mavi oje

465 6 0
                                    

Telefonum hiç durmadan çaliyordu en sonunda çantamdan çikarip tamamen kapattim bankta öylece oturup denizi, uzaktaki gemilerin ağir hareketini izliyordum dalgalar kayaliklara hizla çarpip köpürüyordu.

Nasil yapmişti bunu bana nasil nasil hala kabul edemiyordum icimde öfke çığ gibi buyuyordu hazmedemiyordum.

Parla nin sesini duydum nefes nefese "iste buldum seni" dedi bir cirpida gozlerimi denizden cekmeden cevap verdim "parla git burdan" yanima oturup ellerini dizlerimin uzerine koydu "belkide hic birsey gorundugu gibi degildir.." elini yanagima koydu ona bakmami istiyordu "hem oyle olsa bile biz hayatimiza devam ederiz Mila" sinirle elini yanagimdan ittip ayaga firladim "olamaz anliyor musun olamaz bu dedigin olmaz" eve dogru kosmaya basladim hizima kendim bile sasirmistim kapiya geldigimde hizla yumruklamaya basladim asli kapiyi acar acmaz iceri  dalip ekin nin odasina daldim dolabindaki kiyafetleri hizla camdan asagi atmaya basladim asli deliymisim gibi bakiyordu iki eli ile agzini kapatmis kapi agizinda oylece donup kalmisti nefes nefese parla girdi iceri "napiyorsun mila kendine gel" diye bagirdi kendimi kontrol edemiyordum gozlerimin yandigini hissettim kahretsin aglamak gucsuz gorunmek istemiyordum hareketlerim hizla yavasladi eylul eve yeni gelmis olacak hizls beni iceri alip cami kapatti bana sarildigi an bacaklarim beni tasimadi ve hizla yere coktuk agliyordum icin icin..

"eylul" dedim sesin zar zor cikiyordu "ben onlara ne yaptim?" cok aciz gorunuyordum bundan hep nefret etmisimdir

" gecicek " dedi eylul " siktigimin cocugundan da kizindanda kurtulcaz"

kizlarin yardimiyla odama gittm yatagin uzerine uzandim goz kapaklarim coktan agirlasmisti bile

mavi ojeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin