- I po tych pięknych pięciu latach ze mną zerwał, twierdząc, że nie jest gejem. - Wybuchnąłem płaczem.
- Na prawdę mi przykro. - Przytulił mnie. - Tristan zawsze wydawał się być dla ciebie taki dobry, nigdy nie posądziłbym go o takie coś.
- Aż poczułem przypływ weny. - Otworzyłem notesik na wolnej stronie. - Wiesz co? Zastanawiam się co u niego, o czym myśli.
Hey girl, what's up?
What's on your mind?To smutne, że zawsze muszę zmieniać tekst tak, żeby wszyscy myśleli, że jest o dziewczynach. Szczerze to żadnej piosenki nie napisałem o dziewczynie.
- Podobno się pozbierał, albo przynajmniej próbował. - Przełknąłem głośno ślinę. - A ja musiałem się uśmiechać.
Heard you moved on, at least you tried.
Packed up your things and drove for miles.
I had to smile.- Jeśli mam być szczery, Tris nie jest taki jak kiedyś. Mniej się wygłupia, ale wciąż wydaje się być sobą. Myślałem, że po prostu dorósł. - James odezwał się. - Najwyraźniej też w jakiś sposób to przeżywa.
- Wiem, że też się źle z tym czuje. Tak na prawdę też nie śpi po nocach. Ja doskonale o tym wiem. Niby ruszył dalej, ale cóż. To kłamstwo.
I know you can't sleep, it's half three, and you're still up.
Get on the group text about your ex
'Cause I messed it up.
Heard you moved on, well that's a lie.- A co z Anastasią? - Zapytał.
- Anastasia? - Pociągnąłem nosem. - A czy ona go kocha tak jak ja? Czy dotyka go tak jak ja? Czy to to samo dla niego?
Does he love like I do?
Touch like I do?
Babe, does it feel the same to you?- Myślisz, że ona trzyma go tak ja? Że sprawia, że czuje się wolny? - James chyba postanowił mi nie przerywać. Wsłuchiwał się bez mrugnięcia okiem w mój monolog. - Ile razy trzymał jej dłoń, żałując, że nie jest moją?
Does he hold you like me?
Make you feel free?
Open your eyes and you will see,
All of the awkward situations.
Holding his hand you wish was mine.
Does he love like I do?
Touch like I do?
Babe, does it feel the same, feel the same to you?- Ciekawe czy jest w stanie znów kochać. Czemu cały czas wmawia sobie, że możemy być przyjaciółmi? Ja nie chcę przyjaźni. Wszystko prowadzi mnie do niego. Myślisz, że tęskni za mną chociaż trochę?
Hey girl, what's up?
I'm checking in to see if you're ready to love again.
Don't have to be heavy, but you can't pretend we can stay friends.
Every street sign I drive by, it takes me back
Right to the bedroom, your perfume, little black dress.
You say you love me while your hands wrapped 'round my neck.
Do you miss me yet?Coraz mniej mówiłem a więcej pisałem. Z tego może być na prawdę niezły kawałek. James przez ramię zaglądał mi w notes czytając zdanie po zdaniu moje wypociny.
- Może napisz coś o swoich uczuciach? Nie skupiaj się na nim. - Powiedział. - Nie możesz spać, choć jest po trzeciej.
Now I can't sleep, it's past three, and I'm still up
Got on the group text about my ex- Wspominałeś mi, że cię zepsuł, że udajesz, że ruszyłeś dalej, choć to nie prawda.
'Cause you messed me up
You heard I moved on, well that's a lie
Well that's a lie- Czemu on jest z Anastasią? - Odrzuciłem zeszyt i wybuchłem cichym płaczem. - Co ona mu daje, a ja nie jestem w stanie? - Wtuliłem się w jego klatkę piersiową. - Czy ona kocha go tak jak ja? Czy dotyka go tak jak ja? Czy on czuje to samo? Czy ona trzyma go tak jak ja? Sprawia, że czuje się wolny?
- Nie myśl o niej. - Potarł moje plecy dłonią. - On jeszcze będzie żałował. Zobaczysz.
- Ale nie mów mu. - Szepnąłem. - W ogóle nikomu nie mów.
- Nie zamierzam. - Powiedział cicho. - A teraz śpij, bo jesteś wyczerpany.
- Nie dam rady zasnąć. - Mruknąłem, choć faktycznie, oczy same mi się zamykały.
- Dasz radę. Po prostu o nim nie myśl. - Szepnął o zgasił lampkę stojącą na etażerce. - Dobranoc, Braddy.
- Dziękuję za wszystko. - Uśmiechnąłem się i już po chwili odpłynąłem.
_/_/_/_/_/_|_\_\_\_\_\_
DALEJ JESTEM W TAKIM SZOKU Z POWODU ZARĘCZYN TRISTANA I ANASTASII
C
O
S
I
Ę
T
A
Ł
Otradley 💔💔💔
Przy okazji chciałam też napisać, że na moim profilu pokazała się nowa historia o Tradley'u. Jest całkowicie nieplanowa, wpadłam na pomysł pisząc ten rozdział xD
Ff jest w postaci wiadomości, więc mam najdzieję, że je polubicie!
'The Song Of My Soul' jest już dostępne