Edith ajunge în parcarea liceului și tocmai când să deschidă portiera apare cineva, o întoarce și o lipește cu spatele de mașină.
Aaron aka tipul rău: Ooo, dar ce avem noi aici?! Ce face, frumoasa mea?
Edith: (Plictisită) Aaron tot nu te-ai plictisit de câte ori te-am refuzat?!! Și nu îmi mai zice "frumoasa mea" ... e oribil!!
Aaron: Hai, iubito, nu mai fi așa!! (și încearcă să o sărute)
Edith îl lovește cu genunchiul în "familie" și îl face să îngenuncheze în fața ei...
Edith: Cred că ți-am mai zis să stai departe de mine.. nu? Chiar de 276 de ori.. dacă îmi aduc aminte bine... nu? (spune ironic)
Aaron se ridică cu greu și se îndreaptă spre ușa de la intrare a școlii.
Aaron: Tot nu renunț la tine, iubito!! Te plac prea mult, tocmai pentru că ești așa nebună! (țipă din depărtare)
Edith: Numai idioți în școala asta!!( și se întoarce să deschidă ușa mașinii)
Cineva: Eu? Idiot? (îi șoptește la ureche)
Edith a simțit o furnicătură pe spate.
Edith: (Când dracu s-a întors??) zice ca pentru ea. Se întoarce și îi dă o palmă persoanei din fața ei... chiar dacă a realizat că nu era Aaron, ci Adam Black... palma tot nu s-a oprit.
Adam: Frumos început... ( zice arogant, atingându-și obrazul cu mâna opusă)
Edith: Opss... greșeală! Persoana greșită. Am plecat. (își arată zâmbetul ei drăguț de nevinovată)
(Edith se urcă repede în mașină și demarează spre ieșirea din parcare cu un zâmbet până la urechi).
Edith: Ce" frumos început"? De ce ești frumos? De ce dracu' la făcut mă-sa așa de frumos? (spune cu voce tare și zâmbește)
......
CAPITOLUL 4 sper că vă place. Scuzați-mi greșelile.
CITEȘTI
Vampirul din ultima bancă...
VampireAdam Black, vampir și Edith Smith... Care este sfârșitul? *Vă invit să citiți povestea lor. ^_^