9

96 3 0
                                    

duraga vardigimda sirt cantami yanima koyup oturdum başimin belasi koşa koşa yanima geldi " bak ne dicem hadi lunaparka gidelim" baska isim yoktu seninle lunaparka gidicektim umursamadan otobusun geldigi yone bakiyordum "hadi mila eglenceli olur" "işe gitmem gerek" dedim yuzune bakarak " izin al gitme birak seni biraz neselendireyim"  kaslarimi catip konustum " işe gitmeliyim yoksa para kazanamam parasizliktan  evimiz senin gibi tiplerlerle dolar" durup ekledim yine kaslarimi catmistim "hem sen ne saniyorsun bizi arkadas falan mi? şunu kafana sok sen evde gecici bir sure icin kaliyorsun cok muhattap olmazsak bu surec ikimiz icin de kolay olur tamam mi? "cok mu kotu olmustu yok bence iyiydi arkasini dönüp sessizce gitti icimi huzursuzluk kapladi agir mi konusmustum? aman canim o da yapismisti bana yok merak etmiste arkamdan gelmis aptal! o panodaki kizi opup opup resim cektir sonra gel seni merak ettim de yok canim! ama adam da hakli flort etmicek de ne yapicak evde 4 tane hatunla yasiyor harem agasi gibi. otobusun gelmesiyle dusuncelerimden siyrildim ofise giderken bi kahve zincirinden kendime kahve alip masama oturdum Kapadokya da ki otelin yapi malzemeleri uzerinde calisiyordum zamanin nasil gectigini anlamadan calismistim saate baktigimda 8 e geliyordu arkama yaslanip gerildim bi kac dosyayi ve bilgisayarimi toplayip yanima aldim tam cikarken Akin Bey le karsilastik elimdeki dosyalari gorunce "nasil gidiyor" dedi elimi kaldirip soyle boyle dedim gulumsedi "eger projeni begenirsem sana pay vericem" dedi gozlerimde bir an simsek cakmisti yanlis anlasilma olmasin paraya deger veren biri degildim benim derdim Doruk u evden gondermekti onu giderken gormek el sallamak rahat bir nefes almak istiyordum.

eve gittigimde Eylul salonda hafif bi muzikle halk oyunlari konserine hazirlaniyordu iceri girince kafasini kaldirip bana bakti elimle selam verip yukari ciktim Asli nin odasinin isigi yaniyordu elimdekileri odama birakip Asli nin yanina gittim ciglik atip hemen cenemi kavradi elini cenemden cekip "sss tamam bisey yok" dedim olanlari agriyan basima ragmen anlattim "dogru soyluyor olabilir yani Ekin hep bi farkli bakti Emir e" "oyle olsa bile" dedim basim cok kotu agriyordu "bu yaptiklarinin izahi yok" "yemek yedin mi? Asli sorunca dusunmustum bunu butun gun hic birsey yememistim. "hayir" dedim kalkip kapiya dogru yoneldi "ben sana simdi sevdigin birseyler hazirlicam" odama gittim ustumdekileri cikarip dusa girdim bir kac gunde hayatimiz ne kadar da degismisti dusta cok uzun bir sure kaldim asagi indigimde Doruk da gelmisti Asliyla birlikte krep yapiyorlardi sessizce gidip koltuga oturdum kumandayi alip birseyler izliyormus gibi gorunmeye basladim caktirmadan bakiyordum cok egleniyor gurunuyorlardi Asli Doruk un yaptigi hareketlere kahkaga ile guluyordu Doruk tavadaki krepi havaya firlatiyor ters sekilde tavaya tekrar dusmesini sagliyor sonra da artistik pozlar veriyordu isinde oldukca usta gorunuyordu ben ona caktirmadan baktikca o da bakiyormuyum diye caktirmadan  beni kontrol ediyordu sonunda krepleri yapmayi bitirdiler Doruk uzerine findikezmesi surdugu krepi bana dogru getirdi fransiz garson edasiyla bir kolunu arkaya koydu diger elinin parmaklari uzerinde tuttugu tabagi bana dogru uzatip egildi "buyrun matmazel" istemsizce gulumsedim uzanip tabagimi aldim bu cocuk cok tatli ne bilim farkliydi gulusu bakisi insanin icine isliyordu "benim ki cilek recelli olsun" dedi asli "hay hay" dedi kafasini egerek basina taktigi aşci sapkasi egilmisti beyaz sapkasi ve beyaz mutfak onluguyle cok sevimli gorunuyordu krepimi bitirdigimde masaya birakmak icin tezgaha dogru yurudum elimdeki tabagi tezgaha birakip Doruk a dogru yaklastim ben ona oyle yaklasinca donup kaldi gozleri gozlerime kilitlenmisti ellerimi uzatip dikkatle sapkasini duzelttim  sonra arkami donup yerime oturdum arkamdan derin bi nefes cekti kokumu icine cekiyormus gibiydi tam kumandayi elime aldim pesinden Parla ile sevgilisi onar geldi donup onlara gulumsedim Parla dudagimi farketti dehset icinde koltugun arkasindan dolasip yanima geldi kafami iki eliyle tutup dudagimdaki patlagi inceliyordu "bisey yok tamam" dedim kafami ellerinden kurtarmak icin saga sola kipirdatiyordum Onar da yanimiza geldi "noldu? kim yapti? " diye sorular sorup duruyorlardi "emir" dedim sesim zayif cikmisti Onar sinirle kalkti kapiya dogru gidiyordu hepimiz ayaga firladik onu durdurmaya calistik ama durduramadik Doruk herturlu cabadan uzak kreplerine recel ve cikolata suruyordu tamam arkadas olmadigimizi ben soylemistim ama en azindan  Onar i durdurabilmek icin yalandan bi caba gosterseydi koltuga sinirle oturup saclarimin arasindan ellerimi gecirip basimi ellerimin arasina aldim sonunda Parla sessizligi bozdu "iyi oldu gitsin de onun beynini dagitsin sana nasil dokuna bilir ya sen kimsesiz degilsin biri bunun hesabini sormali" "artik gercekten huzur istiyorum" dedim Eylul geldi az sonra olmadigini geldiginde farkettim "biri dedi Emir i fena dagitmis" Parla gozlerini Eylul e dikti "nolmus anlat cabuk"  gelip yanima oturdu "Asli bana Emir in sana yaptiklarini anlatinca duramadim agzina bi tane cakmak icin evine gittim Arda nin arabasi yaklasti uzaktaydim bi koluna Arda diger koluna Selim girdi topalliyordu agzi burnu fena dagilmis bi gozu kapanmisti eve dogru gidiyorlardi baktim bana gerek kalmamis döndüm geldim iste boyle" Onar in bukadar kisa surede Emir i dovebilmesine imkan yoktu odada buna sasirmayan tek kisi vardi Doruk! hayir ya oyle mi yapmisti gidip Emir i mi dovmustu o an goz goze geldigimizde huzursuzca kipirdandi ardindan odasina cikti iste o zaman emin olmustum o yapmisti.

kizlara "birazdan geliyorum" diyip pesinden ciktim odasinin girisinde kolundan yakaladim "sen yaptin biliyorum senden yardim istedim mi?"

"bak Mila suan bunu tartismicam izin verirsen yatmak istiyorum"

kafasini saga dogru cevirip durmasi dikkatimi cekmisti birsey sakliyordu asci sapkasi takmasi da bu yuzdendi

"dur bakiyim" dedim elimi kibarca itti "gerek yok lutfen yaticam" israrla cevirdim kafasini kasinin kosesinde sacina daha yakin bi yerde uzunca bir cizik vardi. Ciziginin etrafina dokunup "onu mahfedicem" dedim nasil dokulmustu bunlar dudaklarimdan hemen sonra dudaklarima baktigini farkettim aramizda karsikoyamadigim bi cekim vardi birden beni hizla cevirip duvara yasladi kollari kafamin iki yaninda dirseklerinden duvara dayanmisti dudaklarima dogru yaklasiyordu ana dayanamayip gozlerimi kapattim ani hareket ve heycandan nefes alisverisi hizlanmisti yuzume carpiyor benim nefesim saclarimi hareket ettiriyordu sag yumrugunu ve gozlerini sıkti kisik sesiyle nefes nefese konustu  sozleri beni şok etmisti "git cabuk biraz sonra yalvarsan da gitmene izin vermem"

mavi ojeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin