פרק 16 - כזה רע

643 26 10
                                    

"תגלגל לי גם" איתן ביקש, ואחריו הצטרפו שון,ליאב ודין. הבית של לירון היה מלא בבקבוקי וודקה מלאים וריקים, הריח של הירוק היה חזק בכל חלקי הבית ואפילו טיפה מבחוץ. "מתי ההורים שלך חוזרים מחו"ל?"
 ליארב שאל את לירון, "עוד שבוע בדיוק, למה?" לירון ענה, "כדי שהם לא יהרגו אותך על כל זה" אמר והצביע על הבלאגן. הדלת של הבית נפתחה והושטתי את הפייסלים למי שביקש והדלקנו אותם. ברור שדווקא עכשיו, כשכולנו גמורים אבישג ואדם יכנסו. "איכס לירון מה זה הריח הזה?" אבישג שאלה והתכוונה לירוק, היא התקדמה אלינו עם אדם שישב על הספה עם הבנים ולקח כמה שאכטות מהגלגול של ליאב. היא הייתה לבושה בג'ינס צמוד בצבע כחול בהיר, חולצת סטרפלס צהובה שרק הבליטה את החזה היפה שלה ונעלי עקב עדינות. האיפור ששמה, עם הפס איילינר השחור והכבד לא החמיא לה. כלומר, הכל יפה לה, אבל בלי כל זה קשה שלא לבהות ביופי שלה. 

"נו אדם בוא" היא אמרה לו והוא קם, הם עלו במדרגות כשהיד שלו מונחת על הגב התחתון שלה והיא מנשקת את צווארו. זה צובט אבל בלתי אפשרי לשינוי כרגע. התחלתי לראות במעורפל, להיות רגוע ולהשתחרר. "יאללה בואו נזוז" לירון, שלא שתה ולא נגע בחומר אמר ויצאנו אחריו ועלינו לאוטו. "בלי להיות טמבלים, אף אחד לא מזדיין לי באוטו, מקיא באוטו או כל דבר מגעיל שיגרום לי לפרק אתכם מכות באוטו." לירון אמר כשחנה את הרכב מחוץ למועדון עם מוסיקה רועשת. יצאנו מהרכב והתקדמנו אל הכניסה, נותנים לסלקטורית השווה להעיף מבט על התעודות זהות שלנו, "אם בא לך אחד מהיר, אני פה" לחשתי לה באוזן כשהתקדמנו והיא חייכה. נכנסנו כשכל תשומת הלב עלינו, עושים שמח כמו תמיד. קשה לפספס אותנו. כל אחד הלך לחפש איזו זונה שיוכל להזרים אותה להערב. סובבתי את אחת הבנות שם אליי, היה לה שיער חום מבריק ועיניים חומות. משום מה אף אחת כבר לא נראית לי יפה ליד אבישג, אני אפילו לא רוצה אותה ואני לא מכחיש, אין לי רגשות אליה אני חושב שפשוט רציתי לזיין אותה. לא יודע מה עבר עליי.

תפסתי את הבחורה שראיתי והצמדתי אותה אליי, מנשק אותה בפראיות ותופס בישבן שלה, ככה נמשכו להן חמש דקות. לא הרגשתי כלום, מן הסתם אנחנו לא מכירים. "בת כמה את?" צעקתי לאוזנה כנגד המוסיקה, "עשרים" היא ענתה בקול רם, טוב כדי לזיין אותה בוודאות אני לא יכול לספר לה שאני בן שבע עשרה, זה ידפוק הכל, למרות שאני חושב שיש סיכוי שהיא עדיין תרצה. בכל זאת, אני לא נראה בן שבע עשרה, וכך גם כל החברים שלי. "עשרים ואחת, לפני שבוע" צעקתי כדי שתשמע, "אתה כל כך חתיך אלוהים!" היא אמרה וחייכתי, "אני יודע, אבל לא באנו לדבר עליי, באנו לפה כי אני חרמן לא?" שאלתי בצחוק והיא חייכה בערמומיות. "שנלך אליך?" היא שאלה והעבירה את ידה על האיבר שלי, "לא, אני לא מביא הביתה בנות שאני מזיין" עניתי וזה באמת נכון, רק את החברה שתהיה לי אני אביא הביתה. 

"אז...אפשר ללכת אליי, יש לי שותפה אבל" היא אמרה, "כמה שיותר יותר טוב" אמרתי והיא נראה רצינית. "לא, היא לא מצטרפת" אמרה ומשכה אותי איתה לכוון בחוץ. יצאנו ועכשיו יכלתי לשמוע אותה, "אני הולכת רגע להגיד לחברות שלי שהלכתי, חכה לי פה" היא אמרה והנהנתי. ראיתי את הסלקטורית שנראתה בהפסקה בחוץ, הייתי חייב לנצל את המצב. "טוב תראי, את כוסית ואני חרמן. בגלל שאני כרגע הולך, אני אנשק אותך ואלך" הודעתי לה והיא צחקה. תפסתי בישבן שלה בחוזקה, נשקתי אותה באגרסיביות והצמדתי אותה אל האיבר. היא החלה לגנוח קלות, נשמה כמו חריקה חייב לציין. "טוב, הסטוץ שלי מגיעה לפה כל רגע" אמרתי לה והשארתי אותה המומה. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 24, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

FREAKING ME OUTWhere stories live. Discover now