Kapitel 25

789 22 5
                                    

/Camerons perspektiv\

"Vart är Dawn?" Frågade Charles efter hans lilla rundtur till sin Farmor "mm den kan du svara på Cam" sa Adam och jag gav han en mördarblick "vadå har något hänt?" Sa han oroligt "mm svara på den Cam" muttrade Jack "ASSÅ NI TVÅ SMÅ IDIOTER GÖR JU SAKEN ÄNNU BÄTTRE EN VAD DEN REDAN ÄR!" Röt jag och ställde mig upp "JA MEN DET ÄR INTE JAG SOM HAR SKAGIT OCH LÅST IN ALEX OCH DAWN!" Röt Adam och jag gick fram till hans plats i soffan och slog till han och han flög upp och båda började slåss. Charles var borta när William hade dragit upp mig och jag sprang ner till källaren där han var påväg att öppna dörren och jag tillät han. Jag hörde ett skrik och sedan hör jag ett duns.

/Alex perspektiv\

Jag känner att ljus nuddar min tunna hud över ögonen och jag lyfter och ser en skepnad och att han skriker och flyger ner på golvet och tar tag i Dawn och mig "vad fan har han gjort" viskade nu en röst jag kände igen. Charles. Han lyfter upp Dawn och han låter mig ligga kvar.

Japp då vet man att ALLA älskar mig! GRATTIS TILL LILLA MEJ!

Jag föll ner på golvet igen och kunde inte röra mig sen gör jag snabba fotsteg i trappan och sen hör jag hur någon går in i rummet och sedan känner jag två armar runt mig och att personen började springa.

Jag hörde en bildörr öppnas och att någon lägger mig i ett säte "du ska hem nu" sa Matt och sedan knäppte han mitt bälte och jag hörde hur någon skrek Matt bakom bilen men han stannade inte "M-men Matt J-jag har i-inget hem" viskade jag och jag kikade med ögonen "nej men du ska någon annan stans, hem till mig"

/-\
Har inte läst igenom

 A S S Место, где живут истории. Откройте их для себя