8

93 3 0
                                    

aglamamak icin direniyordum hizla cikisa dogru yurudum kalabaligin icinden arkadaslarmin sesleri geliyordu "mila iyi misin?" "dur bekle". okulun bahcesine ciktigimda goz yaslarim dokulmeye basladi hizla turnikeleri gecip otobus duragina gidip oturdum goz yaslarimi elimin tersiyle sildim "aptallar" aglamicaktim evime gidene kadar aglamicaktim otobus geldiginde yuzmu toparlayip bindim ortalara dogru ilerliyordum gozumun yaniyla bana dogru donmus siritan birini farkettim donup baktigimda sinirlenmistim bu cocugun surekli siritik hali beni sinir ediyordu "sen" dedim "beni takip mi ediyorsun? otobusun ani kalkis yapmasiyla yerimden ileri dogru savruldum beni tutmak icin ayagi kalktiginda carpistik belimden tutup beni kavradi "iste yine kurtardim seni" hemen geri cekip yandaki bos yere oturdum o da yanima oturmustu "nere gidiyorsun?" dedim camdan disariya bakarak "okula" dedi camdan   yansimasini izliyordum  normal bakarken bile gozlerinin ici guluyordu yansimasindan goz goze geldigimizde hizla gozlerimi kacirdim "sen nereye gidiyorsun?" dedi yuzumu gormeye cakisarak "sanane" diye cevaladim "bu hircinligin beni cezbediyo" dedi yuzume gelen saclarimi elini uzatip kulagimin arkasina dogru goturdu tenime dokunusu icimde bi kipirti olusturmustu  kulagimin arkasindan eline  dolasan saclarim parmaklarinin arasindan kayarken buyulenmis gibi bakiyordu saclarima ardindan dudagima dokunda belli belirsiz "dudagina noldu?" dedi ciddilesmisti . elini sertce itip hizla ayaga kalktim"cekilirsen inicem" yere bakarak konusmustum ayaga kalkip kenara cekildi tam yanindan gecerken goz goze geldik ilk defa onu boyle ciddi ve delici bakarken goruyordum "derdin ne senin dedi" gorunuse gore onu sinirlendirmistim "bana bir daha dokunma!" dedim dislerimin arasinda ve yuruyup indim otobusten omzunun arkasindan bana bakiyordu otobusle ayni yonde yuruyordum otobusun kapisi kapanmadan bagirdi "kim yapti onu soyle" yururken bagirdim  "dedim ya sanane" simdi onunla ugrasamazdim sahilde biraz yurudukten sonra sonunda evime gelmistim. bankda adimin yazili oldugu yere gecip oturdum sagima dondugumde annem bana gulumsuyordu cenemden tutup kafami saga dogru cevirdi dudagimdaki yarayi inceliyordu "onemli bisey yok" dedim elini avuclarmin arasina alip sıktım "seni koruyamiyorum hic koruyamadim ki" dedi gozerine huzun cökmüstü "cok mutlu olmani istiyorum mila bir nefes alip sozlerine devam etti "oyle mutlu ol ki beni burayi bu banki unut bir daha gelme buralara gecmisine bagli kalma" "bu dedigin imkansiz cunku ben sadece burda senin yaninda mutlulugu huzuru buluyorum" dedim "aciyor mu"  dedi dudagimi kastediyordu sanirim. carpik bir sekilde gulumsedim "kalbimden cok degil"  annemle karsilikli denize bakiyorduk "sende birsey var" dedi donup yuzumu inceliyordu "nee" dedim gozumu kacirarak "ne varmis bende?" hafif bir gulumsemeyle konustu " yuzun parliyor gozlerin guluyor bilmiyorum farkli" dedi hala yuzumu inceliyordu "Nevsehir iyi gelmistir belki" dedim ben de gulumsuyordum "hadi ama mila herkesden kacabilirsin benden asla" dedi guluyorduk "uff annee" dedim "eve yeni birini aldik adi Doruk " "himm nasil biri?" dedi "farkli" dedim sadece gulumsuyordum hic konusmasakta burada olmak bana cok iyi geliyordu tum herseyi unutup.huzurla doluyordum.

Doruk

bir sonraki durakta inip karsidan karsiya gectim Mila nin sahile dogru yurudugunu gormustum sahilde gittigi yone dogru yurumeye basladim gozlerim onu ariyordu baya dagilmis gozukuyordu kim yapmisti bunu elime gecirdigimde kiz ya da erkek hic sansi yoktu iste ordaydi banka oturmus oylece denizi izliyordu saclari hafif ruzgarda kalkip yuzune carpiyor sonra tekrar omuzlarina dokuluyordu durup bir sure onu izledim dalgalarin sesi, saclari, zarif oturusu oyle guzel gorunuyordu ki guzel kokulu ilik bir ruzgar gibi beynimi uyusturuyordu kafami sallayip dusuncelerimden kurtuldum noluyordu bana onu ciplak gordugumden beri aklimdan cikaramiyordum ama duydugum sey cinsel arzudan cok uzak beni cekip kendine baglayan daha once hic yasamadigim birseydi ciplak bedenine sarilip oylece uyumak ara ara burnuma gelen ciceksi kokusunu icime cekmek cizgi halindeki omurgasina parmagimin ucuyla dokunup onu uyandirmak ve o yakici cocuksu bakislariyla karsilasmak istiyordum bir sure daha durduktan sonra cesaretimi toplayip yanina dogru yurudum

Mila

arkamdan gelen "oturabilir miyim?" sorusuyla anneme baktim coktan kaybolmustu gulusum yuzumde sönüp beni coktan terketmisti "otur" dedim keyifsizce "beni takip ettiginden emin oldum" dedim karsiya bakarak "aslinda yoluma devam edicektim sonra icim rahat etmedi ve iste burdayim" dedi gulumseyerek "sen hep guler misin?" diye sordum hafif bir aciyla boynumu bükmüs ve kafami ona dogru cevirmistim ruzgar saclarinin ust kisimlarini dalgalandiriyordu "hayat cok guzel gulmemek icin bi neden yok" dedi siritarak "oyleyse hep rahat bi yasamin oldu dedim" önümüzden pamuk sekerci geciyordu "goreceli" dedi  pamuk sekerlere baktigimi fark etmis olcak "ister misin?" diye sordu "ben alirim" diyip cantamdan cuzdanimi cikardim bir ellilik ve bir de yuzluk vardi umutsuzca giden pamuk sekerlere baktim "bak seninle bi anlasma yapalim sen bana dudagina ne oldugunu anlaticaksin ben de sana pamukseker alicam" dedi "hı hı" diye cevapladim kosarak gidip sekerciyi durdurdu cebinden cikardigi bir tomar para destesi icinden 20 lira cikarip bir pamukseker secti sekerci para ustunu vermek icin elini cebine atinca eliyle onu durdurdu  adama subay selami verip gulumseyerek bana dogru yurumeye basladi koyu renk bir kot ustunede acik renk bir kot gomlek giymisti boyu 1.80lerde olmaliydi gulusu gercekten insani buyuluyordu yanima oturup "iste pamuk sekerin" dedi hizlica paketi acip yemeye basladim seker yuzume yapisiyor saclarim isimi zorlastiriyordu saclarimi yuzumden cekip konustum "eski erkek arkadasim senin odanda kalan kizla yani eski ev arkadasimla bir bebek yapmis simdi de gelip benimle olmak istedigini soyluyor" "istedigini alamayinca sonuc bu oldu" yuzundeki gulus silinmisti "adi harif" dedi "simdi sen soyle nerden geldin neden bizimle kaliyorsun?" arkasina yaslanip bacak bacak ustune atti rahatlik bu cocugun dogasinda var "Ege de tip 5.sinif ogrencisiydim hayatima İzmir de devam etmek istemedigime karar verip Çapa ya gecis yaptim okulda bahceli 2 katli ogrenci evi ilani gorunce ilgimi cekti" diyip gulumsedi "hem de 4 kizla beraber" "iyi ama dedim" iyice ona dogru donerek "Eylul Besyoda okuyor ilani nasil gordun?" "sans eseri arkadasimi gormeye besyoya gitmistim ilani orda gordum" "ilk gun olanlara bakilirsa hala sansliyim" dedi yuzumun kizardigini hissettim bu cocuk bu imalardan ne zaman vazgecicekti pamuk sekeri karnina dogru sertce vurarak biraktim "al bunu istemiyorum" abartili bi sekilde ikiye bukulmus karnini tutuyordu " nee noldu simdi? ne dedim ki?"

kalkip cantami omuzuma atip duraga dogru yurumeye basladim

Doruk

Mila kalktiginda bankta birsey dikkatimi cekmisti oturdugu yerde italik bir stilde ismi kaziliydi oturdugum yerden kalkip bankin butunune baktigimda diger ucunda da ''Asya'' yaziki  oldugunu gordum sasirmistim baya uzaklasmis olan mila ya seslendim "beni beklee"

mavi ojeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin