3. Te potrivești cu tipul nou

1.6K 49 0
                                    

Toți în cor: Poate... 

Kavin Taylor: What are you doing, guys?

Toți în cor: Chiulim... Tu ce învârți?

Kavin: Pe colega nouă. (râde)

Arthur: Colegă nouă?

Kevin: Da... am o colegă nouă în clasă. M-am trezit așa de dimineață să o văd... (și râde malefic)

Edith: Oooo... 

Kevin: Am plecat la oră... Vă pup pe portofele.

După două ore, toți merg la cantina liceului pentru a lua masa.

La masa de lângă fereastra uriașă stau Edith, Arthur, Kevin, Charty și Emily (de nedespărțit).

(Cea mai retrasă masă, tipul nou și tipa nouă, presupun... ce scârbos)- își spune Edith în gând, fixându-i cu privirea.

De asemenea, mai sunt și Brad Robinson (frumosul școlii), sora lui Tanya Robinson, Helena Thomas (Răsfățata școlii, care se ține după Brad), Ivana și Jenny Williams (gemenele și cățelușele Helenei), Kennice Anderson (redactor la revisat școlii), Aaron Green ( tipul rău din școală-droguri, alcool, bătăi, petreceri ilegale etc.), Christian Walker (prietenul lui Brad), Milton Jhonson (dușmanul lui Brad) și mulți alții.

Kevin: Edith... trebuie să mărturisesc că te potrivești cu băiatul nou! (și ridică o sprânceană)

Edith: Te rog.. nu mă face să vomit!! (și mimează acest lucru)

Toți râd în hohote.

După 10 minute de stat la bârfă, Edith se ridică de la masă și își ia geanta pe un umăr.

Edith: Am plecat, guys!! Azi lucrez part-time!

.... 

Capitolul 3... este poate neînsemnat, dar îmi trebuia ceva să fac legătura cu ce urmează în capitolul 4. 

Vampirul din ultima bancă...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum