10

81 3 0
                                    

tam kollarinin arasindan cikabilmek icin asagi dogru kendimi kaydiriyordum ki omuzumdan tuttu dudagimdaki yaranin uzerine belli belirsiz bi opucuk kondurdu aciyacagini zannettigimden gozlerimi kapatip sıktım "şşş" dedi opup cekildiginde gozlerimi actim burnu burnuma degiyordu gozlerimi acar acmaz onunkine kilitlendi oyle delici bakiyordu ki gecenin mavisi gozlerine vurdugunda bunlar dedim gorup gorucegim en guzel gozler "iste simdi gecicek" dedi gulumsuyordu onumden aniden cekilip "hadi git" dedi yuzunun yarisini siyah golge kapliyordu carpilmis gibi hissediyordum lavaboya gidip elimi yuzumu yikadim yanaklarim alev almisti sanki Emir de hic boyle duygular yasamamistim temasta bulunmasi pek hosuma gitmezdi hep sıkıya gelince kacardim ama bu defa farkliydi orda tum kalbimle beni opmesini istedim

&

Bugun gunlerden cuma pek bi severim kendilerini hem haftasonunun habercisi hem de benim bos gunum oldugundan olsa gerek uyandigimda saat 12ye geliyordu pembe carsafimin uzerinde soyle bi gerindim kendimi simartmak hosuma gidiyor.

Doruk

mutfakta kizlarla kahvalti hazirliyorduk ben patatesli omlet yaparken Asli masayi kuruyor Eylul gazete okuyor parla da oturmus bizi izliyordu

"ilk defa bu kadar uyudu" dedim muhabbetin ne oldugunu bilmeden kafamdakini konusmustum kizlar kikirdadilar "Mila nin tek bos gunu cuma gunudur aksama kadar yataktan cikmadigini gormuslugunuz vardir haftasonu calisiyor hafta ici okula ordan işe gittigi zamanlar da oluyor " "kac ekmek aliyim?" Mila uyanmis merdivenlerden asagi iniyordu "dur Parla ben gidicem ekmek almaya bugun keyfim cok yerinde" siyah mini short ustunde de ucuk pembe bol bir tshirt vardi onunde kocaman I love rock yaziyordu tshirtu shortunu kapatmis shortun minicik gorunmesine neden olmustu bir taraftan patatesleri kup kup dograrken bir taraftan onu kesiyordum merdivenlerden sekerek indi zemine geldiginde balerin gibi döndü "Akin Bey mail atmis projem cok begenilmis payimi yarin hesabima yatircakmis! borclardan kurtuluyoruz!" kizlar ciglik atip koşup Mila ya sarildilar onlari boyle gorunce istemsizce gulumsedim kollarini bana dogru acip "hadi sen de gel dediler" tam ortada Mila vardi cocuksu sevinciyle bana bakiyordu hem oyle hirsli yakici hem de elinden sekeri alinmis bir cocuk gibi gozunde donmus yaşi huzunu hem de o sevinci coskuyu birarada nasil barindirabiliyordu? elimi onlugume kurulayip boynumdan cikardin tezgahin uzerine atip kizlara sarildim ben Mila ya Mila bana kizlar bize bakiyordu..

mavi ojeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin