Język Polski [karta postaci]

402 65 135
                                    

Skoro był już najważniejszy z przedmiotów ścisłych, czas na jego przeciwieństwo.
Jedni go kochają, inni nieznoszą, a czasem i nienawidzą.
Język Polski - obecny w życiu każdego człowieka, każdego dnia.

×!×!×

Imię: Język Polski

Ksywki; pseudonimy; przezwiska: Polski, Polak, Ortograficzny nazista, Interpunkcyjny maniak

Płeć: męska

Wygląd; ubiór: Wiecznie rozczochrane włosy w kolorze, powszechnego w naszym kraju, ciemnego blondu, sięgają mu do ramion. Chłopak spina je w niewielki kucyk, jednak robi to niestarannie, przez co i tak jego kłaki wciąż opadają mu na oczy. Skoro już o oczach mowa, mają one kolor szarości z domieszką błękitu.
Polski właściwie zawsze ma na sobie długi i cienki szalik oraz rozpięty płaszcz. Nosi ciemne spodnie, zazwyczaj jeansy i jakiekolwiek jednolite bluzki (najchętniej w jasnych kolorach).

Charakter: Można go opisać jednym słowem: postrzelony. Żyje we własnym świecie, częściowo oderwany od rzeczywistości.
Jest niezwykle żywiołowy, strasznie łatwo go zdenerwować. Kocha dyskusje (prawie zawsze je wygrywa), nie ma mowy, by nie poprawił lub nie doczepił się do jakiegoś błędu językowego, interpunkcyjnego czy ortograficznego. Jest złośliwy, to mistrz ciętej riposty.
Z powodu swojego temperamentu, ciągle wchodzi ze wszystkimi w konflikty, ale również względnie szybko godzi się ze swoimi "wrogami". Poza jednym - Matematyką. Temu to nigdy nie odpuszcza (warto zaznaczyć, że tylko Polski jest agresywny czy w jakikolwiek inny sposób skory do sporu, podczas gdy Matma stara się jak najszybciej załagodzić całą sytuację). Wobec swojego "Nemezis" jego złośliwość rośnie ponad wszelką miarę, blondyn nie odpuszcza żadnej okazji by mu dopiec.
Płonie wielką miłością do swojej ojczyzny. To patriota, dobrze dogaduje się z Wiedzą O Społeczeństwie. Uwielbia czytać oraz pisać i stara się zarazić kogo tylko może tym uwielbieniem.
Jest świetnym recytatorem, zna na pamięć naprawdę wiele wierszy.

Co lubi (poza swoim "powołaniem"): psy, filmy akcji (mimo że uważa je za prymitywne) i przytulanie (nigdy się do tego nie przyzna).
+ swoje hobby, czyli nazywanie Matematyki Królewną.

×!×!×

Cholernie shipuję go z Matematyką.

Kreatywność [personifikacje przedmiotów szkolnych]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz