Danielle pleaca.
Spune ca treaba ei s-a terminat. Ca are incredere in mine ca voi putea sa ma descurc singur fara sa cad in capcana lucrurilor interzise.
Nu stiu daca sa fiu fericit sau sa plang.
Pe de o parte ar trebui sa fiu mandur pentru ca acum ca ea are incredere in mine voi putea sa incep incet incet sa incerc sa o fac sa se intoarca la mine. Stiu ca va fi gru dar sunt hotarat ca o voi face. Indiferent de ce imi apare in cale.
Pe de alta parte insa m-am obisnuit sa o am aici langa mine. Faptul ca o vad cum isi strange lucrurile din dulapuri imi aduce inapoi amintiri neplacute din momentul in care am decis sa ne despartim… A fost o perioada grea si vazand-o acum impachetand din nou ma face sa ma simt ca si cum as trece prin acea perioada iarasi.
Presupun ca o sa imi pun un zambet fals pe fata si o sa o urmaresc cum pleaca, din nou, fara sa se uite in urma. Lasandu-mi doar un sarut pe obraz si o lacrima pe care nu a putut-o stapani si care s-a scurs de pe obrazul ei pe al meu.
Nu vrea sa o vad plangand. Stiu asta. Asa ca nu am privit-o in ochi. In schimb i-am luat palma atat de mica in comparatie cu a mea si am plantat un pupic scurt pe fata interioara asezandu-i mai apoi degetele peste si am plecat.
Nu ar fi trebuit sa o fac. Ma chinui singur in speranta ca mai avem vreo sansa. Dar pana la urma asta fac eu in general, nu? Si asta voi face in continuare.
Pentru ca merit. Pentru ca v-am lasat sa plecati.
Pentru voi.
Va iubesc.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A/N:
Eu am plans scriind capitolul asta... Nu stiu daca mai citeste cineva dar vreau sa va anunt ca aceasta se apropie de sfarsit. Mai avem doar 5 capitole si epilogul.
Nu stiu daca vreau sa mai fac si continuarea cu Theo avand in vedere ca nimeni nu a mai dat vreun semn de viata.
Pun pariu ca nici notele mele nu le mai citeste nimeni...
In fine, daca ai ajuns pana aici cu cititul te rog comenteaza cuvantul "Pufos." ca sa imi dau seama cam cati citesc...
Eu va iubesc chiar daca, poate, voi nu.
~Poppy.
YOU ARE READING
The Reason (Payzer) (A Treia Carte Din Seria "Two")
FanfictionEste sigur. Si-a omorat prietenul cel mai bun. Dar si mai important si-a omorat marea dragoste.