פרק 12 - אחד חדש

401 17 1
                                    

״תביא לי שלושה צ׳ייסרים של גרייגוס״ ליאן צעקה אל הברמן, ישבנו על הבר אני, היא ודנה. שתיתי מהר את המשקה הצורב והחריף, נגסתי במהירות בחתיכת הלימון והטעם המגעיל עבר בגרון. אחרי עוד כמה כאלו הרגשתי מעט סחרחורת, לא השתכרתי לגמרי אבל הייתי בראש טוב והרגשתי שזה הזמן שלי ללכת ולהפסיק לחשוב על המזדיין הזה.

הלכתי עם ליאן, תוך דקה ואני לא צוחקת הגיע בחור והתחיל איתה. הסתכלי על הבנים שם, והיה מבחר גדול, והבחנתי במישהו גבוה, עם עיניים חומות וגדולות, שיער חום מבולגן והיו לו שרירים שבלטו מאוד. התקרבתי עוד קצת וראיתי שיש לו זיפים, מסודרים במקום והוא היה כל כך חתיך ומושלם. הוא הבחין בבהייה שלי בו וצחק, הוא התקרב אליי קרוב עד שיכלתי להריח את הבושם שלו. ״איך קוראים לך?״ הוא לחש לי באוזן, ״אבישג, אתה?״ שאלתי, ״אדם״ הוא ענה וצחקתי. ״מה מצחיק?״ הוא צעק לאוזני כנגד המוזיקה הרועשת. ״לחבר הכי טוב שלי קוראים אדם״ עניתי והוא חייך חיוך רחב שחשף שיניים ישרות ומבריקות, באמת שהיה נראה כאילו הוא יצא ממגזין.

״נו, מה פשר המבטים? תגידי שאת רוצה אותי וזהו״ הוא אמר בציניות, ״אני צוחק, בואי״ הוא המשיך וגרר אותי איתו אל תוך הרחבה המפוצצת, הפנים שלו היו מעט חשוכות, כמובן בגלל שהמועדון היה חשוך מלבד האורות הצבעוניים והלבנים. ״את הכי יפה שראיתי, אני רציני״ הוא לחש לי וגרם לי לצמרמורת. ״אפשר להגיד שגם אתה״ אמרתי בחיוך מתוק. הוא נראה ממש ממש טוב, אבל אור יותר, ואור שרירי יותר ממנו, ואור הכל יותר ממנו. ״אפשר?״ שאל בחיוך. ״אוקיי, הכי חתיך״ אמרתי בזיוף.

הוא משך אותי אליו, היינו צמודים, רק שאני הייתי צמודה לכתף שלו בגלל שאני נמוכה. הוא הרים את ראשי עם האצבע שלו ונישק אותי בתשוקה, הרגשתי כאילו הנשיקה ארכה נצח, אבל נהניתי ולא רציתי שיפסיק. אחרי חמש דקות ללא נשימה התרחקנו וישר חזרתי שוב אל שפתיו הרכות. כן, זה כואב, אבל הוא מנשק יותר טוב מאור מה שאכל אותי, אני לא יודעת למה אבל כל המסיבה השוויתי אותו אל אור וזה הציק לי ממש. ״רוצה שנלך מפה?״ שאל ואחרי כמה דקות הנהנתי לחיוב. אין לי ממש מה לעשות פה עוד וליאן בכל מקרה שפוכה פה ואני לא אתפלא אם רום עכשיו מזיין איזו בחורה בשירותים והבנים מתחילים עם בנות.

יצאנו אל מחוץ המועדון הרועש, גל של רוח קרירה הכה בי וגרם לי לריענון. ״אפשר לשבת במכונית שלי אם בא לך״ אמר וחייכתי, אהבתי את הראש שלו, כי הוא לא מחכה לסימן מאלוהים, הוא פועל ישר. התקדמנו אל ג׳יפ שחור ומבריק, נראה יוקרתי וטוב. נכנסתי אל האוטו החם מה שאהבתי ממש כי היה לי קר. ״נו, מה גרם לך לבוא לפה?״ שאל אותי בזמן שהדליק את הרדיו ושם שירים בעוצמה חלשה. ״סתם, חברות שגוררות אותי לכל מקום״ אמרתי והוא צחק, ״את לא לבד בזה״ הוא אמר וחייכתי. הוא באמת אני בבן. רק חתיך יותר. ״נו, ואין מישהו? או שאני טיפש וסתם יצרתי בלאגן?״ שאל בקול העבה והעמוק שלו. הססתי כמה דקות, אבל לא מנעתי מעצמי את זה, יש סיכוי שארצה את אדם הזה.

״אין אף אחד״ אמרתי והוא חייך שוב, נראה מרוצה. ״נו, אז הכל טוב. לרגע נבהלתי״ הוא אמר ולא חיכה לרגע ושוב נישק אותי. עברתי מהכסא הסמוך אל כסא הנהג, איפה שישב. התיישבתי על ברכיו כשפניי מול שלו. המשכתי לנשק אותו והוא אותי המון זמן. ״את בעד או שלא? אני איתך.״ אמר והתכוון שנשכב. האמת שכבר לא היה לי אכפת, אני הולכת להצטער שאני עושה איתו את זה ולא עם מישהו שאני מכירה טוב יותר אבל לא היה לי אכפת כי היה לי כל כך כיף איתו. ״אני בעד.״ אמרתי בחיוך והוא צחק. ״החלונות שחורים את לא צריכה לפחד״ הוא אמר ונישק אותי שוב. ״חשבתי האמת שזה יהיה סטוץ, אבל את מוצאת חן בעיניי״ הוא אמר והסכמתי, אני חושבת בול כמוהו.

״גם אני״ אמרתי, ״את לא שיכורה נכון?״ שאל והנהנתי לחיוב, אני כבר לא שתויה אני מרגישה יותר פיכחת. ״נו חתיך, מחכים למשיח?״ שאלתי והוא פרץ בצחוק. הוא השעין את הכסא של הנהג למצב שכיבה, פשט ממני את החולצה וכך גם אני לו. הוא שכב על הכסא ונשארתי מולו בחזייה ותחתוני חוטיני שחורים. כשהוא גם בבוקסר, וכן, יכלתי להרגיש את הבליטה. ״אני שוב אומר, את אחת היפות שראיתי, ואני אוהב את האופי שלך שזה בונוס״ הוא אמר, שמתי לב שהוא מנסה להרגיע אותי, כדי שלא אחשוב שהוא הולך לזיין ולזרוק. הלוואי וירבו בנים כאלה.

״הדדי, ואני מבטיחה שנצא אחרי זה״ אמרתי והוא חייך. הוא פשט ממני את החזייה במיומנות והניח את ידיו על החזה שלי. נאנחתי והוא נשק לי את השפתיים ברכות וחזר לשכב, הוא הוריד לי את התחתונים וכך גם לו, הוא חדר אליי בעדינות וגנחתי במהרה, רכבתי באיטיות והוא נאנח המון, הגברתי את הקצב למהיר. ״אוי״ גנחתי. ״ככ..ן״ הוא גנח והמשיך לנוע במהירות. כן, אני גם לא מאמינה על עצמי כי אני חשבתי שזה יהיה עם אור. אבל הוא סתם בזבז לי את הזמן וגם לי לחשוב שיהיה משהו אז בינתיים אני מסתפקת באדם, הוא יותר נחמד ומושלם.

————————
נפרדתי מאדם בנשיקה ארוכה ונתתי לו את המספר שלי, הוא סיפר לי עליו עוד יותר והוא גר בעיר שממש צמודה לשלי, הוא גדול ממני בשנתיים והוא מכיר את לירון. נמאס לי שכל העולם מכיר את לירון אוף!
עליתי למכונית של רום חזרה וסיפרתי ליליאן ודנה בקבוצה שלנו תוך כדי הנסיעה מה היה. הן דווקא פרגנו וגם אמרו שהוא יותר עדיף מאור.
הן באמת צודקות, על הזין שלי אור. יחס גורר יחס לא? אני באמת מעדיפה את אדם מאור, ואולי אני צודקת ואולי לא, אבל אני הולכת עם מה שמרגיש לי טוב יותר.

FREAKING ME OUTWhere stories live. Discover now