Nieuw

318 18 1
                                    

Ik mocht niet naar school, en moest met een super stom ooglapje rondlopen.
Ik moest elke week naar Carlisle, maar er veranderde niet veel.
Na twee weken mochten er geen vriendinnen meer langskomen.
Na vier weken was ik (letterlijk) bijna dood: Ik sliep niet meer dan 5 uur en at maar 1 boterham per dag.
Ik hoorde mam s'nachts vaak huilen in haar slaap.
Toen we die week weer naar Carlisle gingen, viel mijn iris (!!) uit!!(OMG)
Toen we bij Carlisle aankwamen, zag hij meteen mijn oog.
Mam moest direct weg en we begonnen snel met de testjes.
Carlisle stelde de vragen en ik antwoordde.
Toen kwam Alice aan met de gifbeker (zo het ik hem inmiddels genoemd).
Tegen mijn zin in nam ik een slokje.
Tot mijn verbazing smaakte het spul super lekker!
Ik dronk in 1 keer de hele beker leeg!
"En?" Vroeg Carlisle.
"Lekker." Zei ik enorm verbaasd.
"Oké" Zei hij en gaf een kort knikje naar Bella, die scheen te begrijpen wat hij bedoelden liep weg (verdween eigenlijk)
Ik wilde achter haar aan gaan, maar ik werd plotseling zo duizelig dat ik weer terug op de bank zakte.
Ik moest in slaap gevallen zijn, want toen ik mijn ogen opende, lag ik in bed.
Ik was direct klaarwakker toen ik besefte dat ik niet in mijn eigen bed lag.
Mijn ogen begonnen aan het donker te wennen en ik keek rond.
Op de bank in de hoek van de kamer lag Renesmee te slapen.
Ik stapte uit bed en sloop zo zacht als ik kon naar de deur.
Maar blijkbaar niet zacht genoeg, want toen ik bij de deur was stond Bella al in de opening.
Ik schrok zo dat ik bijna gilde.
"Rustig maar." Zei ze.
"Waar is mam? Waar ben ik? Hoe laat is het?" De vragen kwamen uit mijn mond zonder dat ik het door had.
Bella glimlachte." Je moeder slaapt hiernaast. Je bent nog bij ons thuis en het is 2 uur s'nachts."
"O" was het enige wat ik kon zeggen.
"Ga maar weer slapen." Zei ze.
Ze begeleide me weer terug naar bed.
Ik ging liggen en viel meteen in slaap.

My little vampire diary Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu