Dawns perspektiv
~innan dom åkt~
"Charles jag ska bara gå ut lite" säger jag och lämnar rummet, jag går ner för en vitt trappa och öppnar glas dörren som leder in i garaget. Och där inne står ungefär 6 bilar. Jag går bort mot det så kallade nyckel-skåpet och öppnar det. Jag letar en stund innan min blick åker till ferrari nyckeln. utan att tveka tar jag nyckeln och startar bilen, kör ut bilen och stiger ut. Hämtar Alex och börjar köra mot Las Vegas.
"I'm a barbie girl in a barbie world, life in plastic it's fantastic! you can brush my hair, undress me everywhere!" skrek vi i bilen och Alex satte på gps:en och jag gasade på till Las Vegas.
"Vill du att jag ska köra?" Sa Alex "helst" sa jag som höll på att somna jag bromsade in och hoppade ut och Alex satte sig där jag satt.
\Alex perspektiv/
Jag såg mig omkring sen såg jag en stor skyllt där det stog LAS VEGAS med stora bokstäver "Dawn vi är framme!" Skrek jag och Dawn hoppade till "sluta skrämma mig" gnällde hon "men titta" sa jag och pekade på skylten "jaha, YAHOOO!" Skrek hon och båda började skratta "men vad ska vi göra egentligen?" Sa jag och tittade frågande på Dawn "vi har varit instängda i... jag vet inte hur länge så jag tyckte att vi förtjänade att åka någon stans" sa hon glatt och sträckte på sig.Jag parkerade bilen och hoppade ut samma gjorde Dawn "välkommen till Las Vegas bae!" Sa jag glatt och Dawn sträckte på sig igen.
"Vi måste verkligen hitta ett hotell så hoppa in i bilen igen" sa jag och hoppade in i bilen.
Vi hittade snart ett hotell så jag parkerade bilen igen och Dawn hoppade ut och jag med.
Jag hoppade och la mig i den mjuka hotell sängen men någon bankade snart på dörren.
\Camerons perspektiv/
Jag vaknade av att någon stog och bankade på min dörr så jag släpade mig dit "vad?" Sa jag trött när jag öppnade dörren "ALEX OCH DAWN ÄR BORT OCH MIN FERRARI!" Röt Charles och jag vaknade till liv "WHAT THE FUCK?!" Röt jag tillbaka och sprang in i mitt rum och tog på mig kläder. En svart hoodie och ett par svarta jeans.
Jag och Charles sprang runt och väckte alla och sen gick Matt in och gjorde sin grej och hittade Charles bil i LAS Vegas "THE FUCK HUR KAN DE BARA TA EN BIL OCH DRA?!" Röt jag och sprang ut och alla kom efter mig och jag satte mig i bilen och jag körde iväg emot Las Vegas med en massa idioter.
När vi hade hittat Charles bil så spårade Matt upp Alex för han hade ju suttit ett chip i hennes arm och hon var på ett hotell. Tredje våningen och rum tvåhundrafemtiofyra så vi sprang in på hotellet och upp till våning tre.
När vi kom upp på tredje våningen och till rätt rum bankade jag hårt på dörren.
---
Tova som skrev detta kapitlet så a, here is my accont Tovathedramaqueeen
YOU ARE READING
A S S
FanfictionAlex är en tjej som har en kriminell pappa och blir slagen varje dag. Men blir det bättre eller sämre när hon blir kidnappad? Inte världens bästa beskrivning men läs så fattar du? Påbörjad --- Avslutad