När jag började bli uttråkad började jag städa upp lite, lägga kläderna fint i garderoben och sånt.När höll på att städa undan i badrummet, hörde jag hur någon öppnade dörren.
"Jag är här" sa jag lite lägre men ändå så man hörde det. Han som gav mig tabletten kom in.
"Är du färdig?" sa han med en len och fin ton inte som han hade innan "ja, vad ser det ut som dumb ass?" sa jag med en spydig ton, vet dock inte varför jag sa det...
"oj en bad bitch här då.. det gillar jag" sa han medans hans röst ändrades från fin och len, till en fuckboy röst.
Jag gick fram till han och gav honom en käftsmäll "kalla mig inte det igen, unge!"
Han höjde bara händerna i en gest och backade.
När han var färdig med sin gest, så tog han min hand och drog ut mig.
Han tog mig genom en stor korridor, men jag kunde inte ta in allt när vi flög förbi allt.
Han tog mig till en stor matsal och vid det avlånga bordet satt en massa killar som en klump vid bordet och diskuterade något, tills någon knäppte med fingrarna och alla tittade på honom.
Och han som knäppte tittade på mig. När dem såg vad han tittade på tittade alla mot mitt håll.
"Såå du är Alex?" sa han som satt vid bordskanten "nej jag är Obama!" sa jag kaxigt "ojojoj en sådan här brud är enkel!" sa någon som inte var "ledaren"
"käften!" röt han som var "ledaren" tror jag? "du vill väl veta vad vi heter?" sa han och jag skakade på huvudet "nej men jag vet att du vill" sa han och började peka på alla. Okej men jag brydde mig inte?
"Matt, Taylor, Jack, William, Adam, Charles och mig Cameron" sa han och flinade
_______________________________________________
Tänkte om ni ville se dem och AlexMatt
Taylor
Jack
William
Adam
Charles
Cameron
And Alex
(vet att några är kända men don't judge me)
//the lazy one
YOU ARE READING
A S S
FanfictionAlex är en tjej som har en kriminell pappa och blir slagen varje dag. Men blir det bättre eller sämre när hon blir kidnappad? Inte världens bästa beskrivning men läs så fattar du? Påbörjad --- Avslutad