Ce naiba faci?

1.4K 54 6
                                    

Edith: Am terminat și pe ziua de azi cu munca! (spune obosită)

  (Edith lucrează cu jumătate de normă la un restaurant, atunci când nu este la școală. De ce? Pentru că îi place să fie independentă.)

  E ora 10 p.m. Edith se urcă în mașină și pornește spre casă... Deodată frânează brusc. Nervoasă se dă jos din mașină și merge spre tipul cu motocicletă care îi bloca drumul.( Motocicleta era pe orizontală și nu pe verticală, așa cum este normal.)

Edith: Ce dracu faci, omule? Era să dau cu mașina peste tine...  (țipă)

  Tipul care era îmbrăcat în negru și avea de asemenea pe cap tot o casă neagră, nu face nici o mișcare... doar ascultă cum fata îi ține morală.

Edith: Tu auzi? (și bate în casca tipului din fața ei)

Tipul nimic.

Edith: Tu ești chiar idiot? Dă-te dracu din drum! (țipă iar)

El: Eu? Idiot? (spune încet)

Edith: Da... tu! Doar nu eu?!! ( îi vorbește ironic)

Tipul se dă jos de pe motocicletă, o ia pe Edith și într-o secundă o suie pe capota mașinii.

Edith: Ce naiba faci? (țipă ea)

El: Aste e a doua oară când îmi spui "idiot". Totuși... te iert. Știi de ce?

Edith: A doua oară? Cine naiba ești? Și de ce m-ai ierta? (spune ea confuză)

  El își scoate casca... Ghici cine este?? Adam Black...

Adam: Îți par cunoscut? ( întreabă ironic)

Edith: Adam?? Tu, ce nai...

  În timp ce Edith era pe capotă mașinii ei, iar el era cumva între picioarele ei... Edith nu apucă să scoată cuvântu "naiba"... că el o privește în ochii și îi dă un sărut scurt pe buze.

Edith face ochii mari cât cepele și pentru câteva momente nu mai zice nimic.

Edith: Tu... tu, ce naiba faci? (și încearcă să scape de mâinile lui care erau poziționate pe șolduri.)

Adam: Ce fac? Fac ce vreau? (spune el arogant)

Edith: Tu faci ce vrei tu, iar eu fac ce vreau eu! Așa că dă-te! Vreau să cobor de aici... mi-a înghețat fundul... ( spune cu o voce tremurată)

  Ce minciună am scos pe gură... de fapt pulsul mi-a crescut ca niciodată și sunt roșie în obraji. Bine că este întuneric și nu poate vedea- spune ea în gând.

Adam râde.

Edith: De ce râzi? (întreabă ea) 

....... 

A venit și capitolul 5. Sper să vă placă. De asemenea aștept păreri. Îmi cer scuze pentru greșeli.  

Vampirul din ultima bancă...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum