Nota 26

113 16 5
                                    

Deodata melodia pe care o scrisesem pentru noul album , cel care nu a mai apucat sa apara pentru ca ai disparut tu, Niall, “Half a heart” are o alta semnificatie. Stiusem de atunci ca este pentru Danielle dar niciodata nu mi-am dat seama cat de mult adevar pusesem in ea. Cel putin pe partea mea.

Nu stiam daca ei ii era dor de mine sau nu. Nu stiam daca ea se simtea injumatatita ca si mine. Dar eu eram sigur ca inima mea nu avea sa mai fie la fel.

Mi-o rupsese cand plecase si am incercat sa o lipesc la loc dar, dupa ce am adunat bucatelele mici, am realizat ca lipseste o jumatate.

Iar acum ca pot sa incerc sa o aduc inapoi nu stiu ce sa fac. Am vorbit cu ea in permanenta de cand a plecat deci ai putea spune ca nu a fost plecata propriu-zis.

Dar ai gresi.

Ii auzeam vocea, puteam sa imi imaginez gesturile mici pe care le face, semenele  mici care ii apar in coltul ochilor cand rade. Dar nu era la fel. Nu era ca atunci cand, seara, stateam pe canapeaua mica, imbratisati, si discutam in soapta, de parca nu vroiam sa ne auda peretii.

Nu. Nu e la fel.

Dar mi-am facut curaj.

Am invitat-o in oras maine.

Stiu ce trebuie sa fac.

Ma duc sa ma pregatesc dar nu uitati va rog. Doar pentru ca va vorbesc despre ea nu inseamna ca nu va mai iubesc.

Va iubesc enorm pe amandoi si nu exista zi in care sa nu imi lipsiti.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A/N:

Va vine sa credeti ca mai sunt doar patru capitole si epilogul?

Mie una imi vine sa plang. 

O sa imi fie dor de cartea asta, de seria asta, de personaje. 

Da. O sa imi lipseasca.

Daca ati ajuns pana aici cu cititul lasati jos in comentarii "Half a heart" si spuneti-mi ce parere aveti.

Va iubesc.

~Poppy.

The Reason (Payzer) (A Treia Carte Din Seria "Two")Where stories live. Discover now