ALAYCI KUŞTAN SONRA ALINDA HER ŞEY DEĞİLMİŞTİ.KATNISS VE PEETA BİR AILE SAHİBİ OLMUŞLARDI. GALE KENDINI BIR KENARDA ÖLÜME TERK ETMİŞTİ. ARALARINDAKİ BAĞLAR TAMAMEN KOPMUŞTU.
Katniss sabah kalktığında posta kutusunda beyaz ve üzerinde kırmızı bir damga olan bir zarfla karşılaşır. Eline alırken eli titriyordu yine de zarfın mürekkepten, süslü, kırmızı damgayı yırtarak açtı. İçinden asla tahmin edemeyeceği bir mektup çıktı. Bu mektup Gale'den idi. Bu Katniss'ın aylardır hissetmediği bir şeyler hissetmesine sebep olmuştu. Heyecanlıydı ama içinde bir korku vardı. Bu gerçekten anlatılmayacak bir duyguydu. Ne yapacağını bilemiyordu. Mektubu tedirgin bir şekilde okumaya koyuldu. Daha yazanların yarısına bile gelmemişti ama kötü bir şeyler olduğunu anlamıştı. Mektubu masaya bıraktı ve içeride bulunan odalara gitti. Çocukları ve Peeta uyuyordu. Bunun üzerine mektubu tekrar aldı ve devamını okudu.
İşte o an hayatının en zor anıydı. Gale onunla buluşmak istiyordu. Bunca yıldan sonra... Prim'in ölümünden sonra... Sanki her şey değişmişti. Buna rağmen Gale Katniss ile buluşmak istiyordu.Katniss ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Bildiği tek şey bundan Peeta'ya bahsetmemekti. Bunun sebebi açıktı. Peeta sevecen bir insandı ancak Katniss onun için çok hassas bir noktaydı ve Gale Katniss'i üzmüştü eğer Peeta şimdi buluşmak istediğini öğrense herhalde pek sakin kalmazdı daha doğrusu kalamazdı. Buluşma saatine ve yerine baktı. Çok yakın bir zamanda buluşmak istiyordu.
Katniss botlarını giydi ve kendini kapıdan istereceksiniz çıktı. Soğuk sabah rüzgarı yüzüne çarptı. Soğuk havanın çarpmasınlar birlikte üzerine küçük bir titreme geldi. Koşar adımla evden uzaklaştı. Sığınacak bir yer arıyordu. Belki küçük bir orman... Belki bir mağara ama ne aradıysa bulamadı. Yolda hayal kırıklığı içinde yürürken bütün bunlar ne anlama geliyor diye düşünmekten kendini alamıyordu. Acaba bu mektup hayatının ona sunduğu bir fırsat mıydı? Hiç emin olamıyordu. Nihayet uzun bir yürüyüşden sonra evin kapısına gelmişti. Sessiz bir şekilde içeri girdi. Hiçbir şey yokmuş gibi tam oturma odasına girecek iken ona soru soran gözlerle bakan Peeta ile karşılaştı. Ne diyeceğini bilmiyordu. " Sincap avlamaya çıkmıştım." dedi. Bu aklına gelen ilk yalandı. Zaten hayatının büyük bir kısmını avlanarak geçirdiği düşünülürse bu o büyük bir yalan sayılmazdı. Katniss istifini bozmadan mutfağa doğru ilerlemeye devam etti. Bir süre sonra Peeta'nın hala ona baktığını fark etti. Hızlıca " Ne?" dedi. Peeta olduğu yerden doğruldu; hem endişeli hem de meraklı bir ses tonuyla " Katniss, bir şey mi oldu?" diye sordu. Katniss kayıtsız kalarak " Hayır... Hayır ben gayet iyiyim. Sadece dün akşam biraz uyuyamadım hepsi bu." dedi. Peeta ikna olmamış halde, öyle olsun diye içinden geçiriyordu; bir yanı Katniss'ın ona yalan söylediğini düşünüyordu ama Katniss'ı hemen suçlamak istemedi çünkü Katniss'ın kalbini kırmak aslında Peeta'ya içten içe büyük bir acı veriyordu.
DEVAM EDECEK...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alaycı Kuş'tan Sonra
Fiksi PenggemarAlaycı Kuş'tan sonra aslında her şey değişmişti. Katniss ve Peeta bir aile sahipi olmuşlardı. Gale kendini bir kenarda ölüme terk etmişti. Aralarındaki bağlar tamamen kopmuştu. Ya da biz öyle sanıyorduk...