Bölümün geç geldiğini farkındayım ama okuma çok az..İçimden gelmiyor yani. Bir de çok kısa oldu ve yazım yanlışlarıyla dolu. Vaktim çok az ve ancak bu kadar yazabildim
Beğendiyseniz oy ve yorumlarınızı bekliyorum..
İyi okumalar! <3<3<3
35,36,37,38,39 başını kaldırdı.Göz göze geldik,başını geri yere eğdi. 40,41,42,43.Başını kaldırdı.Göz göze geldik,başını geri yere eğdi. 44,45,46,47, Başını kaldırdı. Göz göze geldik,başını geri yere eğdi. 48,49,50,50-
"Ya adam bildiğin aldı kaçtı. Ne olduğunu anlayamadık bile.." Elvie saatlerdir anlatmaya çalıştığı olayı yine en başa alıp anlatacağı sırada biricik sevgilisi romantik(!) bakışmamızı bozup sevgilisini susturmayı akıl edebilmişti.
En azından beyni var. Bu da bir şey sonuçta.
"Tamam Elvie, artık kapatalım bu konuyu. Olan oldu sonuçta. Daha fazla uzatmaya gerek yok bence."
Kyle sıkıntılı bir yüz ifadesiyle Elvie'ye bakınca. Benim aptal kız kardeşimde, sevgilisine kıyamamış olacak ki, sustu. Tanrım, sen yardım et!
"Çantanın içinde büyük birşey yoktu değil mi? Bu kadar sızlandığına göre içinde bütün mal varlığın felan olmalıydı."
Kıkırtımı tutmaya çalışırken göz ucuyla Kyle'a baktım. Yüzünde ufak bir tebesüm vardı ve tek gamzesi olduğunu fark ettim. Vay canına! Gamzeli bir insan!
Elvie gözlerini abartılacak şekilde devirdikten sonra hepimizi şoke edicek şeyi söyledi; "Çantanın içi boştu Carmen, anahtar elimdeydi ve para da öyle.."
"Ne yani çanta boştu ve sen sabahtan beri bunun için mi sızlanıyordun?" dedim fazlaca şaşırdığımı belli etmemeye çalışarak. Kyle'da şaşırmış olacak ki merakla Elvie'nin suratına bakıyordu.
"Evet çanta boştu, içinde birşey yoktu ama o çantamı çok seviyordum Car.O da çalındı ve yetmezmiş gibi yeni aldığım ayakkabılarımla çok uyumluydu, şimdi ben o ayakkabıları hangi çantayla konbin yapabilirim. Söylesene!"
Eski sevgililerimden biri dövüşle ilgileniyordu. Bana bir keresinde bana da öğreteceğini, belki bir gün işe yarayabileceğini söylemişti.Bunu belki daha yakın olmamız için teklif etmiş olabilirdi. O zamanlar aramız soğuktu.Beni seviyordu.Ama duygularının karşılıksız olduğunu fazlasıyla belli ettirmiş olamlıyım ki ertesi gün ayrılmıştık. Ve şu anda onun yaptığı teklifi reddettiğime ölümüne pişmandım. Belki de öğrendiğim bir kaç haraketle önümde elinden şekeri alınmış bebek gibi yüzüme bakan, ve yanındaki aptal sevgilisini havalı hareketlerle dövebilir,sonra da yakıp, küllerini denize atabilirdim.
Ama yapmadım. Bilirsiniz fazla insaflıyımdır(!)
"Yarın doktora gidiyoruz" dedim tam Kyle Elvie'ye birşey söyleyeceği sırada. İkiside bana anlamamış gibi bakarken Elvie, vücüduma dikkatlice bakıyordu. Lezbiyen olduğundan değil,sadece vücudumda yara alıp almadığımı görmeye çalışıyordu sanırım.
"Bir şey mi oldu? Neden gidiyoruz ki doktora?" dedi gözlerini vücudumda ayırarak. Kyle'da bu sefer bana dönmüştü ve ara sıra giydiğim elbisenin boyuna gözünün kaydığı görebiliyordum.Önemsemedim. Sonuçta o bir erkekti ve bana göre bu davranışı normaldi. Tabi sevgilisi yanında olmadığı sürece...
Yavaşca Elvie'nin yanına yürüyüp yüzüne yaklaştım. Ürkmüş gibi biraz geriye gitti. Bu yüzümün düşmesine sebep oldu. Elvie böye değildi işte, aslında çantasını çalındığında bu kadar sızlanmasının nedenin sadece bu olmadığını biliyordum. O ürkekti. O aptal trafik kazasını geçirdiğinden beri böyleydi.İnsanlara karşı korkak davranıyordu ve bana Kyle'ı anlattığında şaşırmıştım. Ama belli etmesemde sevinmiştim.Böyle daha iyi olacağını düşünüyordum çünkü o benden yaşca büyük olmasına rağmen, olgun ve güçlü değildi. Eğer bir gün Kyle'a birşey olursa veya ilişkileri uzun sürmez ise Elvie'nin ne derece yıkılacağı gözümün önüne gelince ben de korkuyordum Çünkü biliyordum bu kısa süre içinde birşey olsa da Kyle'ı seviyordu...Kyle da onu seviyordur diye düşünüyordum. Umarım seviyordur..
"Evet Carmen neden doktara gidiyoruz?" dedi Elvie, hala benden biraz geri de duruyordu. Bu onda bir refleks oluşturmuştu.Normalde bana ve gerçekten ona zarar vermeyeceğine olduğu kişilere karşı yapmazdı.
Anlayamadım
Düşüncelerimi kafamdan atmak istercesine başımı sağa, sola salladıktan sonra yüzüme ufak bir sırıtış ekleyip konuştum; "IQ seviyeni merak ediyorum da." Kyle sesli bir şekilde gülerken Elvie'de koltukta ki renkli yastıklardan birini alıp bana sertçe attı. Hepimiz kahkahalar atarken, Elvie'nin büyük bir 'Of' çekmesiyle ben ve Kyle da ona baktık. Ne olmuştu şimdi.
"Ne oldu El?" dedi Kyle düşüncelerimi okumuş gibi.
"Yemeklerin hepsi soğdu, ben acıktım şimdi?" dedi iki kaşını kaldırıp bir bana, bir Kyle'a bakarak. Bir cevap bekliyordu sanırım. Ya da bir öneri?
Kyle ağzını açmış birşey diyeceği sırada bugün ona izin vermeyip ikinci kez sözünü kestim. Muhtemelen Kyle yemek yememe gibi alçakgönüllülük şeylerine baş vuracaktı ve ben bunu istemiyordum. Nedensiz bir şekilde birlikte vakit geçirmek istiyordum.Yanlış anlamayın, hep birlikte.
"Ben çok güzel bir restorant biliyorum.Oraya gideriz. Sizin için uygunsa tabi?"
Elvie bunu sorduğumu çok şaşırmıştı. Çünkü, Kyle'dan hoşlanmadığımı biliyordu. Bunu onun için yapmak istiyordum. Kendini iyi hissetmesi hem beni hem de onu mutlu edeceğini düşünüyordum.
Teklifi hepsi onayladıktan sonra montlarımızı alıp dışarıya çıktık. Havanın soğuk olmasına karşın,yüzümde ufak olmayan bir sırıtış vardı..
Başıma bela olacak bir sırıtış....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Sister's Lover (Türkçe)
Teen FictionCarmen Walger ve Elvie Walger; Onlar birbiriyle tartışmayı adet haline getirmiş zıt iki kız kardeş, Biri aptalın diğeri ise şansızlığın sözlükteki anlamı aslında, Aile sevgisinden ikisi de mahrum kalmış.....Ve; Carmen'ın değimiyle Maymun Suratlı Eşş...