Coleg nou? Și ce?

2.6K 83 9
                                    


Profesoara: -Bună ziua, copii!! De azi veți avea un coleg nou...( face o pauză)

                         Adam, poți să intri!!

(Băiatul nou intră. Frumos, înalt, ochii verzi, brunet, culoarea preferată: negru *după hainele pe care le poartă*, arogant, plin de sine... merită o bătaie)- își spune în gând Edith.

Profa: -Deci, Adam, prezintă-te!

Adam se uită nepăsător la doamna Martin,își aranjează mai bine ghiozdanul care îi alunecase puțin de pe umărul drept și se îndreaptă spre ultima bancă de la fereastră.

(Toți din clasă încep să râdă, iar profa rămâne ca idioata... gură-cască). 

Profesoara: -Linișteeeeee!!- țipă ea.

Toate fetele din clasă: -Wow... ce frumos este!!! Oare de ce s-a transferat??!

Profa: -Azi vom învăța despre "Marea criză economică din 1929". Deci... să începem.

  (Unde s-a așezat Adam? În spatele lui Edith... normal).  

(Edith Smith- frumoasă, statură medie, ochii verzi, șatenă- bate spre blond, arogantă, nu prea îi pasă de școală, dar are note foarte bune, pleacă de la școală sau din oră când vrea. Prietenii ei sunt Arthur Hall, Emily White, Kavin Taylor și Charty Evans.)

Toate fetele iar: -Hei, frumosule, ce faci??

Edith: -Credeam că ora asta va fi mai distractivă...- spune cu voce tare.

Edith se ridică plictisită (în timpul orii), îi face un semn din cap lui Arthur și ies pe ușă de parcă sunt în timpul pauzei...

Profa: - Ca de obicei... domnișoara Smith și domnul Hall pleacă de la ora mea!! (se aude profesoara în urma lor.)

........

O nouă poveste... sper să vă placă. Love. 

Vampirul din ultima bancă...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum