Oy ve yorumlarınızı merakla bekliyorum.Yazım hatalarınıda görmezden gelirseniz sevinirim. İyi okumalar
<3<3<3<3<3<3
****
"Amerikanın Connecticut eyaletinde meydana gelen soygunda,yaralanan polis memuru dün akş-" Ekranda sunucunun harika yüzünün birden kaybolup,yerine siyahlığa bıramasıyla ilk önce Elvie'ye sonrada elinde tuttuğu fişe baktım. Tanrım derdi neydi bunun da benim haber saatimi engelliyordu(!)?
"Ne istiyorsun Elvie?" Sesim sinirli çıkıştı ama yüzündeki ifadeye bakılırsa o benden daha sinirliydi.Bu benim sinirlerimin yatışmasını sağlamıştı.Oysa ki yakışıklı sunucu bulmak oldukça zor bir işti. Benim sinirli olmama gereken yerde neden o sinirli oluyorsa?
Elvie'ye baktığımda, kollarını göğsünde birleştirmiş sakince bana bakıyordu.Bu demek oluyor ki az sonra patlayacaktı ve kurban yine bendim.
Kollarını göğsünden ayırıp ayağıyla ritim tutmayı kesti ve derin bir nefes aldı.
Geliyor
Geliyor
Geliyor
Hayır sizi fesatlar,gelen o değil!
"İlk sevgilimi eve çağırdım ve telaş içerisindeyim. Ne giyeceğimi ve ne yapacağımı bilmiyorum ve sen de bana yardımcı olacağın yerde televizyondaki erkekleri gözünle becerip kıç büyütüyorsun.Ablana yardımcı olmayı denesen.Derdin ne senin Carmen?"
Demek istediğim buydu.
"Bence bir gün sende denemelisin, ruhun açılır.Kendini havalarda uçuyormuş gibi hissedersin"
Bunu derken aynı anda kollarımı iki yana açmış kuş taklidi yapıyordum.
Böyle sinirli olduğu zamanlar çok nadirdi.Ve bilirsiniz,değerlendirmesem olmaz..Kaşındığımı bende biliyorum,söylemenize gerek yok.
Başımı kaldırıp ona baktığımda oda aynı anda , ne zaman aldığını bilmediğim yastığı yüzüme attı. Ben daha fazla tepki bekliyordum açıkcası ama boşverin. Konuşma gereği duymadan -ki konuşunca zararlı çıkan taraf hep ben oluyorum- yavaşca ayaklarımı yandan sarkıttığım koltuktan doğrulup ayağa kalkmaya çalıştım. Çalıştım diyorum çünkü kucağımda bulunan bilgisayarın kablosu ayağıma dolanmış ve sonuç olarak yüz üstü yere çakılmamı sağlamıştı.
Evet doğru duydunuz hem bilgisayar oynayıp, hemde haber izleyen ucubenin tekiyim.
Bedenimi yerden kaldırırken biraz zorlansamda Elvie'nin sinirli suratı toparlanmama yardımcı olmuştu.Yerden doğrulup karşısına geçtiğimde kollarını yeniden göğsünde birleştirmiş sabır diler gibi tavana bakmıştı.
"Ne yapmamı istiyorsun?" Bıkkınca cevap verdi.
"Herşeyi Car. Erkekler konusunda benden daha tecrübelisin ve bana yardımcı olmuyorsun!"
Bana 'Car' demesini şimdilik es geçerek konuştum."Dedim ya,ne yapmamı istiyorsun?"
Yüzünde sevimli bir gülümseme oluştu.Bu benimde gülümsememi sağlamıştı.Her ne kadar en ufak birşeye mutlu olup üzülmesi onu gözümde aciz yapsa da, o benim abla diyemediğim ablamdı.
"Evde kibrit yok ve mumları yakamıyorum. Markete gitmen lazım."
Dediklerimin hepsini geri alıyorum. Kim aptal bir yemek için mum yakar, ve üstelik bunun içinde kardeşini 3 kilometre ötede olan markete yollar ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Sister's Lover (Türkçe)
Teen FictionCarmen Walger ve Elvie Walger; Onlar birbiriyle tartışmayı adet haline getirmiş zıt iki kız kardeş, Biri aptalın diğeri ise şansızlığın sözlükteki anlamı aslında, Aile sevgisinden ikisi de mahrum kalmış.....Ve; Carmen'ın değimiyle Maymun Suratlı Eşş...