Ses

255 12 0
                                    

Katniss birden kafasını kaldırdı ve Peeta'nın onu sarstığını fark etti. Etraflarında beş tane kocaman tazı vardı. Peeta ve Gale onları savuşturmaya çalışıyordu. Katniss da okunu ve yayını aldı. Yayını alırken sanki eski iki dostun büyük buluşması gibi hissediyordu. Hemen okunu yayına yerleştirdi ve iyi bir nişanla bir tazıyı vurmayı başardı. Kendi kendine daha iyi vurabilirdin Katniss, sadece biraz paylaşmışsın, tek gereken odaklanmak diye düşünüyordu. Derken büyük bir olay oldu. Peeta bir tazıyla dövüşünden arkasından başka biri saldırmaya çalıştı. O sırada zaman Katniss için ağır çekimde hareket ediyordu. Kılıfından hızla bir ok çıkarıp yayına yerleştirdi. Dikkatli bir şekilde nişan aldı çünkü bir atış hakkı vardı. Atışı kaçırırsa her şeyini kaybetmiş olurdu. Okunu fırlattı ve tazının tam göğsüne isabet etti. Kalbine gelip gelmediğinden emin değildi ama o tazıyı saldırıdan vaz geçirdiği belliydi. " İyi atıştı Katniss." dedi Gale. Peeta ise minnettar bir ses tonuyla " İyi mi? Muhteşemdi. Teşekkürler Katniss." dedi. Peeta ve Gale'de tazıları savuşturuyordu ama tazılar saldırmadan bir türlü vaz geçmiyorlardı. Bir anda feci bir çığlık sesi duyuldu. Aslında bir çığlıktan çok bir ıslık sesi gibiydi. Ve bir anda tazılar geri çekildi. Katniss'ın vurarak etkisiz hale getirdiği tazı hariç diğer tazıların hepsi geri çekilmeye başladılar. Bir süre sonra etrafta sadece Katniss,Peeta, Gale ve yarı ölü yatan tazı kalmıştı. Peeta çakısını cebine geri koydu ve tazının biraz daha yakınına gitti. Peeta " Bunu görmek isteyebilirsiniz." dedi. Katniss ve Gale Peeta'nın yanına gitti. Hep birlikte tazıya bakıyorlardı. " Nereye bakıyoruz?" dedi Gale. Peeta hışımla " Görmüyor musun?" diye sordu. O sırada Peeta elinde tazının boynundan yakın bir yerden aldığı kabloyu tutuyordu. " Olamaz!" diye feryat etti Katniss. Bu tekrar olamazdı. Yine oyuna gelmişlerdi. Arkalarından mekanik bir sesin "Tekrar karşılaştık Katniss Everdeen!" dediğini duydular. Hepsinin kafasında bir soru belirmişti. Bu kimdi? Ardından sanki mekanik ses beyinlerini okumuştu ve cevap veriyordu. "Ben sizin en korkulu rüyanız olacağım. Bu uçsuz bucaksız ormanda benden kaçmanız imkansız olacak. Size ruhunuzdan daha yakın veya uzaydaki bir uydudan daha uzak olacağım. Ama siz hiçbir şey fark etmeyeceksiniz." diye bir feryat koptu. Katniss bu berbat sesi çok yakından tanıyordu. Bu Başkan'ın sesiydi. O uğursuz sesi nerede olsa tanırdı. Ktniss birden kendini tutamadı ve gökyüzüne doğru beğırmaya başladı ''Seni pislik. Cesaretin varsa buraya gel ve yüzüme konuş.'' Tabii ki Katniss'ı kimse duyamıyordu ama o bağırmaya devam ediyordu. Sonra akıl almaz bir şey yaptı. Ok kılıfından eline bir ok aldı ve yayına yerleştirdi. İyi bir nişanla gökyüzüne iyi bir atış yaptı ama bir şey olmadı. Bu sefer gerçek ormandalardı. Ayrıca etraflarında hem potansiyel düşmanlar hem de gerçek olmayan düşmanlar vardı ama bir sorun vardı... Eğer burası gerçek bir ormansa bu yapay düşmanlar nereden geliyordu?

Alaycı Kuş'tan SonraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin