Intalnirea a mers perfect. Nu cred ca pot fi mai fericit decat sunt acum, dragilor.
Danielle este in bucatarie, facand ceai, iar eu m-am ascuns in sufragerie, in spatele canapelei ca sa va pot scrie repede cam cum a fost.
Ei bine, nimic special nu s-a intamplat pana cand mi-am facut curaj si am inceput sa ii zic tot ce as fi vrut sa ii zic de atata timp. Toate sentimentele mele, toate temerile, toate senzatiile, le-am insiruit privind-o in ochi ca sa fiu sigur ca percepe tot din privirea mea. Degetul meu mare de la mana stanga lasa dungi invizibile in palma ei uneori reusind sa ii simt pulsul accelerandu-se.
A crezut tot, din fericire. Am avut momente in care mi-a fost frica de respingere. Mi-a fost frica sa nu imi zica (,) ca nu ma mai vrea, sa nu imi spuna ca vrea sa ramanem prieteni.
Dar nu a zis nimic de genul. Tot ce a facut a fost sa lasa sa ii curga o lacrima pe care am prins-o eu inainte sa ii pateze zambetul. Nu a apucat sa zica nimic pentru ca a aparut un chelner care ne-a prezentat meniul.
Si acum ma aflu acasa, ascuns in spatele unei canapele de piele, scriindu-va de parca as fi o adolescenta aflata la prima dragoste care ii povesteste jurnalului sau tot ce a facut de-a lungul zilei.
O aud cum pune ceaiul in cani. Ar trebui sa plec.
O sa las hartia pe care mi-am scris schematic ceea ce vroiam sa zic in discursul de la intalnire dar si discursul propriu-zis chiar daca, trebuie sa marturisesc, am mai incurcat alineatele intre ele.
Va iubesc.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A/N:
O em gi mai sunt doar trei capitole.
O em gi am postat doua capitole in aceeasi zi. HOW DID THAT HAPPEN?!
O sa aveti si schema si discursul la sfarsit, inainte de epilog.
Asta asa, ca sa vedeti cat tin la voi si cat sunt dispusa sa trag de cartea asta.
M-am hotarat ca nu voi mai posta o a patra carte pentru ca deja e prea mult. Adica avem "My last days", "Two months left", "Add my love to yours" (cartea bonus) si The Reason. Un al patrulea volum ar fi deja tragere de timp si cred ca nu e cazul sa mai chinui personajele astea in continuare, sa le lasam sa se odihneasca in pace.
La propriu.
Daca ati ajuns pana aici comentati "date" and let me know what you think.
Ily.
~Poppy.
YOU ARE READING
The Reason (Payzer) (A Treia Carte Din Seria "Two")
FanfictionEste sigur. Si-a omorat prietenul cel mai bun. Dar si mai important si-a omorat marea dragoste.