14

60 3 0
                                    

oldgum yere cakilmistim daha dun bir bugun iki bu cocuk nasil boyle hayatimda onemli hale gelmisti ki bir de diger mesele vardi bu kizi neden bana benzetiyordu ne olursa olsun beni yine yerin dibine sokmasina izin veremezdim.

" demek beni ona benzedigim icin optun. sevgilini cok mu ozledin bi ara izmir e gitmelisin "

gidip dolaptan kendime soguk bira aldim vurdum duymaz hareketlerle bar taburesine oturup sigara yaktim tam uflerken gozum doruga takildi gozlerini kismis bana bakiyordu gozumu kirpip ne var der gibi kafami salladim

"sadece seni izlemek istiyorum" dedi sessizce sigarami icip birami kafama diktim asyalilar irk olarak soguk ulke insanlarina gore ickiye daha dayaniksiz olurlar ve kizarirlar bu onermeye gore ben kesinlikle bi asyaliyim.

"ben yatiyorum" dedm merdivene yonelirken arkami donmeden konusmustum

"seni uyurken izleyebilir miyim?"

bu soru yerimde cakilmama neden oldu bi anda  ofkeyle doldum

"sen ne yapiyosun ya ne bu boyle sevgilin var onu cok seviyosun beni uyurken izlemek istiyosun yok ya "

"her duygunun aciklamasi yok Mila seni izlememe izin vericek misin?"

sesi okadar kararli ve sakin ki o konusurken konunun ne oldugunu bile unutuyordum ama simdi cok baskaydi gozlerinin icine baktim

"hayir" arkami donup merdivenlere yoneldim

"bu gece gelicem mila hazirlan, bi vampir olmadigima gore davet edilmesem de odana girebilirim  bu beni yalnizca nezaketsiz yapar"

"odama adim attigin an cigligi basicam"

"o guzel agizini boyle seyler icin kullanmamalisin bu Allah in sanatina hakaret olur bebegim"

sikintili pislik.

odaya girdigimde ustumdekileri hisimla cikarip yere firlattim dusa girip suyu actm ilik su ve erik cicegi kokulu dus jeli mukemmeldi banyodan cikip dislerimi fircaladm nemlendiricimi tum vucuduma surdum siyah takim ic camasirlarimi ustune de minicik shortlu soluk pembe pjemalarimi giydim gokkusagi desenli rengarenk nevresimimin icine girdm goz kapaklarim cok agirlasmisti.

mavi ojeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin