4

93 3 0
                                    

sonunda eve donmustum. kapidan iceri girdigimde evde kimsecikler gorunmuyordu pazar pazar nereye gitmisti bu kizlar? bosluga dogru seslendim Parlaa? Eylul? Aaaasliiii  american mutfagimiz beraberinde ki L koltugumuz yemek masasi heryer derli toplu ve temizdi pazar gunlerinde pek alisik olmadigim bir tabloydu sirt cantami yeniden omzuma atip merdivenlerden yukari yola koyuldum odama girdigimde yatagin ustune sirt cantsmi atip dogrudan banyoya girdim insanin evi gibisi yok gercekten. ilik dusun altinda yeterince vakit gecirince dustan cikip havlumu kollarimin altindan bedenime sardim odaya gectigimde calisma masamin uzerinde bir not gozume carpti kizlardandi "selam bebek biz kizlarla yuzmeye gidiyoruz geldiginde muhtemelen evde olmicaz opuldun.      -Parla"

tam notu tekrar masaya koyuyordum ki altkattan gurultu duydum kizlar oglene kadar gelmezdi bu da neyin nesi diye gecirdim icimden kapinin arkasinda kotu gunler icin sakladigim beyzboll sopasini elime alip merdivenlere dogru yaklasmaya basladim kalbim yerinden cikacak gibi atiyordu nabzimi kulaklarimda hissediyordum merdivenin kosesine geldigimde dikkatle asagiya bakiyordum  arkamdan gelen "selam! " sesiyle hizla arkami donup korkuluklara carptim birkac korkulugun yerinden cikmasiyla korkuluklarla birlikte ben de asagi savruldum neyse ki tek elimle tutunabilmistim bir elimle korkuluktan tutunmus diger elimlede vucuduma sarili havlumu tutuyordum hersey birkac saniyede olmustu ciglik cigliga yardim isterken evdeki manyak elimden tuttu "sakin beni birakma!" dedim elim git gide kayiyordu "diger elinide uzat tutamiyorum kayiyorsun dedi panik icinde" " hazir olmaz!" dedim "hadi cabuk baska cağren yok iste!" diye bagirdi cagresizce asagi bakip havluyu tutan elimi yukari dogru uzattim iki elimden de destek alip cekerken havlu acilip asagi dustu tiz bir ciglik attim tanrim cirilciplak kalmistim! beni tamamen yukari cektiginde yanyana uzanmis nefes nefeseydik soluk alip verisim duzeldiginde yanimda yatana ait olan iki cift gozun beni suzdugunu farkettim tanrim ciplaktim yerimden firladigim gibi ciglik cigliga odama kostum arkamdansa kahkaha sesleri geliyordu ustume hemen birseyler gecirip kosedeki   beyzboll sopami kaptin hala yerde yatiyordu bi hirsiza gore fazla rahatti yerde yatan kutleyi soyle bi durttum "evimden defolman icin sana 5 saniye pis hirsiz" hic orali olmusa benzemiyordu bir daha durtukleyip "sana diyoruum" dedim umursuzca basinin altindaki kollarini hafiften bana dogru bukerek siritik bir bakis atti "suan gordugum manzaranin tadini cikarmak istiyorum beni rahat birakir misin? " ne demek istedigini anladigimda yanaklarimin alev aldigini hissettim "cabuk kalk git evimden yoksa polis cagiricam!" oldugum yerde bi cocuk gibi tepinmistim umursuz hirsiz " ellerini havaya kaldirdi "pekala pekala" sonunda ayaga kalmis karsimda duruyordu bi hirsiza gore fazla iyi giyimliydi ya da hirsizlar iyi para kazaniyordu soylemeden gecemicem fazla yakisikliydi kumral sari arasi saclar hafif kirli sakal dik bir burun ve muthis disler elini bana dogru uzatti "ben doruk" sıkmalimiyim dusunuyordum tamam hirsiz olabilir ama o da insan yakisikli olmasiyla alalasi yok. "hadi ama Mila rahatla yeni ev arkadasina bi merhaba de" ne demisti o yeni ev arkadasi mi demisti kim bu mu yok kesin polis icin zaman kazanmaya calisiyor evet kesin oyle kaslarimi cattim be isaret parmagimi kaldirdim "sen.."

mavi ojeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin