtt lehettek két napig.

- MiHi, annyira szeretlek - és sírva borultam a nyakába.

- Én is szeretlek te hülye – és sírva ölelkeztünk össze.

Már 11 óra felé járt az idő, mikor megcsörrent a telefonom és a kijelzőn YoonGi neve jelent meg. Azonnal felvettem a telefont.

- Szia! Eddig gyakoroltatok? – szörnyülködtem.

- Szia! Igen, most végeztünk. HyeSoo .... látni szeretnélek.

- Én is.

- Tudom késő van nagyon, de .... nem mehetnék el? Csak egy kicsit, hogy megöleljelek .... csak egy csókot szeretnék ....

- YoonGi, nagyon hiányzol. Várlak. – és kinyomtam a telefont – MiHi, nemsokára itt lesz! Csak azért jön, mert hiányzom és meg akar ölelni ....

- HyeSoo, szeret téged, látszik rajta. Mindig téged keres a szemével ha nem vagy mellette. Nem tudom meddig tudjátok eltitkolni, de nagyon vigyázzatok. A rajongók reakcióját nem tudhatjuk, különösen a sasaeng-ekét nem. Az ügynökségről nem is beszélve!

- MiHi, hidd el, semmire nem vágyom jobban, mint sétálni vele a parkban, megnézni a Han folyót, felmenni a Namsan toronyba és odatenni a lakatot a többi mellé, kézen fogva elmenni vásárolni, beülni egy étterembe vagy kávézóba ..... de lehet, hogy ez a karrierjébe kerülne és talán még a fiúk is megsínylenék. Én nem akarok nekik rosszat, nekem így is jó, csak legyen mellettem, csak néha öleljen át és csókoljon úgy, hogy belefulladjak a csókjába ....

Tovább lapátoltuk a fagyit, mikor csengettek. Szaladtam ajtót nyitni és egy fáradt YoonGi-t láttam az ajtófélfának támaszkodni.

- Alig állok a lábamon, még egy napot nem bírtunk volna.

- Gyere be és pihenj egy kicsit.

- Szia MiHi!

- Jézusom YoonGi, hogy nézel ki? Mint akit kifacsartak.

Átöleltem, kapott egy puszit és leült a kanapéra. Kis idő múlva eldőlt és ölembe hajtotta fejét.

- Csak egy kicsit maradjunk így – mondta én meg lágyan simogattam selymes haját, arcát.

- HyeSoo, nem engedheted így el, teljesen ki van merülve. Miért nem küldöd a szobádba és fekteted le, hogy kényelmesen aludjon és pihenni is tudjon. Most úgysem lenne képes másra – kuncogott.

- Hallottam ám – motyogott YoonGi csukott szemmel.

- Akkor a többit is hallottad, nem mehetsz így el. Gyere, feküdj le kényelmesen, majd reggel hazamész.

- De te is ott leszel mellettem?

- Igen.

- Akkor jó, menjünk – ezzel felállt és betámogattam a szobámba. Annyi ereje volt még, hogy levette farmerját, majd lefeküdt. Én mellé bújtam, átöleltem, mire karját átvetette derekamon.

- Így jó ..... csak egy kicsit maradok ..... – de nem telt el még egy perc sem, már csak a szuszogását hallottam.

Másnap szombat, hétvége, és MiHi elment. Küldött egy sms-t, hogy vasárnap este jön vissza, mivel hétfőn utazunk.

Arra ébredtem, hogy az arcomat csiklandozza valami. Kinyitottam a szemem, YoonGi cirógatta arcomat ujjaival.

- Jó reggelt! Felébresztettelek? – súgta egy kis csók kíséretében.

- Jó reggelt .... félig ébren voltam már. Hány óra van? – kérdeztem riadtan.

- Nyugi, szombat van. Egyébként 8 óra múlt.

- Nem vagy éhes? Csinálok reggelit!

- Én veled is jóllaknék ..... – felelt kétértelműen.

- Nem hiszem, hogy ezzel sokáig bírnád – nevettem – De .....

- Igen? Mit akartál mondani?

- MiHi elutazott a hétvégére. Arra gondoltam .... ha nincs más programod ...... ha akarod, eljöhetnél ma ..... – hajtottam le fejem szégyenlősen.

- Úgy érted, hogy maradjak itt?

- Igen. Hétfőn elrepülünk Európába, megint nem lehetünk együtt ......

- Két nap veled? Csak veled? Semmit nem szeretnék jobban, mint kettesben lenni, és senki ne zavarjon ...... De vissza kell mennem ruhát cserélni. Beszélek NamJoon-nal és visszajövök.

- Reggeli nélkül ne menj! Addig tusolj le, adok egy törölközőt.

- Nem mosod meg a hátam? – kérdezte huncut mosollyal.

- Majd este.

- Vigyázz, mert szavadon foglak!

Míg lefürdött, elkészítettem a rántottát, pirítóst csináltam, az asztalra tettem a narancslevet meg a teát és a kávét is lefőztem.

- Mmm .... micsoda jó illatok .... – jött vizes haját törölgetve. Ahogy a vizes tincsek a homlokába hullottak, olyan szexi volt. Hirtelen hátulról átölelt, állát vállamra támasztotta. – Ezt így minden reggel el tudnám viselni – és apró csókokkal borította be vállamat.

- Gyere, egyél!

Olyan jóízűen evett, csak néztem, míg teámat kortyolgattam. Visszajön és együtt leszünk, el sem hiszem! Már az este járt a fejemben, el is kalandoztam egy kicsit.

- Köszönöm, Soo .... teli vagyok, meg sem bírok moccanni. Hívok egy taxit és sietek vissza.


Rendes ez a MiHi :) YoonGi biztos a tettek mezejére lép ....


Csak te kelleszWhere stories live. Discover now