o sirada kizlar gulerek iceri girdiler arkama bakip sonra cumleme devam ettim "dogruyu mu soyluyorsun?''cevabimi gevsek bi siritisla almistim "benimle ayni evde yasamak hosuma gitti itiraf et " ters bi bakis attiktan sonra hizla merdivenlerden inip anca iceri girebilmis olan kizlarin yolunu kestim Parla tam kendini koltuga birakiyordu ki "oturma!" diye bagirdim "siz hanimlar bana hemen yukarida ki yasam formunun burada ne isi oldugunu aciklayacaksiniz" birbirlerine bakinip durdular Asli "haftaya tasinmicak miydi o" gibi biseyler mirildandi yasam formunun ust kattan sesi duyuldu "ders kaydimda sikinti cikti ekle-sil icin erken geldim uzgunum" asliya öldurucu bi bakis attiktan sonra "toplantiii!" die bagirdim herkes masadaki yerini almisti ben bi aciklama beklerken Eylul yukari, Asli tirnaklarina , Parla da tavana bakiyordu ellerimle beyaz lake yemek masasina vurup "hadi" dedim "biri baslasin duymak icin sabirsizlaniyorum" Asli gidip hesap defterimizi getirdi birde cekmeceden kalem aldi "bunlar 2 aylik faturalar, 1 aylik kira ucreti iste burda da toplam gelirimiz" dedi arkasina yaslanip kollarini kenetledi "cuvalladik" Ekin nin gitmesiyle gelirimiz azalmisti, hesap islerini ben yapar gerekli tasarruflarla butcemizi denklestirirdim benim dagilmam ve ev isleriyle ilgilenmemem de bizi bu hale getirmisti eve birini daha almaya mecbur kalmislar belli ki nakit ihtiyacini boyle karsilamislardi. kaslarimi catmis dusunuyordum "benim sucum" dedi Eylul "okula ilan asmistim ev sahibini biliyorsun ya evden atilcaktik ya da acilen birini bulacaktik ilk basvuran oydu" elimi uzatip Eylulun elini tuttup sıktim "senin sucun yok hepsi benim hatam evin idaresi kontrolumden cikmis nasil ihmal ettim bilmiyorum" "sacmalama" dedi Parla "bu zamana kadar hep sen goturdun idareyi dagilmaya senin de hakkin var" belli belirsiz gulumsedim "peki simdi ne yapicaz?" biz bunlari tartisirken adinin Doruk oldugunu ogrendigim eski yasam formu yeni ev arkadasimiz bir tshirt ve shortla merdivenlerden inip salona teşrif etmis o müthis rahatligiyla koltuga yayilmis kumandayi da eline almis bunlar da yetmiyormus gibi hemencecik de bir mac kanali bulup izlemeye baslamisti kizlarla beraber agizimiz acik ve saskin gozlerle arkamizi donmus ona bakiyorduk herkes onune dondugunde "sorunumuz cok buyuk" dedim "salonumuzda boyle yaratikla nasil yasiycaz" "sanirim bundan tek memnun kalacak olan Eylul" dedi asli Eylul un erkek gibi yetismis olmasina ve maclara olan bagliligina gonderme yapiyordu Eylul alttan bi tekma atti Asli ya "heyy acidii" dedi asli bir taraftan da dizini ovuyordu "tamam susun" dedi Parla " bir yolunu bulup parasini odeyip onu bu evden gondericez" donup koltukta oturan Doruk a baktim bir kolunu koltugun arkasina atmis ayaklarini da orta sehpaya uzatmis dikkatle macini izliyordu icimden bi ses bunun hic de kolay olmicagini soyledi..
"bir plan yapip kararlilikla uygularsak arkasina bakmadan kacar" fisiltiyla soyluyordu "bence karsimiza alip konusalim" dedi Eylul ''anlayisli bir tipe benziyor kendine uygun bir yer bulmasini soyleyelim" "senin muhtesem fikirlerin sayesinde bu noktadayiz Eylul " dedi asli arkadan Doruk un sesi duyuldu "kizlar birlikte harika zaman gecirecegiz soguk icecegimiz var mi?" sen sus dedik hep bir agizdan koltuga geri yaslanip macini izlemeye devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mavi oje
Romance"mavi" dedi carpik gulumsemesiyle "mavi oje ona cok yakişir" -yetimhanede buyumus 4 kiz olan Mila, Parla, Eylul ve Asli'nin traji komik hikayeleri; huzun, baglilik, tutku ve bir o kadar da ask iceriyor- "kokusunu duymadigim hergun, yasamla bagimi k...